Poedermaatjes gezocht voor komende week

• Roene
    Advanced
    Roene op 1 März 2020 · 16:19
    Ik wil komende week op pad gaan om een aantal dagen poeder te rijden, echter zoek ik nog poedermaatjes. Ik kan zelf vanaf woensdag vertrekken en dan ergens in het weekend weer terug. Bestemming nog te bepalen op basis van de weer-updates (en hopelijk nog een poeder-alert).

Ik ben in bezit van de 3-eenheid en heb Lawine I en II gedaan bij Snowsafety. Een stukje touren voor een mooie poeder-helling ben ik ook zeker voor in. Tevens heb ik een auto waar nog 1 persoon (inclusief alle skispullen) bijpast.
  • Roene
    Advanced
    Roene op 2 März 2020 · 09:38
    Ik zie vanochtend dat de weersvoorspelling er ineens een stuk anders uit ziet dan gisteren. Natuurlijk kan het de komende dagen weer veranderen, maar ik ben flexibel in de dagen dat ik op pad kan. Dus als bijvoorbeeld van vrijdag t/m dinsdag een betere optie is, dan is dat voor mij ook prima.

(antwoord op mijn eigen topic, omdat ik bovenstaande post niet meer kan editen).
  • CZwinkels
    Advanced
    CZwinkels op 2 März 2020 · 18:02
    Hallo Roene. Ik kan helaas deze week niet ik had graag mee gegaan. ik heb voor volgende week do een powderhunt geboekt voor 3 dagen, er is nog plaats. Ik heb overigens nog geen bevestiging van de organisatie dat bij door gaat. En of er genoeg poeder is blijft ook altijd de gok. Carlo.
  • Roene
    Advanced
    Roene op 2 März 2020 · 18:18
    Hoi Carlo,

Volgende week gaat mij niet lukken helaas, ik hoop voor je dat de powderhunt door gaat! Zoals het er nu naar uit ziet wordt de trip trouwens poederalert #16 (vrijdag t/m dinsdag).
  • thijzer
    Beginner
    thijzer op 2 März 2020 · 19:15
    Hmmm ik wil ook wel nog eens op pad. Ik zou eventueel van vrijdag tot en met maandag kunnen.
    Ook eventueel de week erna van donderdag, @ CZ waar heb je die powderhunt geboekt?

• CZwinkels
    Advanced
    CZwinkels op 2 März 2020 · 19:21
    Hallo Thijzer. Ik heb bij Ripstar geboekt de 12e reiden 13tm 15 op zoek naar poeder. Succes met je keuze. Groeten Carlo.
  • CZwinkels
    Advanced

*Nachricht bearbeitet durch CZwinkels op 2 Mär 2020 19:36 (100% bewerkt)
  • CZwinkels
    Advanced

*Nachricht bearbeitet durch CZwinkels op 2 Mär 2020 19:35 (100% bewerkt)
  • CZwinkels
    Advanced
    CZwinkels op 2 März 2020 · 19:23
    3 berichten ? (:-

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro