Aangeboden: Jones Solution 161 Splitboard

• michielsexappeal
    Tourist
    michielsexappeal op 7 Oktober 2011 · 19:24
    Hallo,

Ik bied mijn Jones Solution 161 Splitboard van 2011 aan. De plank komt inclusief Universele Voile Kit en met een paar Kuola vellen die ik op maat heb gemaakt.

Heb het board 3 dagen gebruikt op de Reschenpass, had niet goed nagedacht over de lengte, wil toch liever een 164. De eerste lichting Jones splits waren niet perfect afgewerkt vanuit de fabriek. De schroeven waren niet mooi verzonken. Deze plank is door MK Skiservice in Bilthoven helemaal mooi afgewerkt en vlak geslepen en daar zijn ze wel even mee bezig geweest.

Door het universele voile systeem zo te gebruiken met je bestaande bindingen, je hebt alleen nog stokken nodig. Je krijgt er ook cheatsheets bij en een zakje voor je vellen.

Nieuwe was die €999,- en de vellen waren ook iets van €150,-
    Wil er €650,- voor hebben.

Dit is wat Taste Snowboard Magazine schreef over de niet split versie van de Solution, de Jones Flagship:

"Big-mountain meets snowsurf"
    "Freeride-legende Jeremy Jones heeft ruim vijftien jaar aan ervaring gestopt in de Jones Flagship. Tester Erik heeft ooit tijdens een sauna-sessietje met meneer Jones uit eerste hand vernomen hoeveel prototypes er aan deze plank zijn voorafgegaan om tot deze uitgedachte freerideformule te komen. De lepelvormige en gerockerde neus zorgt voor enorm veel float in de poeder maar beukt ook door wat minder glooiend terrein heen. De Flagship blinkt uit in drie type bochten: gerutschte big-mountain speedchecks, harde carves op strakke (ijzige) pistes en flowy surfsprays in de poeder. What do we need more? Wij voelden ons de kapitein op het vlaggenschip."

Je kan me bellen 06 262 262 60 of michielrotgans@gmail.com mailen.

De tourbrackets zijn niet op de foto aanwezig, die krijg je er natuurlijk wel bij!
    Je nieuwe signature
  • Murky
    Advanced
    Murky op 8 Oktober 2011 · 21:49
    Mooi spul man, rijdt dit nog een beetje? En hoe is het omhoog lopen?
    Skier turned Snowboarder turned Skier..
  • michielsexappeal
    Tourist
    michielsexappeal op 9 Oktober 2011 · 18:57
    Ja rijdt super goed, bijna niet van een Flahsip te onderscheiden. Zeker als je het setje rijdt met een dedicated splitboard binding zoals een Spark oid. En qua lopen ook zeker okay!
    Je nieuwe signature
  • dr.bob
    Tourist
    dr.bob op 10 Oktober 2011 · 15:04
    Als het in de Taste staat klopt het!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro