Verkocht: 2009 K2 Obsethed 1.89 met Marker Schizo Griffon

• Condratos
    Advanced
    Condratos op 26 Dezember 2012 · 12:07
    Deze jongens zoeken een nieuw baasje die ze flink de sporen kan geven. Ik heb ze weinig gebruikt (minder dan 10 dagen in totaal denk ik). Het is 2009/2010 model met SchizoFrantic inserts in de ski's, dus je hoeft niet te boren ongeacht je schoenmaat. De Schizo Griffon binding is 6 cm te bewegen in de lengterichting van de ski (dus + of -3). Echte lengte van de ski is 1.93, 105mm bree, camber onder de voet, tip en tail rocker.
    Ski's zijn in prima staat, belag en kanten prima, slechts een diepere kras in midden van ski (geen coreshot).

Ze gaan weg omdat ik ze niet veel gebruik / verwacht te gebruiken en niet wil dat ze stof staan te vergaren. Dit zijn stevige big mountain latten waar je prima ballistisch mee kan gaan ook op de piste.

Prijs 300 euro.

‘En quittant le domaine skiable vous gagnez votre responsabilité’
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 29 Dezember 2012 · 12:22
    Condratos,

Dit lijkt me niet echt een 'instapski' of zie ik dit verkeerd?
    Ikzelf: 191cm, 80kg. 27jaar ervaring op de piste. Nu 6j aan het boarden (piste plus poeder) en op zoek naar een setje ski's om af en toe eens te kunnen afwisselen. Zoals ik al aanhaalde heb ik de technische kwaliteiten op de piste, maar zeer weinig ervaring met off-piste skiën. Zou dit een 'instappoederski' kunnen zijn voor mij?

Dries
    knowledge is powder
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 29 Dezember 2012 · 15:23
    Yep prima instapper. Heeft nog een fatsoenlijke radius dus is op de piste een prima lat en er zit voldoende stijfheid in om hard te gaan maar nog soepel genoeg om erbuiten te spelen.

Is duidelijk een van de betere one ski quiver ski's
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • Condratos
    Advanced
    Condratos op 29 Dezember 2012 · 16:35
    Zijn inmiddels gereserveerd, indien dat verandert post ik het...
    ‘En quittant le domaine skiable vous gagnez votre responsabilité’

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro