gesucht: Bamboe skistokken

• Reinoud
    Beginner
    Reinoud op 3 Januar 2019 · 23:25
    Hi wepowderaars!

Ik ben op zoek naar bamboe skistokken. Ik meen me te herinneren dat een tijd geleden hier een website gepost was (epic poles) maar daar is al een tijd niets op voorraad en de beheerders van de site lijken niet te bereiken.
    Weet iemand een andere bron van bamboe skistokken? Ik heb een paar websites gevonden (komperdell, poleplant.com) maar daar is alles 80€ en meer voor een paar, dat vind ik nogal prijzig eerlijk gezegd.

Weet iemand hier waar ik enigszins redelijke geprijsde bamboe skistokken zou kunnen kopen? Liefst met poedertellers.
    Ik hoor het graag!

Reinoud
  • SneeuwHaas™
    Advanced
    SneeuwHaas™ op 3 Januar 2019 · 23:40
    Hi Reinoud, je mailtje was ons even ontgaan. Sorry daarvoor, ik stuur je morgen een reactie met wat meer info over beschikbaarheid.

Andere opties zijn voor zover ik weet:
    Panda Poles: https://www.pandapoles.com/
    Soul Poles: https://www.soulpoles.com/
    Rex Monte - Amor Nix
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 4 Januar 2019 · 07:44
    Welke lengte zoek je? Ik heb nog een paar epic poles liggen die ik niet langer gebruik.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 4 Januar 2019 · 07:48
    Same here: 1,20 m, ongebruikt, met poedertellers. Af te halen in Utrecht.
    *Nachricht bearbeitet durch Aryen op 4 Jan 2019 07:51 (4% bewerkt)
  • japser_be
    Advanced
    japser_be op 4 Januar 2019 · 08:28
    Aryen wat wil je ervoor? Kom je mee op Splitfest?
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 4 Januar 2019 · 09:04
    Ik kom mee op splitfest. In ruil voor iets van dat zelfgebrouwen spul, als het niet te zuur is? 😉
  • japser_be
    Advanced
    japser_be op 4 Januar 2019 · 09:28
    Het is aan de hergisting op fles bezig dus nog even afwachten 😉 Je kan proeven voor het te aanvaarden!
    *Nachricht bearbeitet durch japser_be op 4 Jan 2019 09:29 (12% bewerkt)
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 4 Januar 2019 · 10:11
    Wij hebben hier ook nog een set staan, van onderkant handvat tot teller 115cm (geen idee welke maat ze dan zijn) in 't we powder blauw.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro