go pro op stok

• willie
    Tourist
    willie op 11 September 2012 · 15:27
    ducktape op het einde en dan de rollbar mount: werkt perfect. afgelopen seizoen zowel die, als een go pro plaatje op mijn handvat gemonteerd. vind dat wel de makkelijkste manier van schieten, met redelijke diversiteit:

#
    Mijn nieuwe signature
  • Erik-Jan2
    Tourist
    Erik-Jan2 op 14 Oktober 2012 · 08:57

Deze heb ik net binnen!

http://www.v-nix.nl/gopro-hero2-wintersport-bundel

Super nice, uitschuifbaar, dus past in je rugzak. en de ''zware'' kop kun je er af schroeven en dan hou je een schroefdraadje over waarop je de monopod mount kunt zetten. De gopro kun je vervolgens alle kanten op draaien.

Goed, wel iets duurder maar ik kocht meteen het hele setje

Die heb ik ook, het zal je flink tegenvallen helaas, die stok is geschikt voor het maken van 'portret' foto's maar zeker niet voor het gebruik tijdens skieen, het kopje van die stok (met die kogel) is van hele slechte kwaliteit en kan niet genoeg geklemd worden, waardoor je camera steeds naar beneden zakt en je de sneeuw filmt ipv jezelf.. alternatief? gewoon je skistok pakken daar een handlebar seatpost mount opschroeven, dan ben je klaar, als je wilt kun je dan je camera eropzetten, ik laat dat ding gewoon op mn stok zitten, scheelt een hoop geschuif, gepak en gedoe! Succes (misschien bevalt jou die stok wel veel beter! 😉)
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 15 Oktober 2012 · 09:29
    Tip voor de boarders/skiërs die ook toeren: gewoon een van je telescoopskistokken nemen. Werkt prima, past op je rugzak en die stok kun je ook gbewoon voor andere dingen gebruiken.

Dan met de handlebar seatpost mount van GoPro op je stok te zetten. Of gewoon met tape, dat heb je ook vaak bij je of misschien zelfs om je stok gewikkeld. 😃

Voorbeeldfilmbeelden (geen poeder!)

Bij mij werkte de handlebar mount aan de onderkant van mijn stok dus zonder problemen. Bij het volgen van andere rijders heb ik de camera naar beneden aan de stok laten hangen en de opnamemodus gewijzigd. Zo blijft het geheel wat stabieler en fijner vast te houden.
  • raz
    Advanced
    raz op 6 April 2013 · 21:06
    Net dit gevalletje binnen.....

Lijkt een hele goede oplossing!

http://www.thestickpic.com

Ik gebruik hem met een Sony cam maar je kan het vast ook gebruiken met een GoPro in combinatie met

• raz
    Advanced
    raz op 6 April 2013 · 21:11
    Heb geen aandelen hoor 😃

• jromee
    Tourist
    jromee op 7 April 2013 · 20:51

is mij goed bevallen. rubbertje eronder zodat je hem goed vast kan sjorren.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro