Feedback nieuwe site

• Sjoerd2
    Advanced
    Sjoerd2 op 19 November 2012 · 17:19
    Ziet er goed uit! Alleen heb ik m'n oude login naam weer terug en heb ik nog niet gevonden waar ik die kan aanpassen naar mijn echte naam...dubbele persoonlijkheid is nou niet echt mijn 'ding' 😃
    Whitetracks | Distributie & Marketing: Icelantic & Freeride Map
  • Martijn
    Beginner
    Martijn op 19 November 2012 · 17:21
    @Trillian waarin moeten ik het aanpassen?
  • Sjoerd2
    Advanced
    Sjoerd2 op 19 November 2012 · 17:26
    @Martijn: Sjoerd
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 19 November 2012 · 17:31
    @Martijn: Ik kwam 't tegen bij http://wepowder.nl/forum/topic/61746
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 19 November 2012 · 17:32
    Het is volgens mij al gezegd maar ik vind het wel jammer dat er geen 'ongelezen berichten' tab meer is op het forum. Moeilijk nieuwe posts volgen zo!

Verder ziet het er top uit imo.
  • Sjoerd2
    Advanced
    Sjoerd2 op 19 November 2012 · 17:49
    Dope! ik heb m'n naam weer terug!
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 19 November 2012 · 18:00

- Ongelezen items komen voorlopig niet terug. Je zal dus vooral de datum/tijd van topics in de gaten moeten houden.
    . Martijn op 19 nov. 2012 16:56

Dat vind ik wel erg jammer. WePowder is toch een community die draait rond het forum en ongelezen posts is daarbij wel een punt dat erg helpt. Ik check altijd ff snel of er nog wat ongelezen is en ga daar dan op in. Daarnaast zou het fijn zijn om te kunnen zien wie het laatst wat heeft gezegd in een bepaalt topic. Vaak lopen er 4 discussies door elkaar heen en open ik m pas weer als "jou" discussie weer verder is gegaan.

Komt er nog een knop in het forum om direct naar de laatste pagina te springen?
    Pow!
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 19 November 2012 · 18:01
    Niet helemaal nieuwe website gerelateerd, maar ik zie dat mijn oude mail adres nog aan mijn account hangt, waar kan ik dat veranderen?
    Waar het wit is, is een weg.
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 19 November 2012 · 18:16
    check
  • dirksy
    Advanced
    dirksy op 19 November 2012 · 18:33
    Heel erg mooi geworden. Erg mooi en overzichtelijk. Aan de vorige update kon ik maar moeilijk wennen. Deze is veel toegankelijker. En wat een mooie weerkaarten en duidelijke prognose. Top top top!!!!

Ook ik zou inderdaad graag terug zien welke items ongelezen zijn. Sluit me wat dat betreft helemaal aan bij powderskiforum. Fingers crossed dat die optie weer terug komt.
    THANK GOD SUMMER IS OVER!!!If it's too steep, you're too old!
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 19 November 2012 · 19:00
    Waarom gast accounts? Vind ik eigenlijk geen goed idee, zo gaat het community gevoel er voor mij een beetje af.
  • sanno
    Tourist
    sanno op 19 November 2012 · 19:00
    even wennen. ik zie wel vooruitgang, maar moet nog even het overizcht krijgen qua frontpage en ook forum
    Toerisski
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 19 November 2012 · 19:11
    @EmileHendrix heb je een voorbeeld van zo'n topic? Martijn op 19 nov. 2012 17:13

Deze ook: http://wepowder.nl/forum/topic/31232
  • freek
    Beginner
    freek op 19 November 2012 · 19:11
    Lol, ik zie in de breadcrumb nog forumbenamingen van 'een andere site' 😉

Forum»Skigebieden»Feedback nieuwe site

Forum»Reizen»Alle CoreUPT ski's 99€ bij Sport-Conrad!
  • freek
    Beginner
    freek op 19 November 2012 · 19:14
    oei...ik geraak blijkbaar niet ingelogd!! guest946 op 19 nov. 2012 19:13
    Rechter bovenhoek.. je krijgt na eerste keer aanmelden direct een nieuw wachtwoord in je mailbox, misschien zit t 'm daarin?
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 19 November 2012 · 19:16
    Waar ik ook tegenaan loop is dat je niet handig naar de laatste pagina van een topic kan vanuit het forum overzicht. Nu moet je eerst een topic openen en dan door klikken.
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 19 November 2012 · 19:19
    De knop "ongelezen" items is wat mij betreft ook essentieel.
    De site zelf ziet er prachtig uit, complimenten!
    Overzichtelijk en clean.
    Maar ja, die knop he....
    powpowwowjippiajippieee
  • tsc72149
    Advanced
    tsc72149 op 19 November 2012 · 19:19
    [/quote]
    Rechter bovenhoek.. je krijgt na eerste keer aanmelden direct een nieuw wachtwoord in je mailbox, misschien zit t 'm daarin? freek op 19 nov. 2012 19:14[/quote]

ok,probleem zomaar ineens opgelost blijkbaar.
    had ondertussen al een keer of 10 geprobeerd(met nieuw paswoord)
    Let the mountains have it's day or two following a big storm
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 19 November 2012 · 19:24
    Het zou leuk zijn moesten de fora per gebied ook ergens verzameld staan...
  • xos
    Tourist
    xos op 19 November 2012 · 19:34
    Eerste indruk is een hele verbetering. Zeker de front page is een hele verbetering tov de oude. Ben zelf niet kapot van de gekozen indeling waarbij blokken kunnen variëren in grootte, maakt het geheel wat rommeling en onoverzichtelijk.

Net als een aantal voorgangers mis ik ook een toegankelijk overzicht met nieuwe forum posts. Verder vind ik de mogelijkheden voor het typen van een post erg beperkt. Ik ben helaas dyslectisch en probeer dat te compenseren door een post meerdere malen te previewen en aan te passen voordat het geplaatst wordt. Nu mis ik volgens mij deze knop? Hoe dan ook, de huidige mogelijkheden om het resultaat van een reactie te zien voor plaatsen vind ik erg beperkt, zou graag zien dat dat beter wordt.

Ook mis ik wat hulp over de mogelijkheden voor een reactie, bijvoorbeeld hoe een youtube filmpje ingebed kan worden. Misschien dat het gele blok wat verschijnt als op de camera (ik dacht in eerste instantie dat dat de preview knop was) wordt geklikt uitgebreid kan worden met instructies. Of een link met meer mogelijkheden. Of er een 2e knop bij te zetten met daarin wat instructies.

Verder zie ik tenminste 1 security dingetjes wat niet goed zit. Heb niet echt goed gekeken omdat het altijd een beetje lastig is wat je wel en wat je niet mag/kunt proberen zonder toestemming en overlast te veroorzaken. Ik weet niet of dit een gepaste plaats is om dat te plaatsen of dat dit beter via een email verstuurd kan worden?
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 19 November 2012 · 19:40
    Even wennen, ik was wel fan van het cleane design. Maar alles wordt complexer, dus deze site ook.

Anyhow:
    - Ongelezen berichten (agree op bovenstaande)
    - Ik probeer het maar weer eens: Tapatalk? 😉
    - Zoekfunctie werkt nog niet (zoekt alleen op de hele site en niet op een specifiek forum gedeelte), maakt het wat onoverzichtelijk.
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 19 November 2012 · 19:54
    Ik heb nog een beetje zitten klooien en ik vind vooral de gebieden sectie erg vet! Complimenten!!!

Wat RobinN zegt over de gast accounts ben ik het trwouens wel mee eens! Neemt het community gevoel wel weg.
    Pow!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 19 November 2012 · 20:04
    @RobinN Mail mij even welk mailadres je gekoppeld wilt hebben.

@Xos Wijzigen/previewen van je forumpost gaan we aan werken. We beseffen dat we er nog niet zijn, maar neem van ons aan dat we de komende tijd hard doorwerken. Stuur even je beveiliigings-bevinding door naar arjen 😏 wepowder .nl . Bedankt!

@Powderskifun en RobinN: gastaccounts zullen we gaan bespreken.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Bramski2
    Advanced
    Bramski2 op 19 November 2012 · 20:05
    Ziet er erg top uit... Ff wennen en zoeken in de nieuwe lat out.
    Een vraag: komen de " lines" nog terug. Zou mooi zijn als je die direct kan zien staan als je op het kaartje van het gebied klikt....

Ben benieuwd naar de volgende up date
    Respect the mountains
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 19 November 2012 · 20:05
    @RobinN Mail mij even welk mailadres je gekoppeld wilt hebben.

@Xos Wijzigen/previewen van je forumpost gaan we aan werken. We beseffen dat we er nog niet zijn, maar neem van ons aan dat we de komende tijd hard doorwerken. Stuur even je beveiliigings-bevinding door naar arjen 😏 wepowder .nl . Bedankt!

@Powderskifun en RobinN: gastaccounts zullen we gaan bespreken.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 19 November 2012 · 20:09

Een vraag: komen de " lines" nog terug. Zou mooi zijn als je die direct kan zien staan als je op het kaartje van het gebied klikt....
    Bramski op 19 nov. 2012 20:05

Ja en ja direct op kaartje gebied. Kan nog wel ff duren.
    May the powder be with you.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 19 November 2012 · 20:11
    Het zou leuk zijn moesten de fora per gebied ook ergens verzameld staan... Grim op 19 nov. 2012 19:24

De fora per gebied komen tezamen onder mapje bestemmingen op dit forum. We gaan ook kijken of we oude bestaande topics/posts daar nog onder kunnen hangen.
    May the powder be with you.
  • Karst
    Advanced
    Karst op 19 November 2012 · 21:17
    nice.
    Smile! Your ridin' pow!!!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 19 November 2012 · 21:46
    Is er een mogelijkheid om direct op bij de laatste post te komen in het forum. Nu krijg ik steeds de allereerste post te zien en moet ik doorklikken naar de laatst toegevoegde reacties
    Toerisski
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 19 November 2012 · 22:07
    Tweede indruk:
    - Ongelezen berichten! misschien niet direct per knop, maar toch in ieder geval met een vlaggetje, of bold, ofzo...
    - forumicoontjes beetje fisherprice, de icoontjes in de bestemmingen vind ik veel strakker.
    - weg kwijt op de frontpage, dan maar gewoon ouderwets het blog van boven naar beneden doorlezen.. Misschien een 'easy-fix' als de blokken weer even groot worden ?

Shit, die kaarten zijn de toekomst! vet!
    - Op welk model zijn die neerslagvoorspellingen (in cm's) gebaseerd? Is dat volledig computergestuurd, of komt er ergens interpretatie door een brein/goeroe/morris tussendoor?
    - Hoe werkte PowRank ookalweer? welke variabelen gaan daar in?

- kunnen we de 'algemene' weerkaarten (isobaren, fronten, eventueel een jetstreamkaart) ook ergens terugvinden?
    - En de webcamwall ?
    Voor mij was de grootste waarde van de weerberichten altijd de boodschap die Morris tussen de regels wist te schrijven, en de kleine tipjes van de sluier (methode, geheimtips, finetuning, waar-is-ervaring-meer-waard-dan-het-model, etc) die daar altijd te vinden waren. Milde angst dat dat nu moeilijker te vinden is, maar ik vermoed dat die angst aan het eind van het seizoen ongegrond zal blijken...

Misschien een iets te ingewikkeld vervolgidee (of wordt dat die nieuwe lines?): Een kaart allerlei lagen: snowforecast (per tijdsinterval), snowreports, gebieden, webcams, riders aanwezig, vervoer (plains, trains, automobiles, busses),

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro