De verantwoordelijkheid van een onderneming die zich richt op snowsafety is mijns inziens groot. Een matig product dient dan van de markt gehaald of omgebouwd te worden. Dit is geen doordachte ombouw van het product, maar een goedkope noodoplossing die gevonden is bij het complementaire product (holster). Hierdoor verlies je gebruiksgemak, zoals in bovenstaande reacties ook te lezen valt. Ik denk dat ik met ducktape een doelmatigere manier heb gevonden, kan ik gewoon de huidige holster blijven gebruiken. Met stukje dubbelgeplakt, zodat je in 1 beweigng ducktape van de gefixeerde schuif kan trekken.
Als safety je key business is en je verkoopt via resellers, dan moet je die resellers inzetten om de klant direct te informeren. Dat is niet gebeurd en dan lopen meer mensen dan nodig een flink extra risico bij het gebruik van deze piepers. De reseller heeft mij trouwens ook niet ingelicht. Wie is er wel ingelicht door de reseller?
Het lijkt erop dat in de VS (vanwege de aanwezige claimcultuur) wel een echte recall wordt uitgevoerd... Als dat zo is, dan gaat dat verhaal ook wel op enig moment rond op het web.
Uiteindelijk komt het bij slechte of geen afhandeling van de claims neer op 'voting with your feet' en zal vooral Pieps dat merken op de lange termijn.
*Nachricht bearbeitet durch andrevantgeloof op 4 Feb 2022 13:01 (9% bewerkt)