PowderRide van PowderPlay

• mh74
    Advanced
    mh74 op 6 Februar 2011 · 16:24
    Hoi,

Zijn er hier mensen die mee gaan of mee zijn geweest met een PowderRide week van PowderPlay?

Ik wil zelf in maart mee gaan om meer off-piste ervaring op te doen. Ik heb nu 2 weken off-piste ervaring. Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen die ook mee gaan of al geweest zijn.

Mimosa

Powder makes me happy!
  • Frenktastic
    Advanced
    Frenktastic op 6 Februar 2011 · 20:29
    geen idee, nog nooit mee geweest.
    Ziet er goed uit, kost alleen echte knaken dat soort trippies. Wel natuurlijk de hele week met een gids op pad is zeker een aanrader.
    If the conditions are crap, it's called training!
  • rene2
    Beginner
    rene2 op 10 Februar 2011 · 20:45
    ik ben in december en januari weggeweest met powderplay,
    ja het kost een paar knaken maar het was elke knaak waard
    Ze hebben goede gidsen, hechten veel waarde aan veiligheid en het allerbelangrijkste ;
    we hebben fantastische poeder gereden.
    rene
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 11 Februar 2011 · 16:18
    Bedankt Rene, dat is goed om te horen!

Ik ga in maart een week bij Powderplay boeken.

Mimosa
    Powder makes me happy!
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 12 Februar 2011 · 20:18

en het allerbelangrijkste ;

Ja...en dat is nu net iets wat ze niet in de hand hebben
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 12 Februar 2011 · 20:42

[quote author=rene link=topic=2376.msg33190#msg33190 date=1297367154]
    en het allerbelangrijkste ;

Ja...en dat is nu net iets wat ze niet in de hand hebben
    [/quote]

Deze http://www.mountainguide.se/default2.asp?Id=4&languageId=44... bewijst al sinds 2007 dat je poeder naar je hand kunt zetten. Tijdens de ISPO sprak ik iemand die met hem mee was geweest richting Limone Piemonte. Een beetje doorpraten leerde me dat dat tijdens poederalert 14 was. Het poederalert dat WP rijders richting Sestriere deed rijden, danwel nog zuidelijker te vliegen en vandaar uit richting Limone te rijden. En steeds meer gidsen doen dit.

Aan de andere kant zijn er gidsen als Martijn Schell en Sander Kan. Die hebben een neus voor poeder en vinden altijd nog wel ergens wat vers... Bij Powderplay werken ze ook met veel lokale gidsen, dus die zullen de weg ook wel kennen lijkt me..
    May the powder be with you.
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 13 Februar 2011 · 12:31

Aan de andere kant zijn er gidsen als Martijn Schell en Sander Kan. Die hebben een neus voor poeder en vinden altijd nog wel ergens wat vers... Bij Powderplay werken ze ook met veel lokale gidsen, dus die zullen de weg ook wel kennen lijkt me..

O, Dat ben ik zeker met je eens, maar de vraag ging hier over de PowderRide week en daar staat de volgende info bij:
    "De PowderRide reizen staan voor veel offpiste kilometers waar je niet voor hoeft te hiken of te klimmen! "

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro