lift ssc lawine 1 Nendaz blok 1 gezocht

• tedvd
    Advanced
    tedvd op 4 Januar 2013 · 00:26
    ginga 3 jan. 2013 17:10
    Volgens mij zijn er meerdere mensen die al eerder vertrekken naar SSC Nendaz blok 1.
    Is het een idee om met een aantal mensen bij elkaar aan te haken en gezamenlijk een gids in te huren? Houdt de prijs p.p. relatief laag en kunnen we in een X gebied(je) lekker rijden. Liefhebbers?

Ik wil me ook inschrijven maar ook afhankelijk van vervoer, en een paar dagen eerder al gaan lijkt me helemaal top! vanwaar willen jullie rijden? ik ben student uit utrecht en latten liggen in nijmegen maar kan overal wel komen..
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 8 Januar 2013 · 20:23
    Ik zoek nog een lift naar blok 1. Kan weg vanaf 23 jan in de avond, maar vind het ook prima om 24 jan of eventueel 25 jan te gaan rijden. Iemand nog een plekje?
  • MTV
    Beginner
    MTV op 8 Januar 2013 · 20:44
    Hi Bowen, ik heb de auto veilig gesteld en zoek een carpooler voor de gezelligheid. En om benzinekosten te delen (helaas geen tankpas...). Je bent welkom! Ik rijd op 25 jan ochtend (of 24 jan 's avonds) weg. Ik ben Mark, 38 jaar en skiër. En heb zo waanzinnig veel zin in Lawine I, dat wil je niet geloven.
  • wimdes
    Beginner
    wimdes op 8 Januar 2013 · 22:48
    aloha - rijden jullie door belgie?
  • Blas
    Beginner
    Blas op 9 Januar 2013 · 00:27
    Ik rij vrijdag heen vanuit Leuven waarschijnlijk. Terug moet ik nog eens bezien hoe ik dat ga aanpakke 😃
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 9 Januar 2013 · 07:31
    Hi Mark, helemaal top. Ik ben 27 jaar, snowboarder, heb een rijbewijs, en ik woon in Nieuwegein.

Ik heb er ook ontzettend veel zin in! Ik stuur je een pm.
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 9 Januar 2013 · 11:09
    Hoi Mark,

Ik had al een pm gestuurd dat ik 25 januari graag mee rij op de heen weg. Terug ga ik pas later. Ik heb er natuurlijk ook al erg veel zin in!

Ik woon in Amsterdam, maar kan de trein nemen naar een station bij jou in de buurt.

Kan je contact opnemen?

Mimosa

mimosa_h apestaart yahoo punt com
    Powder makes me happy!
  • nebukadnezzar
    Advanced
    nebukadnezzar op 9 Januar 2013 · 16:18
    Wie O wie heeft er nog een plekje vrij en komt er langs Arnhem?? Ik ben nog naargeestig op zoek naar een lift!

Grtz, Joran.
    I just happen to have a split personality.
  • MTV
    Beginner
    MTV op 9 Januar 2013 · 17:46
    @ Joran

Ik heb nog een laatste plek over. Ik kom niet zonder meer langs Arnhem, maar daar vinden we wel wat op. Dan zitten we met z'n vieren in de auto (Ford Galaxy, met Bowen, mh74, jij en ondergetekende), maar dat moet wel lukken als we niet allemaal twee paar ski's/boards meenemen en een beetje aardig voor elkaar zijn. Zullen we verder contacten per mail? Zie PM.
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 10 Januar 2013 · 21:47
    @MTV
    Heb je me mail ontvangen?
  • MTV
    Beginner
    MTV op 10 Januar 2013 · 22:21
    @Bowen Nu wel. Zat in m'n spambox. Dat krijg je als je begint met "POWPOWPOWPOWPOWPOWPOW"😉

Ik stuur straks even een mail aan de hele wagen. Ga nu eerst een end rennen in de regen, met in m'n oren de soundtrack van One for the Road. See you!
  • Easy
    Advanced
    Easy op 13 Januar 2013 · 12:10
    Ik zie dat er diverse mensen de volle week in Nendaz willen zitten (dat was ook mijn planning 😉 ). Heeft iemand al een optie om accommodatie te verlengen? Ik wil SSC hier nog even over bellen (ook om er achter te komen in welk blok ik ben beland, ingeschreven op blok 1 met verzoek voor blok 2).
    Ik heb een auto beschikbaar (v70, dus 3p+gear past makkelijk en 4p+gear met een beetje moeite ook wel), dus carpoolen is een optie. Ik ga L2 volgen, ken les 4 vallees vrij goed en ben dol op het technische terrein van het gebied. Easy op 31 dec. 2012 16:37

Eindelijk duidelijkheid (mbt de plaatsing dan), ik zit in blok 2. Dat betekent in ieder geval dat ik zondag 3 februari terug rijd. Wanneer ik vertrek is nog niet helemaal duidelijk. Een paar gasten van L2 blok 2 gaan op zondag richting de Alpen en daar wil ik bij aansluiten. Aan de andere kant vertrek ik liever op vrijdag, want zondag pas vertrekken betekent gewoon 2 dagen in de sneeuw gemist. 😉
    Built for Speed
  • WWWilco
    Beginner
    WWWilco op 14 Januar 2013 · 10:32
    Net dit topic gevonden. Ik ga ook naar Lawine 1 Blok 1 en ben op zoek naar Carpoolers. Ik heb een Audi A3 sportback, zijn er mensen die mee willen rijden?
    Met 2 personen kan alles in de auto, met 3 personen en een skibox moet het ook lukken.

Heb het topic doorgelezen maar weet niet precies of er nog mensen op zoek zijn naar of plekjes over hebben.

Ik woon in Amsterdam en wil ivm met werk graag 25-01 vertrekken en 31-01 terug naar NL.

Wilco
  • janneke
    Advanced
    janneke op 22 Januar 2013 · 16:41
    Last minute change of plans en nu ben ik op zoek naar een lift terug vanuit Nendaz op de 30ste. Heeft er iemand nog een plekje vrij?

Gr Janneke
  • wimdes
    Beginner
    wimdes op 22 Januar 2013 · 17:32
    rij voorlopig solo vanuit Gent vrijdag namiddag, terug dinsdag avond of woensdag namiddag
  • olafski
    Beginner
    olafski op 26 Januar 2013 · 12:54
    Zijn er mensen die komende week vertrekken en een paar ski's kunnen meenemen en droppen in La Grave bij Ptor Spriceneks? Ik hoor het graag.

Dank je.

Groeten,

Olaf
    Olaf@gear4guides.org
    06-51039052

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro