Levensduur goggle

• Durkie
    Beginner
    Durkie op 9 Januar 2020 · 14:03
    Hey Wepowderaars,

Met veel plezier heb ik een aantal jaar een goggle gehad. Maar nu ontstaat er schade aan de schuimrand waarvan de bovenste laag losraakt. Toen kwam bij mij de vraag op hoe lang kan je verwachten dat een skibril mee gaat. Uiteraard is dit afhankelijk van merk en hoe vaak je hem gebruikt maar ben toch benieuwd naar jullie ervaring mening hierover.

Gr,

Durkie
  • Slim
    Beginner
    Slim op 9 Januar 2020 · 17:06
    Daar kunnen we moeilijk wat over zeggen. Je hebt mensen die 5 dagen per jaar skiën, en 100.
    Veel zweten of weinig.
    De hele dag op houden of steeds schuiven.
    Op de verwarming laten liggen en bij -40 gebruiken, of alleen bij matige temperaturen.
    Dat kun je nooit allemaal in tijd uitdrukken, als we het al zouden weten.

Ik zou zeggen, goede reden voor een nieuwe goggle als het schuim los laat. Goggles zijn de laatste jaren ook wel weer verbeterd, dus dat is dan een mooie upgrade.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 9 Januar 2020 · 19:24
    @Slim Wat zijn de verbeteringen van de laatste jaren waar je op doelt?
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 10 Januar 2020 · 08:22
    @Durkie Vorige week heb ik met wat neopreenlijm de schuimrand van m'n 10 jaar oude Adidas Id2 gelijmd en hij deed het afgelopen week weer als vanouds. Ik schat dat ik hem 10-20 dagen per jaar gebruik. Altijd weer terug in het zakje en de doos scheelt misschien ook.
    Als je gaat lijmen, test even of het oplosmiddel in de lijm het schuim niet aantast en anders heel weinig gebruiken. Je hebt ook niet veel nodig.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro