Plannen, trips en dromen winter 12-13

• SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 7 Oktober 2012 · 00:56

[quote author=WhitePowder link=topic=4369.msg58917#msg58917 date=1349473494]
    Zeker:

-2-4 weken Kerst en January in Klosters/Davos en omgeving pakken.
    -1 week Krokus in Klosters/Davos en omgeving pakken.

Wellicht:

-paar dagen La Grave als de sneeuw goed is.

Hi welke week krokus zit jij er?  Ik zit er in de week van 16 feb...
    [/quote]

Zal ik nog laten weten, hangt af van mn universiteit wanneer ik weg kan  ;D
    Rex Monte - Amor Nix
  • robbie
    Expert
    robbie op 7 Oktober 2012 · 11:40
    planning:

-Paar weken poeder rijden en sake drinken in Japan
    -Knallen als ze vallen (Noorwegen en Alpen)
    -Veel touren in Jotunheimen, Sunnmøre, Lyngen, Lofoten. Ergens een basiscamp inrichten met sledes, tent en goed eten en dan daarvandaan touren maken.
    -Steil rijden, overal waar het steil is.

Daar zijn we wel een paar maanden zoet mee. En daarna begint het zomerskien, dat zien we dan wel weer.
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 7 Oktober 2012 · 14:10

-Veel touren in Jotunheimen, Sunnmøre, Lyngen, Lofoten. Ergens een basiscamp inrichten met sledes, tent en goed eten en dan daarvandaan touren maken.

Mijn huisgenoot heeft zojuist een half rendier in de vriezer gepropt, dus met de basiskampbehoeften zit het wel goed; geef ff een gil als je in de buurt van Tromsø bent!
  • RJdeHeer
    Tourist
    RJdeHeer op 7 Oktober 2012 · 20:37
    Vandaag besloten mij eerdere post in ieder geval nog aan te vullen door 14-16 december in de agenda te blokken.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 8 Oktober 2012 · 14:45

@dio Dan hebben we dezelfde planning. Weer eens samen rijden deze winter?

Ja man, Gezellig met hoofdletter G!  Met Turning Japanese via de human beatbox.

#
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 8 Oktober 2012 · 14:51
    Ja!!!...eindelijk komt seizoen 2013 er aan..(met ABS en nieuw setje TST's er helemaal klaar voor  8)).
    Het lijstje:

Zeker:
    -Niets. Best wel lekker eigenlijk. Dat betekent dat alles kan. Time will tell. Hoewel ik ook wel eens het gevoel heb dat de tijd zo snel gaat en ik beter NU kan doen wat ik het liefste doe...

Mee bezig:
    - Japan (hoeveel kost het, waar, met wie etc) maar kan ook iets anders worden...
    - Poederweekendjes (hoewel die natuurlijk pas 'ontstaan' 1 of 2 dagen voor vertrek)

Bucket-list:
    - Noorwegen (Lofoten of Lyngen alps)
    - Chili
    - La Grave
    - Lawine 3 / of hooggebergte
    - Heliski
  • Steven
    Tourist
    Steven op 8 Oktober 2012 · 20:15

planning:

-Paar weken poeder rijden en sake drinken in Japan

Wat zijn je plannen? Ik ben met Roel ook bezig Japan in te bekijken, stond vorig jaar al in de planning. Wel short notice, al naar gelang de El Nìno ellende.
    Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • robbie
    Expert
    robbie op 8 Oktober 2012 · 21:59
    eerste twee weken van feb. vliegen naar Sapp. roadtrippen en lekker lang lopen met je donder. Daarna lekker hard naar beneden met je donder, simpel. Sake drinken in de onsen á la Revelstoke Motel je weet wel.
  • Steven
    Tourist
    Steven op 8 Oktober 2012 · 22:24

eerste twee weken van feb. vliegen naar Sapp. roadtrippen en lekker lang lopen met je donder. Daarna lekker hard naar beneden met je donder, simpel.

Klinkt goed  8)

Sake drinken in de onsen á la Revelstoke Motel je weet wel.

8)

[sub]was effe zoeken, dit is een fotootje met mijn telefoon gemaakt van het schermpje van je vaders fototoestel...[/sub]

• Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 9 Oktober 2012 · 04:55
    Al zeker:
    Een maand Japan. Twee weken Myoko, twee weken Hakuba (en omgeving) 10 jan-8 feb.

Op de lijst voor de komende drie seizoenen: splitboard op de kop tikken. Terug naar Japan. Kamchatka doen. Of Kyrgyzie. Of allebei.

PS: heren, in de onsen zijn zwembroeken niet toegestaan.
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Steven
    Tourist
    Steven op 9 Oktober 2012 · 07:29

PS: heren, in de onsen zijn zwembroeken niet toegestaan.

Dat heeft mijn voorkeur ook, maar in Canada denken ze daar iets anders over 😀

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro