Telemark & freeride = 11 februari

• telemikey
    Advanced
    telemikey op 23 Februar 2012 · 09:11

Ziet er goed uit! Spijt dat ik er niet bij was, hoewel ik een prachtig weekend in Bregenzerwald heb gehad een weekend eerder... Vandaar ook mijn afwezigheid 😞
    Zelfde ervaring opgedaan met 1:50.000 kaarten.
    Volgend jaar misschien in december? Wellicht hebben minder mensen dan al poedertrips in de planning staan?
    Ik roep ook maar wat hoor... Ga wederom mijn best doen om er volgend jaar wel bij te zijn!

Ik had niet het idee dat het grote aantal afzeggingen kwam doordat er zoveel mensen al poedertrips gepland hebben staan... But correct me if I'm wrong.
    White room,Pillow lines,I rule
  • Allart
    Beginner
    Allart op 23 Februar 2012 · 10:30
    Dat weet ik niet, maar dat was het voor mij wel... En als er in december een goeie dump valt is het genieten!
    Lekker rustig etc...
    Het is pas gevaarlijk als het misgaat... ;-)
  • Dio
    Advanced
    Dio op 23 Februar 2012 · 13:12
    Goeie trip! Lekkere foto's heb je ook nog GoPro footage?
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 23 Februar 2012 · 14:36
    Nee, dit keer geen GoPro.
    White room,Pillow lines,I rule
  • tellie-G
    Expert
    tellie-G op 23 Februar 2012 · 17:49
    argh jongens wat een mooie plaatjes, ben zwaar jaloers! volgende keer, zonder alle griepissues, ben ik dr helemaal bij!

grtz
    G
    (gravity) I fought the law but the law won...
  • Ingmar
    Beginner
    Ingmar op 23 Februar 2012 · 22:16
    Heerlijk om een keer een verslag te lezen zonder het gevoel van was ik daar ook maar bij geweest! Ik vond het heel bijzonder met een heel bijzonder gezelschap, het smaakt absoluut naar meer. Mike, jij bent hoe je het wend of keert, toch de man die het allemaal mogelijk hebt gemaakt. Bedankt! Ik hoop dat je je enthousiasme niet te zeer ondergeschikt maakt aan de opkomst.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 26 Februar 2012 · 11:50
    Het was een mooie trip. Jammer dat ik die mooie dag in Zauchensee heb moeten missen. Bedankt voor een fijn weekend jongens.
    Maar eh ..., bondage, daar stel ik me wel wat anders bij voor, en dan niet dat Ingmar met, door mij meegebrachte, tie-rips z'n losse spulletjes weer vast zet 😉
    Volgend jaar ben ik weer van de partij, als de inschrijving dan tenminste weer open staat voor niet-technologisch uitgedaagden onder ons ;D

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro