FWT in Verbier zonder publiek

• Arjen
    Advanced
    Arjen op 12 März 2020 · 15:43
    Kreeg deze net binnen van de Freeride World Tour:

In accordance with the Cantonal and Communal authorities, the 2020 Xtreme Verbier is confirmed concerning the competition and live broadcast.

However, no public events and festivities will take place (Event Village in town, spectator zone on the mountain, official party). The organizers are in regular contact with the authorities to assess the situation on and ongoing basis.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Michviel
    Advanced
    Michviel op 12 März 2020 · 18:33
    Wil ik even weten hoe ze gaan vermijden/verbieden dat er mensen op een berg plaatsnemen om naar die mooie Bec des Rosses te kijken tijdens de wedstrijd?

Beauty is in the eye of the beholder.
  • Kabouter Plofzak
    Advanced
    Kabouter Plofzak op 12 März 2020 · 19:21
    Wil ik even weten hoe ze gaan vermijden/verbieden dat er mensen op een berg plaatsnemen om naar die mooie Bec des Rosses te kijken tijdens de wedstrijd?

Michviel op 12 mrt 2020 18:33

Inderdaad dat, maar tgt is het aantal toeschouwers nou nooit heel groot. Gewoon wat ruimte tussen elkaar laten komt het vast goed 😉
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 12 März 2020 · 21:59
    Gegeven alle huidige ontwikkelingen vraag ik me af of het event wel doorgaat
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Michviel
    Advanced
    Michviel op 12 März 2020 · 22:25
    Enkele uren later...
  • Michviel
    Advanced
    Michviel op 12 März 2020 · 22:30
    Maar zoals @meteomorris al meedeelde in 'Een lichte opfrisser na regen'; Zondag: Tijd om te gaan touren.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro