ACTIE GOPRO 4 KOEN

• Anouk
    Beginner
    Anouk op 10 Januar 2012 · 09:02
    Aan allen,

zoals jullie hebben kunnen lezen http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,2791.0.html... , en http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3443.0.html..., is Koen z'n splinternieuwe GoPro kwijtgespeeld in Serfaus.
    Die GoPro heeft Koen speciaal gekocht om voor ons filmpjes te posten en ging hij meenemen op zijn droomreis naar Japan eind deze maand.
    Omdat iedereen hier steeds zoveel plezier beleeft aan Koen's berichten, wil ik graag een inzamelingsactie starten.
    Als we met z'n allen een paar Euro's overmaken, kan hij vast een nieuwe kopen.

@Morris: heb jij misschien contacten waar we een GoPro met wat korting kunnen kopen? Zo ja, kunnen we dan een rekeningnummer of Paypalaccount krijgen waarop we kunnen storten? Indien niet, wil ik alles wel coördineren.

Laat jullie goed hart effe spreken, mensen!
  • poling
    Beginner
    poling op 10 Januar 2012 · 09:23
    like. keep us up to date hoe en wat
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 10 Januar 2012 · 11:23
    ik hoor wel waar het geld heen moet  ;D
  • Ogre/Robbert
    Beginner
    Ogre/Robbert op 10 Januar 2012 · 11:35
    +1
    may the pow be with you
  • pimmeke
    Advanced
    pimmeke op 10 Januar 2012 · 11:39
    +2
  • prefix
    Tourist
    prefix op 10 Januar 2012 · 11:41
    +3
    The joy i get from skiing, thats worth dying for
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 10 Januar 2012 · 12:09
    STOP DE PERSEN !!!
    @anouk : dit is heel lief en vriendelijk en tof en nog veel meer ... maar toch heb ik dit liever niet. Dus Laat maar.
    In ieder geval toch enorm Dank U en wees maar gerust ; ik zal nog wel blijven posten ; ik zal nu wel moeten zeker  :😃
    sbs roelz
  • poling
    Beginner
    poling op 10 Januar 2012 · 13:51
    koen, het zal niet meer dan een verlaat kerst kadootje zijn.... een gegeven paard ....
  • jriph
    Tourist
    jriph op 10 Januar 2012 · 13:58
    0% Lease met optie op koop.

Kan hij na het seizoen weer terug in het ..: Verdoemem'nkodakskeisweg-erzatztprogram. voor als de volgende sukkelaar zijn derde oog kwijtraakt.

met een dikke ketting te bevestigen aan je helm natuurlijk
    we demand rigidly defined areas of doubt and uncertainty !
  • Echo
    Advanced
    Echo op 10 Januar 2012 · 14:10
    Heb al een mailtje gestuurd naar een potentiële leverancier. Om hem niet in verlegenheid te brengen vermeld ik nu hier niet wie het is....
    Maar als er niets uitkomt nagel ik hem publiekelijk aan de schandpaal, hahaha (just kiddin'😉
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 10 Januar 2012 · 14:14

STOP DE PERSEN !!!
    @anouk : dit is heel lief en vriendelijk en tof en nog veel meer ... maar toch heb ik dit liever niet. Dus Laat maar.
    In ieder geval toch enorm Dank U en wees maar gerust ; ik zal nog wel blijven posten ; ik zal nu wel moeten zeker  :😃

@Koen : dit forum is méér dan alleen maar verhaaltjes vertellen en weten waar de sneeuw valt. Het dient ook om mede-poederaars een handje te helpen...zie het maar gewoon WEpowder-support!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 10 Januar 2012 · 15:39
    +4

Het is geen big deal Koen, we willen gewoon graag filmpjes zien.  😀 Kan het ook aan Greenpeace geven, maar dan krijg ik filmpjes van panda's met van die zielige ogen en daar zit ik niet op te wachten....
    splitfest.nl
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 10 Januar 2012 · 15:46

+4

Het is geen big deal Koen, we willen gewoon graag filmpjes zien.  😀 Kan het ook aan Greenpeace geven, maar dan krijg ik filmpjes van panda's met van die zielige ogen en daar zit ik niet op te wachten....

dan liever een Yeti....

;D
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 10 Januar 2012 · 15:57
    Koen wordt gesponsord door The North Face, BCA, Jones Snowboards & wePowder.
    + verzekering.. moet je toch een eind komen of ben ik nou gek?  :-\
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 10 Januar 2012 · 16:53
    @wePowder : thx allemaal maar ik blijf erbij : ik heb dit liever niet.
    Ten eerste : dat schept onnodige precedenten.
    ten tweede : ik heb het al meermaals gezegd/geschreven : mijn "verslagjes" maakte ik sowieso altijd al ; omdat ik nu vorig jaar de persoonlijke keuze gemaakt had om er een PIEK-jaar van te maken werden dat opeens wel "heel veel" verslagjes en ging dat zo z'n eigen leven leiden ...😮 Dat die verslagjes nu dit jaar filmpjes worden, is ook 'maar' een persoonlijke keuze.
    Ten derde : het is WEpowder ; niet één persoon moet eruit gehaald worden en iedereen die hier op wePowder zit en post 'verliest' wel eens iets of maakt iets stuk waardoor hij/zij het met iets minder moet doen of opnieuw in de geldbuidel moet tasten ; het zij zo ; ik moet/zal m'n plan wel trekken ; en dat zal wel lukken ; geen zorgen  ;D  :😃
    Ten vierde : hier in antwerpen hebben wij nog Mevrouw Leemans  ;D

ten vijfde : ik vertrek maandag al naar japan ; nog een gopro via amazon bestellen zal dus niet meer lukken  😋

Maar als iemand mij wil helpen ;

[size=18pt]volgend topic[/size] :

van wie mag ik een goPro voor drie weken japan lenen ??? En wie heeft er nog zo'n helm-plak-plaatje en riempjes om die dan GOED vast te zetten  ;D

tonnenpatéThx

koen_djfistel
    sbs roelz
  • coen
    Advanced
    coen op 10 Januar 2012 · 17:07

ten tweede : ik heb het al meermaals gezegd/geschreven : mijn "verslagjes" maakte ik sowieso altijd al ; omdat ik nu vorig jaar de persoonlijke keuze gemaakt had om er een PIEK-jaar van te maken werden dat opeens wel "heel veel" verslagjes en ging dat zo z'n eigen leven leiden ...😮 Dat die verslagjes nu dit jaar filmpjes worden, is ook 'maar' een persoonlijke keuze.
    Ten derde : het is WEpowder ; niet één persoon moet eruit gehaald worden en iedereen die hier op wePowder zit en post 'verliest' wel eens iets of maakt iets stuk waardoor hij/zij het met iets minder moet doen of opnieuw in de geldbuidel moet tasten ; het zij zo ; ik moet/zal m'n plan wel trekken ; en dat zal wel lukken ; geen zorgen  ;D  :😃
    Ten vierde : ik vertrek maandag al naar japan ; nog een gopro via amazon bestellen zal dus niet meer lukken  😋

volgend topic :

van wie mag ik een goPro voor drie weken japan lenen ??? En wie heeft er nog zo'n helm-plak-plaatje en riempjes om die dan GOED vast te zetten  ;D

tonnenpatéThx

koen_djfistel

Tripje naar Japan zal het leed wel wat verzachten 😉

Earn your turns...
  • doov
    Advanced
    doov op 10 Januar 2012 · 18:32

Ten vierde : hier in antwerpen hebben wij nog Mevrouw Leemans  ;D

ten vijfde : ik vertrek maandag al naar japan ; nog een gopro via amazon bestellen zal dus niet meer lukken  😋

tonnenpatéThx

koen_djfistel

Huh, Koen gaat opeens Algemeen Beschaafd Nederlands schrijven.
    Het verlies van de cam moet wel een hele grote schok voor hem zijn. :😃
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Echo
    Advanced
    Echo op 10 Januar 2012 · 23:19

tonnenpatéThx

koen_djfistel

Heeej Koen,

Ik heb Mike van Mosel van TOMS Wholesale Distribution http://www.tomswholesale.nl/news even aangeschreven en dit is zijn antwoord:

Quote-----
    Ik heb voor die 3 weken iig een hd1 te leen! Verkoop doe ik alleen aan dealers en geen particulieren, dan moet je bv mk ff aanschieten😉
    Maar ik kan er wel 1 beschikbaarstellen voor die 3 weken.
    Unquote-----

Dus....... als je van het aanbod gebruik wil maken moeten je maar even PM, DM of hier in dit topic reageren, dan koppel ik jullie even aan elkaar  😃

grtz, Eric
    fej.spronk [at] hccnet punt nl

Ik zou hem morgen of donderdag in Gorinchem kunnen hebben, Mike werkt in Hilversum. Als Teze hem dan bij mij ophaalt donderdag of vrijdag ofzo als hij misschien naar z'n werk in Zaltbommel gaatt (of jijzelf, Antwerpen is 80 km) dan heb je hem op tijd voor je trip....
    Man man, ondanks dat ik ff uit de running ben qua skiën  :'( ben ik al helemaal stoked om dit te regelen, haha ;D
  • Dexter
    Advanced
    Dexter op 11 Januar 2012 · 08:45
    WTF is dit?! Regel gewoon een goede reisverzekering!
    www.mrtnproductions.com
  • Simoni
    Tourist
    Simoni op 11 Januar 2012 · 13:05
    Ik heb een nieuwe HD2 te koop en kan binnen de 24u leveren. Mss kunnen we wel iets regelen.

't is outdoor edition met alle extra's.
  • Echo
    Advanced
    Echo op 12 Januar 2012 · 15:55
    Zojuist bij Tom's Wholesale in Nieuw-Loosdrecht een nagelnieuwe GoPro voor Koen opgehaald, geheel belangeloos beschikbaar gesteld door Mike van Mosel (maaiky op het forum) zodat we geen beeldje hoeven te missen van Koen z'n epic powdertrip in Japan!!! ;D

Top gebaar Mike, volgens mij is, buiten Koen, de hele community je dankbaar....  😉

morgenmiddag staat d'n Fistel bij mij voor de deur..... :😃
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 12 Januar 2012 · 15:59
    @Echo en Maaiky : super gebaar, ik kijk nu al uit naar Koen's Japan Pow-filmpjes !
  • ieism
    Tourist
    ieism op 12 Januar 2012 · 16:19
    Dit is weer heel slick geregeld E.

Goed bezig allemaal, die filmpjes wil ik niet missen!

Dank.
    splitfest.nl
  • Ogre/Robbert
    Beginner
    Ogre/Robbert op 12 Januar 2012 · 16:59
    goed bezig!!!
    may the pow be with you
  • doov
    Advanced
    doov op 12 Januar 2012 · 19:15
    + veel
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 13 Januar 2012 · 07:26
    Net Koen z'n filmpje van Epic Nendaz zitten kijken alleen al die psychedelische muziek zou ik niet willen missen.
    Goed bezig hier!
    WeRookie
  • Teze
    Tourist
    Teze op 13 Januar 2012 · 11:53

Zojuist bij Tom's Wholesale in Nieuw-Loosdrecht een nagelnieuwe GoPro voor Koen opgehaald, geheel belangeloos beschikbaar gesteld door Mike van Mosel (maaiky op het forum) zodat we geen beeldje hoeven te missen van Koen z'n epic powdertrip in Japan!!! ;D

Top gebaar Mike, volgens mij is, buiten Koen, de hele community je dankbaar....  😉

ge kunt anders Yannick en mijn handschoenen meegeven  ;D  Dan kan Koen die van Yannick in Japan zelf afgeven en zijn die van mij al in België geraakt ; want het is hier bij mij héél druk  😞
  • Echo
    Advanced
    Echo op 13 Januar 2012 · 13:50

[quote author=Echo link=topic=3446.msg48561#msg48561 date=1326380157]

ge kunt anders Yannick en mijn handschoenen meegeven  ;D  Dan kan Koen die van Yannick in Japan zelf afgeven en zijn die van mij al in België geraakt ; want het is hier bij mij héél druk  😞
    [/quote]

Sorry.... :😃

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro