YEs, direct zoekend in de playstore, zoek ik op 'powfinder', zonder hits. Ook negatief voor 'salomon' (wel hits maar neit de juiste). Combinatie werkt ook niet (geen hits). Dezelfde termen in google stoppend krijg vind ik wel een app maar die lijkt oud obv commentaar dat er bij staat (uit 2011) te zijn en zou mn telefoon niet compatibel mee zijn. Ik zag even niet zo snel of dit de nieuwe versie is of niet...
Zou best kunnen dat Google automatisch apps in de zoekresultaten blokkeert die niet compatibel zijn. Ik kan hem via de normale zoekfunctie in de playstore ook niet vinden.
Alleen als ik op de link van Arjen hierboven klik krijg ik de app te zien, inderdaad met oud commentaar.
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar even een vraagje over de Powfinder: ik heb hem geïnstalleerd (op HTC Galaxy S/Android) en dan krijg ik twee opties voor inloggen, via Facebook of WP. Ik wil graag inloggen via WP, maar dat lukt niet. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn correct, want die kan ik op de site gewoon gebruiken. Hij geeft 'Login mislukt' bij alles wat ik probeer. Wat doe ik fout of wat is de truuk?
Ik ondervond laatst een vervelende bug in Powfinder die ook een tijd in Facebook heeft gezeten. Misschien komt het door de combinatie telefoon en app, maar hoe een foto ook genomen is op mijn telefoon (landscape of portrait) en hoe hij ook geroteerd wordt op mijn telefoon, de foto komt altijd op zijn kant in Powfinder. Ik weet dat facebook deze bug een jaartje geleden ook een tijd had. Misschien eens iets om naar te kijken? Voorbeeld hieronder:
Ik heb ook een issue welke misschien ook wel aan mijn telefoon + ROM kan liggen, maar zeker weten doe ik het niet.
Als ik een report wil maken en een foto uit mijn galerij wil selecteren gebeurt er niks en loopt de app gewoon vast. Handmatig killen is dan de enige opttie. In de 1e instantie dacht ik dat het een combi was van de facebook / powfinder app, maar zonder de facebook app hetzelfde verschijnsel.
Telefoon: Samsung Galaxy S
ROM:Cyanogenmod 10.1-20130109-NIGHTLY-galaxysmtd
Androidversie: 4.2.1
Antworten
Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.