Quiver Pic Central

• Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 9 Dezember 2011 · 11:57
    Jajaja, skiezzz ... Laten we het over snowboards hebben!  ;D

Ik weet niet of 3 boards al een quiver mogen heten... maar dit zijn ze:

Links naar rechts:

Allian Pro Series 164 ... uit 02/03 ofzo?
    Mijn eerste eigen boardje, maar nu dusdanig 'af' dat ie vooral als stenenvanger mag dienen. :😃 Geen van mijn vrienden die er op gereden hebben vindt het een fijn board, ze noemen het 'de deur'. Maar dit ding gaat/ging wel gênant hard.

Rome Agent 160 ... 05/06
    Allround plankje voor alles, van piste spelen tot een back country toer vorig jaar. Ik wou iets wat speelser was dan mijn Allian, maar waar wel fatsoenlijk hard op te gaan valt en ook nog wat pow mee te pakken is... en dat doet ie.

Jones hovercraft ... 10/11
    Dedicated pow plankje, vorig jaar aan heet eind van het seizoen gekocht en toen eigenlijk maar 1 dag kunnen gebruik... Ben er al wel super blij mee en ik hoop er dit jaar meer gebruik van te kunnen maken.

Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Easy
    Advanced
    Easy op 9 Dezember 2011 · 21:16

Ik weet niet of 3 boards al een quiver mogen heten...

Wat mij betreft wel 😃
    Built for Speed
  • poling
    Beginner
    poling op 9 Dezember 2011 · 21:39
    absoluut!
  • GMR
    Tourist
    GMR op 11 Dezember 2011 · 02:23
    Het is een begin...

De info:
    Links Armada pipe cleaner, mijn park ragbakken...

Aan de rechterkant de ARV's, hopelijk een mooie stap richting de poeder!
    blog op www.burgwal.net
  • RJdeHeer
    Tourist
    RJdeHeer op 11 Dezember 2011 · 13:34
    Doe het al een jaar of 4 met een Ride decade die me zowel op de piste als daarbuiten erg goed bevalt en hopelijk nog een paar jaartjes bij me blijft. Sindsdien vind ik mijn ABS-tas, safety-gear en technische kleding (wanneer komt er eens een Norrøna Outlet in NL, want dat spul is veel te mooi maar ook veel te prijzig) leukere investeringen. Owja.. en af en toe moeten we ook naar de bergen natuurlijk.
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 25 Dezember 2011 · 20:48
    http://www.flickr.com/photos/63999882@N05/6570517229/...
    http://www.flickr.com/photos/63999882@N05/6570517229/...#

Veel te veel zooi, de helft is http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3346.0.html...!

- Nordica Beast TT 169                  (mijn eerste paar, deze waren destijds goedkoper dan huren, na 1 week inclusief mooie base+edge surgery)
    - Salomon teneighty Foil 174        (piste, rocks, familievakanties, park, kortom een ski die ik nooit meer gebruik, eventueel te koop)
    - K2 AK Enemy 189                      (K2 sloeg een homerun met deze ski; alles klopt eraan, maar sinds de Permins is het stofhappen)
    - Coreupt Richarm Permin 187    (huidige Allmountain / sidecountry ski. Solid.)
    - Armada ARG                              (voor die speelkwartiertjes waarop je nergens harde sneeuw of lastig terrein tegenkomt)
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 25 Dezember 2011 · 21:55
    White room,Pillow lines,I rule
  • Anton
    Tourist
    Anton op 26 Dezember 2011 · 12:06

Zo makkelijk kom je hier niet mee weg 😉 Welke DPS ski's staan daar? 
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 26 Dezember 2011 · 19:18
    Hehe.

Wailer 105, carbon (188cm, flex 2)
    Lotus 120, carbon (190cm)

Fijne skietjes, hele fijne skietjes!
    White room,Pillow lines,I rule
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 10 Januar 2013 · 14:52
    Schopje
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 10 Januar 2013 · 17:42
    Wie heeft de 'grootste'. 😋
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 10 Januar 2013 · 18:40
    Heb er maar eentje op mn laptop, beetje lastig gezien ze in CH staan 😀

Missen er wel een paar lol
    Rex Monte - Amor Nix
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 10 Januar 2013 · 18:42
    en die middelste zijn van mij...... 😃
    One step at a time.
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 10 Januar 2013 · 19:35
    Wie heeft de 'grootste'. 😋 Spookjuh op 10 jan. 2013 17:42
    Mijn ski's komen wel in aanmerking met een lengte van 202 cm..... 😃
    And snow it is.....
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 14 Oktober 2013 · 18:15
    Mijn collectie so far:

De skis op links zijn gedeeld met Luuk en Mickey 😉
    Rex Monte - Amor Nix
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 14 Oktober 2013 · 19:02
    @WhitePowder: kzien x
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 14 Oktober 2013 · 19:24
    @Emmer: oops, mag geen imagehosts gebruiken. Fixed 😋
    Rex Monte - Amor Nix
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 14 Oktober 2013 · 19:46
    Mijn collectie so far:

De skis op links zijn gedeeld met Luuk en Mickey 😉 WhitePowder op 14 okt. 2013 18:15

Wow die tips van die carbon Epic skis zien er weird uit op deze foto.. Heb je meer foto's? Heel veel taper?
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 14 Oktober 2013 · 22:05
    Wellicht door het licht en het contrast met die ARG's er naast 😋

Hier nog wat foto's:

Rex Monte - Amor Nix
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 14 Oktober 2013 · 22:36
    Goed om the slashen iig dus.. Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn..
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 17 Oktober 2014 · 17:48
    Jajaja, skiezzz ... Laten we het over snowboards hebben!  ;DIk weet niet of 3 boards al een quiver mogen heten... maar dit zijn ze:
    naar rechts:Allian Pro Series 164 ... uit 02/03 ofzo?Mijn eerste eigen boardje, maar nu dusdanig 'af' dat ie vooral als stenenvanger mag dienen. :😃 Geen van mijn vrienden die er op gereden hebben vindt het een fijn board, ze noemen het 'de deur'. Maar dit ding gaat/ging wel gênant hard.Rome Agent 160 ... 05/06 Allround plankje voor alles, van piste spelen tot een back country toer vorig jaar. Ik wou iets wat speelser was dan mijn Allian, maar waar wel fatsoenlijk hard op te gaan valt en ook nog wat pow mee te pakken is... en dat doet ie.Jones hovercraft ... 10/11 Dedicated pow plankje, vorig jaar aan heet eind van het seizoen gekocht en toen eigenlijk maar 1 dag kunnen gebruik... Ben er al wel super blij mee en ik hoop er dit jaar meer gebruik van te kunnen maken. Willem2k op 9 dec. 2011 11:57

Rotschop omdat dit een leuk topic is wat meer aandacht moet krijgen dan het doet. 😃

Mijn eigen quiver ziet er tegenwoordig iets anders uit:
    - De 10/11 Hovercraft is nog steeds in gebruik. Fijn plankje wat sinds mijn vorige post héél wat meer tripjes gemaakt. 😃

- 12/13 Burton Freebird voor de split-trips. Eigenlijk niet veel over te zeggen, doet wat ie moet doen en rijdt érg makkelijk.

- Rossignol One Magtek, volgens mij ook een 12/13. Deze valt me eigenlijk een beetje tegen. Ik kocht hem als vervanging van mijn Rome agent, maar hij is slapper dan de Agent zonder dat ie daar speelser op wordt ofzo. Beetje jammer.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro