Freeride Film Festival: Feedback

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 20 November 2010 · 13:55
    Poederaars,

Ondanks een brand op Utreg centraal was het druk, retegezellig en vele nieuwe en bekende gezichten.
    Ik vond het erg leuk, maar altijd zijn er zaken die beter kunnen. Natuurlijk zorgt een rommelige programmering en zacht geluid voor een charmant festival. En voor een 1e festival is dat leuk, maar uiteindelijk wil je ook wel een film kunnen volgen.

Korte evaluatie van mijn kant.
    Wat kan beter:
    * geluid
    * bar separaat van de 'filmzaal'
    * snowboardfilms (waar waren ze?)
    * duidelijke programmering en misschien meerdere zaaltjes

Wat moeten we behouden
    * bar/feestje
    * (Meer) freeridefilms van Europese bodem

Wat vinden jullie?
    Wat moeten we behouden? Wat kan beter?

Maar...
    Ik vond het te gek.. Leuk dat jullie er allemaal waren en dank aan Snowcountry.nl, Peak Performance, Chilo TV en Huis van Beeld.

http://www.slideshare.net/wepowder/freeride-film-festival...

May the powder be with you.
  • pindakeesie
    Tourist
    pindakeesie op 20 November 2010 · 14:34
    Jammer dat ik er niet biij kon zijn.  :-[
    Zie slides zien er goed uit. 😮 Dat belooft belooft wat voor de wepowder app en .com website.
    Ik hoop dat ie ook snel voor android komt  ;D
    gewoon... omdat het lekker is
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 20 November 2010 · 19:43
    Helemaal eens met je evaluatie. Als er meerdere zaaltjes komen, zou het leuk zijn als er 1 bestemd wordt voor het vertonen van filmpjes van WePowderaars.

Bedankt voor de leuke avond!

En snowcountry.nl bedankt voor de kortingscoupon....die mooie jas van Sweet wordt zo nog aantrekkelijker....dus wie weet  😉
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • kanski
    Elite
    kanski op 21 November 2010 · 22:19
    Was ook helemaal GEWELDIG!!! Volgend jaar weer.
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 21 November 2010 · 22:26
    De keuze om wel/niet te gaan werd helaas voor mij gemaakt door het genoemde brandje in Utrecht. Zo te horen heb ik een leuk feestje gemist  :-\
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 21 November 2010 · 22:27
    Was top!
    Ik vond die bar binnen handbereik eigenlijk wel makkelijk, de bierstroom werd niet onnodig opgehouden  😀

Go to heaven, ski like hell!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 22 November 2010 · 11:09 One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • MattijsB
    Tourist
    MattijsB op 22 November 2010 · 11:27
    Ik vond het tof, al moet ik wel zeggen dat ik vooral kwam voor de films en dat die zonder ondertiteling niet te volgen waren. Als je veel mensen kent wil je natuurlijk bijpraten enz. dus ik ga er niet over bitchen, maar het idee om de zaal en de bar te scheiden lijkt mij wel goed 😃
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 22 November 2010 · 11:29

Als je veel mensen kent wil je natuurlijk bijpraten enz. dus ik ga er niet over bitchen, maar het idee om de zaal en de bar te scheiden lijkt mij wel goed 😃

Genoteerd.. vonden wij ook.. gaan we oplossen bij een volgende versie.
    May the powder be with you.
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 22 November 2010 · 12:48
    Thnx voor de organisatie! En weer een WePowder-shirtje voor bij de verzameling  😃 Gezellige avond gehad, al heb ik niet van iedere film heel veel meegekregen (3 films op een avond is best veel en bijpraten/plannen maken/test materiaal regelen moet ook gebeuren 😉.
    Klein puntje: rijders van een film (Matthias en Hauni) introduceren in het donker kwam bij mij in ieder geval niet echt over, voor de rest top!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro