Japan trip 2019: Hokkaido en Honsu gidsen

• Jef2
    Advanced
    Jef2 op 25 Dezember 2018 · 14:14
    Het gaat dan toch gebeuren...de knop doorgehakt en ticket geboekt, vanaf 25 Jan tot 5 feb gaan we de Japanse sneeuw en cultuur ontdekken. Super veel zin! .. we zijn met 2 man en nog weinig vastgelegd maar wel op zoek naar gidsen om het maximale uit de trip te halen ... als er Wepowderaars in de buurt zijn van Niseko en/of Otura (Hokkaido) tussen 27 en 30 Jan en interesse om samen te skiën/gids te huren laat maar even weten. Vanaf 1 feb zij we op Honsu (Myoko area) dus daar geldt het zelfde voor. Tips en tricks zijn natuurlijk ook van harte welkom.

• BASC
    Advanced
    BASC op 26 Dezember 2018 · 07:56
    Lekker! Het is al behoorlijk aan het sneeuwen daar!
    Ik kan je zeker helpen aan gidsen in Hokkaido en Honshu, wel zou ik alleen opschieten want jullie gaan in een drukke periode en veel gidsen zijn dan an druk..
    Ik heb je een berichtje gestuurd.
    www.firsttours.nl
  • ThijsL
    Beginner
    ThijsL op 26 Dezember 2018 · 10:03
    Wat basc zegt inderdaad, uit eigen ervaring.. (hokkaido) wacht niet te lang met het zoeken/boeken van een gids! En veel plezier alvast 😃
    One Life, Live it
  • Yves
    Advanced
    Yves op 26 Dezember 2018 · 18:01
    Pat is your man. Best guide on ou whole trip, by far... De andere gidsen op Asahidake keken heel de dag uit welke stukken hij ging aansnijden: http://www.rafting-hoa.co.jp/en/english-speaking-ski-guide-hokkaido/...
  • BASC
    Advanced
    BASC op 29 Dezember 2018 · 18:44
    Mocht er nog iemand mee willen met onze Japan reis, we hebben 2 plekjes over voor een freeride trip rond Honshu.
    Verblijven op 3 verschillende dorpjes en rijden meer dan 8 verschillende locaties inclusief 1 backcountry dag.
    08 - 19 Februari gaan we.
    Meer info is hier te vinden:
    https://firsttours.nl/powder-culture.html

Het heeft deze week al bijna 1 meter gesneeuwd en blijft komende week doorgaan!
    Bring the stoke!!
    www.firsttours.nl

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro