activation unit uit rugzak halen ??

• wanobi
    Advanced
    wanobi op 7 Januar 2013 · 10:25
    Ik heb een tijdje geleden de the North Face patrol abs rugzak gekocht. Ik heb hem een paar dagen gebruikt maar (gelukkig) niet hoeven te gebruiken. Wat doen jullie, laten jullie de activation unit zitten of haal je die er weer uit voordat je weer naar huis gaat ?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 7 Januar 2013 · 10:28
    Ik laat de cilinder zitten, maar haal de trigger er af.
    May the powder be with you.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 7 Januar 2013 · 10:29
    Cilinder altijd laten zitten. Anders heb je kans dat er vuil tussen komt en dat zou natuurlijk potentieel nadelig kunnen zijn voor de werking van het systeem.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • doov
    Advanced
    doov op 7 Januar 2013 · 10:58
    Ik laat hem zitten.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • martijn_leseman
    Advanced
    martijn_leseman op 7 Januar 2013 · 11:12
    De trigger haal ik er aan het eind van de dag eruit (als ik klaar ben met skieen), de cilinder laat ik zitten. Aan het einde van de winter haal ik de cilinder er wel uit (tot aan het volgende jaar).
  • wanobi
    Advanced
    wanobi op 7 Januar 2013 · 11:27
    thanx ! Die trigger die haalde ik er al af....stel je voor dat de kids eens nieuwsgierig worden : )
  • thijzel2
    Tourist
    thijzel2 op 7 Januar 2013 · 11:30
    Je kan hem laten zitten, heeft geen nadelige gevolgen voor de vulling ed. Een nadeel is wel dat de cylinder in het geval van brand een raket wordt. Daarvoor is het dopje, dat zorgt dat de cylinder gaat tollen ipv wegschiet.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro