Welk board onder de €400,-??

• poling
    Beginner
    poling op 28 Oktober 2011 · 12:06
    zou zeker een boot meenemen, vooral met maat 42,5. das net zo'n tussen maat. Heb volgens mij oom 422,5 of net 43 en het volgens mi een L cartel binding. Roze natuurlijk, dat wel
  • patrick
    Beginner
    patrick op 28 Oktober 2011 · 12:48
    als het gaat koop inderdaad de zefste merk van bindingen en boots....ik had voorig jaar burton ion botten mee flow bindingen en ze paste niet helemaal goed...passen is de boodschap.
    Als je nog wat moet kopen dan is dit site  http://fun-sport-vision.com/shop/index.html ook wel leuk.De prijzen op de artikelen van vorige jaren is wel top...
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 28 Oktober 2011 · 12:53
    Was het nou dat België splitst en dat wij de Vlamingen asiel willen verlenen? Of is het idee dat Nederland zich aansluit bij de vrijgemaakte Flandriens? Of gooien we alles door elkaar en malen we nergens meer om? ??? ;D
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 28 Oktober 2011 · 13:45

Was het nou dat België splitst en dat wij de Vlamingen asiel willen verlenen? Of is het idee dat Nederland zich aansluit bij de vrijgemaakte Flandriens? Of gooien we alles door elkaar en malen we nergens meer om? ??? ;D

Qu'est-ce que vous dites?!  😋
  • AlexL
    Beginner
    AlexL op 30 Oktober 2011 · 14:39
    Sorry voor de late reply.  Gezien je een strak budget aangaf voor je board zou ik niet overhaast een nieuwe paar bindings kopen totdat je op een hele goeie deal stuit. Missions zijn dacht ik wat meer all-mountain tot freestyle georienteerd maar je zult er in het begin heus wel mee uit de voeten kunnen. Je zult waarschijnlijk wat betere ''handling'' krijgen met een stijvere set (denk ook aan je boots) maar dat is ook een persoonlijke keuze.  Ik moet wel zeggen dat ik zelf een groot verschil merkte toen ik van een paar goedkope zachtere bindings overstapte op Burton C60s...
    Succes!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro