Tjarco op 19 Januar 2011 · 16:11
onlangs is bij mij de diagnose chronischbevrorenneerslag vastgesteld
dus nu verplicht vaker de sneeuw op zoeken is dokter's devies,
echter sneeuw zit niet in me verzekering dus alles moet komen uit de eigen bijdrage
net terug van een week in Corbier, maar (duur=drank=afleiding van een week met elkaar op de kleine kamer) dus geloof nu meer in het principe van korte trips, ook met flexibiliteit van verse sneeuw. Als je s'avonds vertrekt kan je zo 3 dagen boarden met 2 dagen overnachting, niet(?) boeken en beetje afdingen met briefje van de dokter..
maar dan de skipassen...
Is toch de grootste kostenpost op de begroting, kan dat niet anders? zijn prijzen overal gelijk en dan bedoel ik geen centen, maar zijn sommige gebieden goedkoper dan anderen? misschien de kleine gebieden (tips hier?) En ik weet dat reisorganisaties seizoenspassen kopen, en dan wordt het stukken goedkoper. Kan me voorstellen dat er meer instanties zijn met seizoenspassen die ze goedkoper verhuren, soort van time-sharing-appartementje. Of heeft iemand zijn ervaring met zonder te boeken op locatie naar reisorganisatie stappen en vragen of ze een pas over hebben?
tips van medelotgenoten zeer zijn gewenst...
en misschien voorstel om volgend seizoen zelf wat passen te sharen? zeg wat geks?
-
T
a beach is just a washed away mountain