Extra ski

• thomasldoubleos
    thomasldoubleos op 4 Januar 2020 · 10:44
    Hi,

Ik heb vorig jaar de nordica enforcer 110 gekocht voor een powdertrip waar deze echt tot hun recht kwamen, ik zoek nu echter voor de "normale" skivakantie een iets minder brede ski voor erbij. Eerst dacht ik aan ze verkopen maar uiteindelijk zal ik hopelijk nog veel dikke powdertrips kunnen maken!
    Het is leuk om 110 te skiën maar op de piste is dit toch een stukje minder in snelheid...iemand hier nog tips voor een leuke lat erbij die ergens rond de 90 breedte heeft? Zelf dacht ik aan de enforcer 93's voor erbij omdat deze ook nog een stukje off piste eigenschappen hebben... alle tips en ervaringen zijn welkom 😃!
  • Kip
    Advanced
    Kip op 4 Januar 2020 · 12:46
    Ik zou die 110 aan mij verkopen 😉
    www.instagram.com/powder_lions
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 4 Januar 2020 · 14:21
    Ik heb zelf de 100. Voordeel is dat ik geen tweede setje meer nodig heb.

Maar goed jij hebt de 110 dan is een 93 een prima aanvulling. Skiet als een brede GS lat.
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • timvanhelmond
    Tourist
    timvanhelmond op 4 Januar 2020 · 23:32
    Ik ski zelf op de Blizzard Brahma's uit 2018. Top ski als je een beetje van gas geven houdt. Heel stabiel en goede grip. En ook nog enigzins bruikbaar buiten de piste.
  • Slim
    Beginner
    Slim op 7 Januar 2020 · 03:38
    En je weet dat er ook een 88 is nu?
  • thomasldoubleos
    thomasldoubleos op 7 Januar 2020 · 08:15
    Ja die had ik idd ook gezien maar denk dat de 93 toch iets meer fun is met bv de slush sneeuw op het einde van de dag vaak...
    We skiën ook een beetje overal en nergens dus het moet alsnog een goede allround optie blijven.
  • alexsvw
    Advanced
    alexsvw op 7 Januar 2020 · 09:31
    Zelf heb ik een Atomic Vantage 90 CTi welke meer dan breedt genoeg is voor een beetje poeder en slush. Ik heb ook op de Blizzard Brahma gestaan en ook een erg leuke ski. Kan je goed gas mee geven. Fischer Ranger en dan afhankelijk van je skistijl de Ti of de FR.
    Walking down a mountain is a waste of gravity
  • thomasldoubleos
    thomasldoubleos op 8 Januar 2020 · 18:21
    @kip ze staan op Marktplaats!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro