Te Koop: Marker Duke 11/12

• misterr
    Advanced
    misterr op 24 Oktober 2011 · 11:27
    Hi,

Ik ga nieuwe ski's kopen en kan daarbij goedkoop nieuwe Marker Duke's krijgen, naar mijn mening de beste toerbinding van dit moment.
    Ik heb zelf al bindingen dus heb ze niet nodig.
    Ik bied daarom nieuwe Marker Duke's van seizoen 2011/2012 aan voor €250. excl verzendkosten.
    Omdat ik ze nog moet bestellen kun je de maat zelf kiezen.
    Interesse? Laat het me zo snel mogelijk weten, ik ga deze week bestellen.

Gr. Rien
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 24 Oktober 2011 · 19:17
    Ga je ze toevallig bij Sport-Conrad bestellen (of bij welke andere site)? Want in dat geval zou ik graag van je 'aanbod' gebruik maken door Look Pivot 18's van afgelopen seizoen te bestellen via jou (mocht dat mogelijk zijn).
    Ik heb echt SNEL een nieuwe binding nodig voor m'n 125mm Permins en dit zou natuurlijk ideaal zijn! Ik ben echt heel zenuwachtig aan het worden dat ik niet op tijd een binding zal hebben  😀

En gewoon puur uit interesse: welke ski's worden het?! 😃

• Echo
    Advanced
    Echo op 24 Oktober 2011 · 19:24

Ga je ze toevallig bij Sport-Conrad bestellen (of bij welke andere site)? Want in dat geval zou ik graag van je 'aanbod' gebruik maken door Look Pivot 18's van afgelopen seizoen te bestellen via jou (mocht dat mogelijk zijn).
    Ik heb echt SNEL een nieuwe binding nodig voor m'n 125mm Permins en dit zou natuurlijk ideaal zijn! Ik ben echt heel zenuwachtig aan het worden dat ik niet op tijd een binding zal hebben  😀

En gewoon puur uit interesse: welke ski's worden het?! 😃

Bij BMB kan je toch ook de Look Pivot 18 XXL kopen? 299,- incl BTW.... nog 4 op voorraad  😉
    http://www.bmb-ski.nl/index.php?page=shop.product_details&category...

Do or do not, there is no try (Yoda)
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 24 Oktober 2011 · 19:29
    Ik heb het gezien, maar, met alle respect, ze zijn wel een beetje duur(der)...
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 24 Oktober 2011 · 19:47
    Interesse! Wil nog een Duke of iets vergelijkbaars voor op mn Coombacks.
    Ik denk maat S, maar dat moet ik f checken.
  • misterr
    Advanced
    misterr op 25 Oktober 2011 · 09:40
    Ik ga ze helaas niet bij sport conrad bestellen, maar bij een Oostenrijkse vriend die bij een winkel werkt.
    Hij kan de Ski's alleen als set verkopen en ik kan alleen Marker Duke's of Barons krijgen.
    Nou heb ik hier zelf nog een setje 1 jaar oude Duke's liggen van mn vorige paar die ik kapot heb geskied.
    Ik ga nu voor de K2 Sidestash van vorig seizoen, veel goede reviews over gelezen.
  • Orcie
    Expert
    Orcie op 25 Oktober 2011 · 14:11
    Ik heb zeker interesse, maar moet dan wel van mijn Marker Jester 16 Demo af 😃. Iemand interesse? Iemand verstand van het verschil in mountpoints?
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 25 Oktober 2011 · 14:14

Ik heb zeker interesse, maar moet dan wel van mijn Marker Jester 16 Demo af 😃. Iemand interesse? Iemand verstand van het verschil in mountpoints?

Wat is het verschil tussen 'demo' en normale? Zitten demo's op zo'n plastic rail? Want dat vertrouw ik voor geen meter...
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 25 Oktober 2011 · 14:16
    @ Misterr: you've got pm  :-*
  • Orcie
    Expert
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 25 Oktober 2011 · 14:42
    Ja ok, dat zijn dus degene die ik niet wil  😀
  • Orcie
    Expert
    Orcie op 25 Oktober 2011 · 15:13
    Leg uit 😃
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 25 Oktober 2011 · 15:47

Leg uit 😃

Ik vertrouw het gewoon niet zo. Het lijkt me gewoon een onveilig gevoel...
  • Orcie
    Expert
    Orcie op 25 Oktober 2011 · 15:50
    Wat een onzin. De kracht vind voor het grootste gedeelte plaats van links naar rechts of boven naar beneden. Maw je schoen wordt niet ineens groter waardoor die rail uitelkaar knalt. Laat staan dat het railsysteem om wat voor reden dan ook losraakt.
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 25 Oktober 2011 · 16:03
    Je hebt natuurlijk wel iets meer speling in je schoen-ski verbinding, dat lijkt me hoe dan ook niet bevorderlijk voor het skien. Of je het überhaupt merkt is een tweede (waarschijnlijk niet).
  • Orcie
    Expert
    Orcie op 25 Oktober 2011 · 16:49
    http://www.untracked.com/p3309c81b54-11_marker_jester_16_demo_ski_bind... Dit is de binding. Ik mijn schoen er al meerdere malen ingehangen die speling is er niet.
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 26 Oktober 2011 · 01:56
    Helaas komt die speling er vaak wel bij Marker..was voor mij ook de reden er tijdig vanaf te stappen..
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro