vervangen Black Diamond tellers

• Moos
    Moos op 7 März 2020 · 16:33
    Ik heb een stel Black Diamond trail stokken, hier zitten kleine tellers op. Prima voor op een harde piste, niet prima op zachte sneeuw. Die dacht ik te vervangen met een setje grote tellers die ik nog had liggen. Past niet omdat de diameter van de nieuwe tellers te groot is, hrmpf.
    Ik vraag me af of ik geholpen ben bij het bestellen van een setje grote BD tellers. Heeft BD zijn eigen diameter of ligt het aan het feit dat het trail, dus wandelstokken zijn? Iemand hier ervaring mee?
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 7 März 2020 · 18:05
    volgens mij zijn leki en bd dezelfde maat qua teller schroefdraad. handigste om je stokken ff mee tenemen daan de locale skishop/verhuur/
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 7 März 2020 · 18:15
    Heb je ze wel gewaxt?
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • Mars
    Tourist
    Mars op 7 März 2020 · 19:16
    BD heeft verschillende bevestigen.
    Bij sommige stokken kun je de tellers wisselen voor grote. Bij andere stokken (vooral hiking stokken) geeft het geen grote.

Als je geen passende BD tellers kunt vinden kun je de tip met teller opname wisselen door ze ik heet water te steken. Even googlen en vindt filmpjes hoe dat moet.
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 7 März 2020 · 20:55
    Heb je ze wel gewaxt?Vinnie op 7 mrt 2020 18:15
    welke wax is eigenlijk geschikt? Vooral welke temperatuur range. sneeuw- of luchttemperatuur. aangezien ze beide goed aan moeten kunnen....
  • Moos
    Moos op 10 März 2020 · 15:06
    Heb je ze wel gewaxt?Vinnie op 7 mrt 2020 18:15
    Nee, iemand anders.
  • Moos
    Moos op 10 März 2020 · 20:53
    Bedankt voor de tips!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro