Lange RS110 & Head Raptor 130 te koop 25.5

• bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 30 Januar 2019 · 15:35
    2 paar high performance schoenen in de aanbieding. Beide maatje 25/25.5 Lange RS110 en een Head Raptor 130 (120/130/140 door schroeven te verwijderen/toe te voegen). Gebruikt maar nog in zeer goede staat.
    Ophalen in Davos of iets moeilijks met verzenden naar NL. SSC is hier volgende week dus wellicht zijn er lift mogelijkheden.

75 euro per paar.

Foto van de Head volgt nog.
  • emistos
    Advanced
    emistos op 30 Januar 2019 · 16:48
    Mag ik je vragen waarom je de Raptor's weg doet en wat je er van vond? Het is niet mijn maat maar was wel al van plan er ergens eentje te passen. Ik heb van diverse mensen vernomen dat ze erg fijn zijn en ben dus benieuwd of er iets is wat jij er niet fijn aan vind.
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 30 Januar 2019 · 18:20
    Ik heb ze nog niet geskied, heb een aantal schoenen goedkoop op de kop getikt om een keuze te maken maar ben bij de Lange worldcup ZA blijven hangen. Ben er ook nog niet helemaal over uit of ik de Raptors weg doe, veel mensen zijn er inderdaad lyrisch over. Maar na wat frezen en uitdeuken zitten de ZA's zo goed om mn voet dat ik bijna niet kan voorstellen dat het nog beter wordt. De Raptor heeft veel meer volume dus zal nooit zo'n precieze race-fit krijgen. Maar misschien moet ik m eens proberen.
  • scratch
    Tourist
    scratch op 2 Februar 2019 · 16:47
    Raptors neem ik graag van je over, heb je een pm gestuurd

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro