Tom1234 op 2 Februar 2020 · 13:48
Splitters en splitsters!
Ik stoor jullie in het weekend met misschien een wat gekke en moeilijk te beantwoorden vraag maar ik stel hem toch..alle info/ervaringen zijn namelijk welkom.
Ik ben van plan om 1 van jullie te worden en ben mij dus aan alle kanten aan het inlezen over alles wat met splitboarden te maken heeft (thanks voor alle info hier op WePowder!!). Maar nu bedacht ik mij laatst het volgende:
Als mijn knieen naar voren wijzen heb ik al een behoorlijke duckstance. Nu vraag ik mij dus af hoe dit in combinatie met splitboarden gaat werken (of niet)? Ik kan de beweging maken (voeten recht, knieen staan dan naar binnen gericht, en dan lopen) maar dit is dus verre van natuurlijk voor mij. Ga ik hier alleen spierpijn van krijgen op andere plekken dan ik gewend ben of kan ik hier echt problemen en bijvoorbeeld gewrichtspijn van krijgen tijdens/na een tour? Dat zou ik mij namelijk prima voor kunnen stellen.
Natuurlijk; testen = weten. Maar misschien hebben sommigen van jullie hier al ervaring mee of andere mensen hierover gehoord? Wie weet is er zelfs iemand van jullie van beroep orthopeed, podoloog, of iets dergelijks en kan hij of zij hier op medisch vlak iets over zeggen 😉 ...you never know.
Alvast bedankt!