Telemark & freeride = 11 februari

• telemikey
    Advanced
    telemikey op 30 Oktober 2011 · 20:08
    Datum geprikt: [size=24pt]het weekeind van 11 februari[/size] gaan we als Wepowderende telemarkers ergens in de alpen de boel onveilig maken  8)

Iedereen die telemarkt en wil aanhaken: prima, doen!

Nog even voor de goede orde:
    - iedereen op eigen risico
    - datum is geprikt, als je mee kunt mooi; kun je niet mee, laat het even weten
    - locatie waar de poeder valt; wordt in samenspraak met MM vooraf op dinsdag of woensdag bepaald
    - fall back option als de sneeuw verdampt: een maand later (17 maart uit mn hoofd)
    - mocht je je niet helemaal zeker voelen, neem je poison of choice (board, bondage skis) mee we worden niet boos maar het kost je wel bier  ;D
    - probeer te car poolen
    - probeer er een paar dagen voor/ na te plannen
    - have fun!

[s]Net terug van de WePow/ BMB borrel. En daar word ik toch wel stoked van: een hoop bekenden gezien, de eerste verhalen van verse pow aangehoord, mooie skis bevoeld en vette gear bekeken. Smiles en stoke alom... Het wordt een mooi seizoen mensen!

Anyway, vorig jaar hebben we een poging gedaan een telemark weekeindje pow rippen te organiseren. Destijds leek de animo best groot maar de daadwerkelijke opkomst was bedroevend laag. Jammer voor de afhakers want het was een van de betere weekeinden van het seizoen...

Ik zeg: dat was toen en dit is nu! En nu kan het beter! Neem wraak op je jammerlijke afhaakgedrag  ;D en wees er dit jaar wel bij.
    Het animo polsen is gebeurd (geïnteresseerden kunnen zich nog steeds aanmelden via deze post en/ of volg onderstaande link en geef gewoon direct aan wanneer je weg kan/ wil.

Check http://www.doodle.com/7ii57tuzydf9cm5n voor een ieder die interesse heeft in een vette trip met andere telemarkers...[/s]
    White room,Pillow lines,I rule
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 30 Oktober 2011 · 21:34
    Jo Jo Jooo!!!! Tuurlijk ben ik weer van de partij!!!!

en om toch nog maar ff terug te gaan naar vorig jaar, zo gezellig was t 😉
    [vimeo]19963724[/vimeo]

4 dagen doen? donderdag aaf weg, vrij-maandag knallen en dinsdag weer bij de baas in vergadering uitslapen  ;D ;D
    http://verticaldissidents.net
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 30 Oktober 2011 · 21:47
    Klinkt als een plan.
    Count me in!
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Steven
    Tourist
    Steven op 30 Oktober 2011 · 21:55
    Vorig jaar was ik wel bij mij, maar door fysieke malheur kon ik niet telemarken.
    Mijn knie en duim zijn weer helemaal in orde, dus bij deze: count me in, vermits het niet conflicteert met grotere plannen (lees VS of Japan)
    @telemikey: Graag zou ik dan wel die cartridges nog even proberen......
    Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 31 Oktober 2011 · 08:38
    Mijn brakke meniscus is geopereerd en weer sterk, mijn sleutelbeen zit (na de tweede breuk) ook weer in elkaar. Ik ben er klaar voor.

Oftewel, I'm in!
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • Karst
    Advanced
    Karst op 31 Oktober 2011 · 17:20
    @telemike, Volgens mij 3e jaar dat ik dit topic lees, echt mooi.

Nu weer mn knie naar de klote, volgend jaar dan maar.

Veel plezier jongens (en meisjes?)... Free the heel, free the mind!
    Smile! Your ridin' pow!!!
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 31 Oktober 2011 · 21:03
    Niet origineel maar ook niet minder waar: "Half the binding, twice the fun!"  ;D
  • Dio
    Advanced
    Dio op 1 November 2011 · 00:46

en om toch nog maar ff terug te gaan naar vorig jaar, zo gezellig was t 😉
    [vimeo]19963724[/vimeo]

O ja da's waar! Jullie zaten toen de eerste dag aan de verkeerde kant van het dal. Daar lag toen niet zo heel veel...  ;D
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 1 November 2011 · 11:17

O ja da's waar! Jullie zaten toen de eerste dag aan de verkeerde kant van het dal. Daar lag toen niet zo heel veel...  ;D

is een compilatie van beelden die tijdens de hele week genomen zijn. toen jullie alweer naar huis uitwaren  ;D 😉
  • tellie-G
    Expert
    tellie-G op 1 November 2011 · 14:56
    YESSS!!! was superleuk weekendje afgelopen jaar, count me in!
    (gravity) I fought the law but the law won...
  • JurgenB1
    Advanced
    JurgenB1 op 2 November 2011 · 15:30
    Lijkt mij als ex Telemarker en nu fixed heel Freerider heel leuk om met telemarkers mee te gaan.
    Komen de Tele vibes mischien weer terug.

Jurgen ( free your heel, free your mind !! )
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 2 November 2011 · 16:06
    Marjet had er ook wel weer oren naar. Die poeder is namelijk goed bevallen vorig jaar ;D ;D Door school heeft ze alleen een beperkt aantal vrije vrijdagen, maar ze sluit zich aan als ze kan.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 2 November 2011 · 16:23

[quote author=Dio link=topic=3020.msg42198#msg42198 date=1320104795]
    O ja da's waar! Jullie zaten toen de eerste dag aan de verkeerde kant van het dal. Daar lag toen niet zo heel veel...  ;D

is een compilatie van beelden die tijdens de hele week genomen zijn. toen jullie alweer naar huis uitwaren  ;D 😉
    [/quote]

Wat!?! Heb je de hele week in het verkeerde dal gezeten? ;D
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 22 November 2011 · 16:02
    OK, ik heb nu genoteerd als "geinteresseerd":
    - teleaddict
    - jurgenB1
    - tellie-G
    - Steven (onder voorbehoud)
    - EmileHendrix
    - Poederslet
    - kikkerindekou
    - telemikey
    - anton (onder voorbehoud)
    - Emmer (onder voorbehoud)

Ik verwacht nog een positieve reactie van
    - koningwoning

Vorige keer hebben ook nog interesse getoond
    - basti
    - chilo
    - net (+ aanhang)
    - teledaddy
    - peejeedee
    - riquardh
    - arjen de jong
    - rikkert
    - odie

Dit jaar niet dames/ heren?

Ik zal dit jaar eea via http://www.doodle.com/ (soort datumprikker) proberen af te stemmen. Ik bepaal de uiteindelijke datum (en eventuele fall back optie). Uiteraard zal ik dit in overleg doen en proberen iedereen tevreden te stellen. Helaas heeft er altijd wel iemand een probleem met een geprikte datum maar dat is dan maar zo.

Zullen we zeggen dat we met de club die zich tot 7 december heeft aangemeld (dan kunnen de papa's en mama's die tot die tijd in de Sinterklaas stress zitten ook nog reageren) de doodle actie gaan doen. Wie zich vervolgens nog aansluit zien we dan wel. Per 7e verander ik deze thread in de echte thread (het is dan niet meer alleen animo polsen).

Voor de doodle actie heb ik wel email adressen nodig. Stuur ze svp per PM naar mij (bericht titel "tele trip"😉.

Uiteraard gebeurt alles op eigen risico en kosten.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 22 November 2011 · 18:48
    Ik heb zeker interesse om mee te gaan met dit uitje (als skiër), maar pas waarschijnlijk qua niveau nog niet. Ik zal de roosjes eens gaan bekijken van de potentiële deelnemers.
    Maar zeer geïnteresseerd.
  • Allart
    Beginner
    Allart op 22 November 2011 · 19:34
    Ik heb ook wel interesse (net als vorige keer) maar het hangt volledig af van het weekend.
    Als ik niet kan, is dat maar zo, helaas 😞
    Een vriend van me gaat dan wellicht ook mee.
    Het is pas gevaarlijk als het misgaat... ;-)
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 22 November 2011 · 21:00
    Mikey, idee om iedereen van "vorig jaar datum prikker" een mailtje sturen of ze dit bericht gezien hebben?
  • Anton
    Tourist
    Anton op 22 November 2011 · 21:07

Vorige keer hebben ook nog interesse getoond
    - basti
    - chilo
    - net (+ aanhang)
    - teledaddy
    - peejeedee
    - riquardh
    - arjen de jong
    - rikkert
    - odie
    - anton
    Dit jaar niet dames/ heren?

Hey Mike. Zeker heb ik interesse! Helaas ben ik niet blessure vrij en mede hierdoor heb ik geen conditie genoeg om te compenseren. En dan hebben we het nog niet over mijn niveau 😉 Dus ik hou mezelf voor dat het moment om aan te haken ergens in de nabije toekomst ligt. Ook een fijne gedachte om er vertrouwen in te blijven houden en gemotiveerd te blijven trainen in Zoetermeer en Landgraaf  ;D

• Steven
    Tourist
    Steven op 22 November 2011 · 21:10
    Ik ben bezig met een grote trip overseas, dus jan/feb ben ik waarschijnlijk niet in de Alpen actief. Maar, houd me toch maar op de hoogte, je weet nooit.

Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 9 Dezember 2011 · 12:32
    Nu de sneeuw valt, gaan de kriebels naar grote hoogte en vraag ik me ook af wanneer ik we met een fijne groep teleharkers poeder gaan snuiven. Tijd om een datumprikker eruit te gooien? Mike, zal ik er 1jte opzetten?
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 9 Dezember 2011 · 12:40
    Hee Hans,

prima wat mij betreft. Overigens vind ik doodle gemakkelijker werken. Helemaal nu ik er achter ben dat je daarvoor alleen een link hoeft door te geven: je hoeft dus niet met een vooropgezette groep aan de slag die je allemaal apart moet uitnodigen.

Volgens mij had ik zoiets onlangs al in elkaar geklust. Effe checken...
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 9 Dezember 2011 · 12:48

Volgens mij had ik zoiets onlangs al in elkaar geklust. Effe checken...

Jawel, had ik idd gedaan.

Check http://www.doodle.com/7ii57tuzydf9cm5n voor een ieder die interesse heeft in een vette trip met andere telemarkers...

NB ik heb in doodle alleen het weekeinde aangegeven. Wat mij betreft is de opzet net als vorig jaar dat we een (of twee) dagen voor het weekeind, danwel erna meepakken. Maar dat gebeurt als het aan mij ligt organisch en via discussie op deze site.
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 9 Dezember 2011 · 13:07

Helemaal nu ik er achter ben dat je daarvoor alleen een link hoeft door te geven: je hoeft dus niet met een vooropgezette groep aan de slag die je allemaal apart moet uitnodigen.

Nice!! Zal t lijstje dit weekend eens naast onze agenda leggen. Ik ben ook voor van vrijdag t/m maandag (4 dagen knallen).
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 9 Dezember 2011 · 13:16
    Same here al zal dat wel los lopen.
    Heb 'em net ingevuld...
    ...en heb er
    [move]HEEL VEEL[/move]
    zin in!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 9 Dezember 2011 · 13:18
    Voor mij is ie ook nog niet helemaal zeker: heb nu zonder de huis agenda er op na te slaan eea ingevoerd. Moet ook effe checken wanneer de voorjaarsvakantie nu ook al weer is (dan iig geen tele-weekeind wmb)!

Overigens zit ik er aan te denken om eens links en rechts te informeren of we het weekeind niet kunnen opleuken door test skis, gids, techniek training oid. Is daar behoefte aan?

Ik vond het nml vorig jaar echt klote dat er heel veel animo leek maar uiteindelijk iedereen afhaakte. Dont get me wrong: het weekeind was epic, het gezelschap goed en ik geloof best dat degenen die niet mee gingen een goede reden hadden. Blijft wel dat het zo een erg klein clubje was. Dit jaar anders als het aan mij ligt!
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 9 Dezember 2011 · 13:51
    Ik heb daar wel oren naar ja.
    En klein is fijn maar meer is beter  😀
    Maar wat testmateriaal vindt ik interessant en een dagje met een gids iets moois zoeken heb ik ook wel oren naar.
  • Allart
    Beginner
    Allart op 9 Dezember 2011 · 14:13
    Is het geen idee om het freeheel fest in Livigno te pakken?
    Heb toch al gereserveerd daar 😉
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 9 Dezember 2011 · 14:39
    goed bezig.

test skis: altijd leuk. Hopelijk wel met NTN bindingen en niet met 75mm  :😃 :😃  Wil wel helpen regelen indien nodig. Kunnen onderling natuurlijk ook weleens wat uitwisselen gedurende de dag.
    gids: zeer interessant, zie volgende punt
    techniek training: on-piste of off-piste?? Voorkeur heeft de laatste. En een goede (lokale) instructeur kan ons ook gelijk off-piste het gebied laten zien. Ofwel,combi van voordeel gids & techniek in 1  😉  Ff kijken hoe dat te combineren met "knallen waar ze vallen" (indien we iemand ter plekke willen huren) of een goede NL'er meekrijgen die dat kan doen. (vervalt gebiedskennis)
    Livigno: dan vervalt het plan "knallen waar ze vallen" helaas, imho. Maar ben nog nooit bij zo'n festival geweest en lijkt me op zich wel een keer grappig. Welk weekend valt t?
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 9 Dezember 2011 · 14:53
    Als ik het goed zie op:
    http://www.livignofreeheel.it/home.jsp?idrub=66426
    van 9 t/m 15 april.

Dat lijkt me een leuk uitje maar is (of je moet geluk hebben) geen knallen als ze vallen...
  • Allart
    Beginner
    Allart op 9 Dezember 2011 · 15:23
    Volgens mij was het laatste weekend van maart de planning als ik het zo zie...
    http://www.livigno.eu/en/winter/events/free-heel-fest...
    Anders moet ik toch echt ff mijn reservering wijzigen! 😉
    Inderdaad geen knallen als ze vallen.... maar wil er al heel lang eens heen.
    Schijnt ook vrijwel altijd goede sneeuw te hebben heb ik gehoord.
    Hoe ze dat doen? Geen idee!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro