verkocht. Armada TST 2012

• matthijs09
    Beginner
    matthijs09 op 9 Januar 2013 · 03:36
    Verkocht
    De armada TST heeft niet zoveel bekendheid gekregen door zijn iets dikkere broer JJ. Alleen daar waar de JJ het in het open terrein en in steile lijnen tekort komt, zie je de TST juist volledig comfortabel harde turns maken.
    Slechts 3 weken op geskied in montafon, en dus weinig krassen.

Inclusief een dikke marker Duke binding. (binding heeft al wat gebruikersporen, maar is nog in topstaat)

De 192 cm is voor een man van gemiddelde lengte zeker niet te lang. Door de rocker in de tip merk je nauwelijks iets van de lengte.

vraagprijs E350,-

m katsma
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 9 Januar 2013 · 10:14
    Wat een topdeal! Ergens deze week schrijf ik een review over deze ski; waarom doe je ze weg?
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 9 Januar 2013 · 10:54
    Verleidelijk dit! Heb zelf de ARG's maar kan er wel een sidecut ski bijgebruiken.. maar even nadenken 😋
    Rex Monte - Amor Nix
  • matthijs09
    Beginner
    matthijs09 op 9 Januar 2013 · 10:55
    hey Jaap, Heb de 2013 Norwalk. Iets vetter en meer stijf dan deze voorganger. Nu in Japan waar dat beetje extra zeker van pas komt! Met de JJ, een paar K2 Seth en deze Norwalk heb ik het idee dat de set wel compleet is... Misschien dat ik er een paar telemark bindingen op laat zetten als ik hem niet kwijt raak...
    m katsma
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 9 Januar 2013 · 12:32
    Haha dan is de set idd vrij compleet. Ski zelf de TST als tourset, dus ben wel blij dat ie wat smaller is; scheelt grammen en qua sneeuw halen wij het toch niet bij Japan... @Whitepowder: Heb zelf ook ARG's voor de diepe dagen, denk dat de TST precies ophoudt waar de ARG begint, en/of andersom!
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 9 Januar 2013 · 13:17
    oh wow, nog een ARG rijder! We're a dying breed! Heb je weleens op de JJ's gestaan?
    Rex Monte - Amor Nix
  • matthijs09
    Beginner
    matthijs09 op 9 Januar 2013 · 14:38
    kleine toevoeging trouwens.. het is de AKJJ de ik nog heb liggen...
    m katsma
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 10 Januar 2013 · 11:51
    @WP: Ja, een van mijn favoriete ski's tussen de bomen: (bijna) net zo speels als de ARG, ietsje stabieler in rechte lijnen, en een heel stuk breder inzetbaar op harde sneeuw. JJ zou als one-ski-quiver kunnen (mits je geen big-mountain kanon zoekt), ARG natuurlijk niet (maar hoe dieper, hoe meer lol met ARG)...

Ben zelf erg benieuwd naar het verschil tussen de AK-JJ en de Norwalk. Is de extra stabiliteit in de tail van de Norwalk nodig, of is die AKJJ eigenlijk al stabiel genoeg door z'n stijfheid en lengte?
  • matthijs09
    Beginner
    matthijs09 op 10 Januar 2013 · 16:08
    @jaap. Doordat er naar mijn idee minder rocker in de ski is gezet wordt de ski iets meer technisch en kun je hem in steile stukken zeker harder op zn staart trappen. De AK geeft het gevoel dat je overal langs kunt bunnyhuppen en korte snappy spielerei met een smile van oor tot oor. de 2013 variant neemt het terrein iets serieuzer en vraagt om iets meer techniek. bij een klifje rol je niet direct uit de landing maar kun je de klap in de ski opvangen..... Het verschil zit in je stijl en techniek en natuurlijk je capiciteit...
    m katsma
  • TomDV
    Beginner
    TomDV op 10 Januar 2013 · 18:00
    Ik ben geïnteresseerd! Is het mogelijk om wat foto's van de base, topsheet en bindingen te maken?

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro