Hestra Army leather - Heli of XCR??

• coen
    Advanced
    coen op 13 Oktober 2011 · 21:15
    Zoals de titel als aangeeft; welke van deze twee is de beste optie?

Volgens mij zijn hier aardig wat mensen met Hestra's dus ik hoop dat iemand mij vertellen wat het verschil is en wat de beste aankoop is 😃
    Earn your turns...
  • Bart313
    Tourist
    Bart313 op 14 Oktober 2011 · 12:14
    Ik zou gaan voor de vertical cut freeride voor 5 euro meer....
    of gewoon RSL Comp Vertical Cut, de allermooiste handschoen op dit moment wat mij betreft 😀
    voor maar 85 pond.
  • coen
    Advanced
    coen op 14 Oktober 2011 · 13:26
    Ik zoek geen handschoen om slalom-paaltjes omver te slaan, dus die handschoen is niets voor mij. Bovendien heb ik graag een lang model die over m'n jas kan.
    Earn your turns...
  • Bart313
    Tourist
    Bart313 op 14 Oktober 2011 · 14:01
    Dan is die heli de langste, voor over je jas.
  • cassaaa
    Tourist
    cassaaa op 14 Oktober 2011 · 17:01
    zou voor "volledig" leer gaan, heb met goretex altijd al problemen gehad dat het de naad langzaam kapot gaat bij een overgang naar een ander materiaal. Nu al 6 jaar dezelfde leren handschoenen en nog volledig heel, afgezien van wat snedes van scherpe ski/snowboard kanten (dat is wel funnest bij goretex, niet bij leer)
  • lucraak
    Advanced
    lucraak op 14 Oktober 2011 · 17:21
    Interessante vraag maar waar zit in NL een dealer eigenlijk?
    Ik zit juist te denken aan de korte freeride idd (mn jas erover) of die Windstedt signature maar waar ze te koop/passen zijn kan ik eigenlijk niet vinden.
    Always be yourself. Unless you can be Batman, then be Batman.
  • doov
    Advanced
    doov op 14 Oktober 2011 · 17:32
    Ik heb de Heli en die is waterdicht, dus de Gore uitvoering is niet per se noodzakelijk.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • edvantijen2
    Tourist
    edvantijen2 op 14 Oktober 2011 · 18:58
    Heb zojuist een paar xcr ski cross aangeschaft op ebay voor maar 64 incl verzending.

Als je je maat weet ...kan je ze nergens goedkoper kopen dan in the USA.

mvg Edward

P.s: als je ooit een paar hebt gehad, wil je geen ander merk meer.
    Summer sucks!!
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 14 Oktober 2011 · 22:17
    Gewoon de leren versie. Mooi potje Hestra vet erbij en die dingen zijn onverslaanbaar. En als er wat sneeuw invalt heb je ff koude vingers, maar door de warmte en adement vermogen zijn ze na een tijdje ook weer lekker droog.
    http://verticaldissidents.net
  • Bart313
    Tourist
    Bart313 op 15 Oktober 2011 · 13:23
    De size-guide op de website is uitstekend.

http://hestragloves.com/en/
  • cassaaa
    Tourist
    cassaaa op 15 Oktober 2011 · 13:37

De size-guide op de website is uitstekend.

http://hestragloves.com/en/

Klopt die van mij zitten ook perfect

Interessante vraag maar waar zit in NL een dealer eigenlijk?
    Ik zit juist te denken aan de korte freeride idd (mn jas erover) of die Windstedt signature maar waar ze te koop/passen zijn kan ik eigenlijk niet vinden.

heb ze destijds via skistore.se (Fredrik) besteld, prima gegaan (heb nooit zon vertrouwen in ebay :-\)
  • Bart313
    Tourist
    Bart313 op 15 Oktober 2011 · 14:44
    Dit is de aanbieding die ik krijg van Hestra. Als iemand geinteresseerd is kan ik deze altijd voor je bestellen.

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&am...
  • Sanno1
    Tourist
    Sanno1 op 15 Oktober 2011 · 14:59
    Hestra is fantastisch, maar soms wat moeilijk vindbaar.

3 jaar geleden een paar leren SOS handschoenen gekocht. Zitten ook fantastisch, zijn lekker soepel maar tgt vast ook veel minder duurzaam dan de vertical cuts. Aan de andere kant ze waren maar 40 euro en zijn warm en zitten goed.

Heb ook nog een paar POCs. Die hebben goed gekeken naar Hestra volgens mij en daarna nog een schepje er bovenop gedaan. Volgens mij totaal onverwoestbaar en bestand tegen elke temperatuur.
  • coen
    Advanced
    coen op 15 Oktober 2011 · 17:51
    Thnx voor het advies allen; het wordt de Heli versie! 😃

@Bram313; check je pm!

@Teleaddict; enig idee waar ik dat Hestra-vet zou kunnen krijgen??
    Earn your turns...
  • Bart313
    Tourist
    Bart313 op 15 Oktober 2011 · 18:58
    als je op mn google docs link klikt zie je hestra leather balm staan als allerlaatste
  • coen
    Advanced
    coen op 16 Oktober 2011 · 12:26
    He Bram, heb wel interesse om een paar Army Leather Heli's te bestellen. Ik heb je een pm gestuurd!
    Earn your turns...
  • Bart313
    Tourist
    Bart313 op 16 Oktober 2011 · 15:41
    Ik en Coen zijn van plan 2 paar te bestellen via mijn aanbieding, als er nog mensen geinteresseerd zijn laat het me weten ivm verzendkosten die we dan kunnen delen.
  • Bart313
    Tourist
    Bart313 op 16 Oktober 2011 · 15:45
    oh en als we dan toch bezig zijn. Geld ook voor de volgende aanbieding van airbag systemen probes en piepers etc:

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&am...
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 Oktober 2011 · 16:23
    Ik heb zeker interesse in een BCA Tracker2 en van Hestra een paar zwarte Army Leather Heli Ski 3-Finger handschoenen in zwart en maat 11. Fantastisch als je het voor die prijzen zou kunnen regelen.
  • Skifreak
    Advanced
    Skifreak op 23 Oktober 2011 · 22:23
    super handschoenen! en lastig te krijgen.  vorig jaar zelf een paar gekocht (3 finger) en als de actie nog loopt dan wil ik graag een paar voor mijn vrouw kopen.
    Army Leather Heli Ski
    Female
    3 Fingered Glove

Maat: 8

Kleur:Ivory/Off White

let me know.
  • coen
    Advanced
    coen op 24 Oktober 2011 · 10:47
    Helaas gaat de actie niet door!

Er is jammer genoeg niet genoeg animo om de verzendkosten te drukken...
    Earn your turns...
  • Rob64
    Advanced
    Rob64 op 24 Oktober 2011 · 13:07
    Jammer, volgende keer beter, het was de moeite van het proberen.
    Dank!
    Groet,
    Rob
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 24 Oktober 2011 · 14:18

Helaas gaat de actie niet door!

Er is jammer genoeg niet genoeg animo om de verzendkosten te drukken...

??? Nou moe... ???
  • coen
    Advanced
    coen op 24 Oktober 2011 · 14:22
    Wat is er?
    Earn your turns...
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 24 Oktober 2011 · 14:47
    Als er meer gegadigden zijn voor artikelen, worden de verzendkosten toch verdeeld over meer personen? Ik begrijp het niet.
  • coen
    Advanced
    coen op 24 Oktober 2011 · 17:51
    Ja, dat was het punt. Er waren niet genoeg mensen die interesse hadden. Bovendien was er sprake van een vrij lange levertijd volgens Bram, daardoor had het voor mij persoonlijk ook iig niet zo heel veel zin om nou heel lang te gaan zitten wachten op genoeg mensen.

Anyways, heb ze net besteld via skimarket.co.uk  daar staan ze voor een aardige prijs op!
    Earn your turns...
  • Bart313
    Tourist
    Bart313 op 24 Oktober 2011 · 21:57
    op dat bestelformulier staat uit mijn hoofd minimaal 23 dagen levertijd idd.
    Verder mag iedereen die er behoefte aan heeft gebruik maken van mijn lidnr om iets te bestellen hoor.
  • basboks
    Tourist
    basboks op 1 November 2011 · 17:49
    Hestra is inderdaad een super mooi merk handschoenen. Zowel met als zonder Gore-tex. De XCR en de heli zijn beide evenlang  qua cuff. De XCR heeft als voordeel dat hij in principe waterdicht is de heli heeft een uitneembare binnen handschoen. De verkrijgbaarheid was inderdaad een probleem echter het is een stuk makkelijker geworden..

Kijk maar eens op www.hestrahandschoenen.nl
  • Steef
    Advanced
    Steef op 1 November 2011 · 18:25
    Mooie subtiele 'plug' voor de toko waar je voor werkt.... :😃
    Every turn is a sign of weakness
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 2 November 2011 · 08:06

@Teleaddict; enig idee waar ik dat Hestra-vet zou kunnen krijgen??

Tuurlijk kan je ook wat anders gebruiken maar er zit n klein zakje bij ieder paar nieuwe handschoenen. Als je dat gebruikt hebt dan geloof je me wel. Maakt t lekker soepel, trekt er goed in maar niet zo vet dat je stokken uit je handen vliegen.
    Ik ben t eens tegen gekomen in St.Anton en heb toen gelijk n paar potjes gekocht. Ik zou dus ff in de Alpen kijken. Op zich zie je Hestra daar steeds vaker dus wellicht ook t vet.
    http://verticaldissidents.net

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro