Gids delen regio Vorarlberg

• ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 5 Februar 2019 · 10:07
    Ik en een maatje gaan dit weekend (8 t/m 10 feb) op zoek naar sneeuw in de regio Vorarlberg. Geen dump in zicht, maar onze agenda's laten niet veel keuze over. We willen graag een dag een gids boeken. Als er mensen willen aansluiten om zo de kosten te delen, zijn wij wel geinteresseerd!
  • JelleStaleman
    Elite
    JelleStaleman op 5 Februar 2019 · 21:16
    Hallo Thijs, Ik ben gids en ben volgende week misschien in Arlberg op pad. Dat is nog niet zeker aangezien ik last minute bepaal waar we heen gaan. We rijden woensdag heen en zondag einde dag weer terug naar NL maar je kan bijv. ook alleen de laatste 2 dagen aansluiten. Momenteel zijn we met 4 of 5 mensen maar jullie kunnen eventueel nog aansluiten. Ik zou dan wel graag even bellen om te kijken of jullie qua niveau bij de groep passen. Zou je mij een mailtje kunnen sturen op jelle@mountain-network.nl? Misschien tot dan!
  • Sandervd
    Beginner
    Sandervd op 7 Februar 2019 · 15:00
    Hi Jelle,
    Niet toevallig ma 11,di 12, woe 13 ook al in Arlberg?
    2 of 3 personen, niet locatie gebonden. Nog geen plek geboekt.
  • Caelinn
    Beginner
    Caelinn op 7 Februar 2019 · 15:42
    Ik ben wel in Arlberg (Lech) tussen 11 en 16 februari en ben op zoek naar een groepje om aan te sluiten.

Qua niveau hou ik (bijna) niemand op. Voor de lawinekennis wel graag met gids of iemand die voldoende kennis heeft om veilig poeder te rijden. Heb m'n spullen ook op orde.

Als iemand samen wil rijden hoor ik het graag.
    *Nachricht bearbeitet durch Caelinn op 7 Feb 2019 15:42 (2% bewerkt)

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro