Freeride routes in Nederland

• lau
    lau op 7 Februar 2021 · 18:25
    De kinderen hebben vooral fun gehad, met duinen, achter de auto en een kite kan je toch meters maken in nederland.
    https://www.facebook.com/672007513/posts/10157995268807514/?d=n...
    *Nachricht bearbeitet durch lau op 7 Feb 2021 18:26 (4% bewerkt)
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 7 Februar 2021 · 18:44
    Rudy op 7 feb 2021 18:03

Heerlijk om te zien hoe de poeder-koe hier tot de laatste druppel lauwe melk maximaal wordt gemolken 😀 Gaaf!
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Roene
    Advanced
    Roene op 7 Februar 2021 · 18:46
    Poeder, Treeruns, kickers. En dat gewoon in Zuiderpark Rotterdam 😃

• vasco
    Advanced
    vasco op 7 Februar 2021 · 18:52
    De beste freerider heeft de grootste lach op zijn gezicht 😃. Intussen op brug 53 in Amsterdam.

• Reinoud
    Beginner
    Reinoud op 7 Februar 2021 · 19:13
    Voor als iemand een compleet vertekend beeld wil zien van hoe diep het was bij het Groene Schip.. 😁

• henwildie
    Advanced
    henwildie op 7 Februar 2021 · 20:37

Poederen in de veluwse bossen
    Pistes, zijn dat niet die platgereden stukken tussen de poeder?
  • Reinoud
    Beginner
    Reinoud op 7 Februar 2021 · 22:34

Poederen in de veluwse bossenhenwildie op 7 feb 2021 20:37

Hahaaaa wat vet! Helemaal niet aan gedacht om dit te doen toen we vandaag onderweg waren met de auto.
  • vasco
    Advanced
    vasco op 8 Februar 2021 · 18:31
    Vandaag 630 hoogtemeters op het groene schip. Er liggen nu wel wat boekels 😃. En een schansje.
  • Gaius
    Beginner
    Gaius op 8 Februar 2021 · 20:07
    Zijn er al runs gemaakt? Wordt net wakker en vermoed dat de skiberg al door alle enthousiastelingen compleet is verspoord. Gaius op 7 feb 2021 09:10

Veel wind en alles kaal geblazen. rdrck op 7 feb 2021 12:06

Heb in plaats van de brede latten, maar de smalste onder geklikt. Geen Vasaloppet afstanden, maar toch bijna een 18km. En misschien is er de eerste zondag van maart toch genoeg sneeuw om de 90 vol te maken. Nu was het toch vaak kantjes opzoeken.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 8 Februar 2021 · 20:19
    Het groene schip was ook echt groen vanmiddag, totaal niet de moeite vond ik persoonlijk na 1 run had ik het wel gezien.
    splitfest.nl
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 8 Februar 2021 · 21:57
    Vanaf morgen is deze vriend ook te rijden. Moet nog een beetje tuning hebben, maar dan moet het gaan lukken. @ groene
    schip

*Nachricht bearbeitet durch Roelaano op 8 Feb 2021 21:57 (1% bewerkt)
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 9 Februar 2021 · 15:06
    Toch nog wat te skiën dit jaar 😃
  • ieism
    Tourist
    ieism op 9 Februar 2021 · 17:26
    Ik zag jullie scheppen gisteren, dat is een hoop werk voor een momentje vliegen. Respect.
    splitfest.nl
  • Champapa
    Champapa op 9 Februar 2021 · 18:33
    Hey wat tof, @Roelaano, is het de moeite om daar morgen nog een kijkje te nemen of is alles al kapot gesred? 😀
  • jasperj
    Advanced
    jasperj op 9 Februar 2021 · 19:39
    Brabantse treeruns op de Gulbergen
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 9 Februar 2021 · 20:02
    Hey wat tof, @Roelaano, is het de moeite om daar morgen nog een kijkje te nemen of is alles al kapot gesred? 😀Champapa op 9 feb 2021 18:33

De kicker staat er nog wel even. Af en toe een paar schepjes sneeuw op de landing en dat is het 😃 Inrun is mooi aangedrukt na vandaag dus ook niet zoveel last van de instraling van de zon.
  • Bohdie
    Advanced
    Bohdie op 9 Februar 2021 · 20:22
    Gezellige drukte op zondagmiddag in Rotterdam
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 9 Februar 2021 · 21:17
    Kids hadden veel plezier op de blauwe piste van het Westbroekpark afgelopen zondag

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • EmielRense
    Advanced
    EmielRense op 10 Februar 2021 · 09:50
    In de buurt van Nijmegen/Groesbeek een paar leuke dagen gehad!

• Eijsackers
    Beginner
    Eijsackers op 10 Februar 2021 · 14:13
    Berg en Dal, echt waanzinnig gaaf dat dit nu kan! Al jaren rondgelopen met dit idee 😁

• EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 10 Februar 2021 · 15:10
    Kleinkinderen gaan het nog eens moeilijk krijgen met deze historische winter: ''Toen opa jong was en we het hele jaar binnen zaten, skieden we 's winters nog gewoon in eigen land!'' Allemaal leuke beelden 😋
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • ardt
    Advanced
    ardt op 10 Februar 2021 · 17:13
    Gisteren kwam de Konvoi Powdersurfer binnen dus die moest getest worden. Vandaag naar Landgoed De Paltz in Soest gereden. Hele mooie spot. Met een beetje verbeeldingskracht tel je drie valleien. Op de steile hellingen werd gesleed en geskied. De flauwere hellingen waren nog onverspoord. Perfect voor een surfsessie.
    En dan terug bij de auto, op de rand van de koffferbak in het zonnetje je schoenen uitdoen. Board in de sneeuw, het voelt zo vertrouwd. Pas als er kinderen met de fiets aankomen realiseer je je dat dit gewoon Nederland is. Heel bijzonder.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 10 Februar 2021 · 21:33
    Dagen na de dump nog steeds first tracks! Lekker hoor!
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • TomekAT
    Tourist
    TomekAT op 11 Februar 2021 · 10:39
    Omgeving Arnhem / Zuid-Veluwe hellingen VANDAAG of VRIJDAG:

Ik wil vandaag (beter dan morgen want sneeuw wordt geleidelijk dunner) poging wagen in de omgeving van Arnhem (zeg Rheden of zo).
    Zijn er mensen die ook zin hebben de boel te gaan verkennen en hopelijk wat lekkere runs maken?
    Ik woon zelf in Wageningen, dus ergens in die hoek van NL wilde ik proberen, Zuid Veluwe voorbij Arnhem lijkt me meest kansrijk
  • TomekAT
    Beginner
    TomekAT op 11 Februar 2021 · 11:33
    Omgeving Arnhem / Zuid-Veluwe hellingen VANDAAG of VRIJDAG:

Ik wil vandaag (beter dan morgen want sneeuw wordt geleidelijk dunner) poging wagen in de omgeving van Arnhem (zeg Rheden of zo).
    Zijn er mensen die ook zin hebben de boel te gaan verkennen en hopelijk wat lekkere runs maken?
    Heb de hoogtekaarten en topokaarten al wat bestudeerd : )

Ik woon zelf in Wageningen, dus ergens in die hoek van NL wilde ik proberen, Zuid Veluwe voorbij Arnhem lijkt me meest kansrijk
    Hier in Wageningen in de bossen zag het er nog wel goed uit, dus zeker de moeite waard een poging te wagen en sowieso een lekkere dag buiten in de sneeuw op ski's / snowboard te hebben : )
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 23 Februar 2021 · 12:45
    Was deze al langs gekomen?

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro