Pieper oefenen omgeving Rotterdam

• jurriaan
    Beginner
    jurriaan op 6 Oktober 2014 · 17:00
    count me in!
  • doov
    Advanced
    doov op 6 Oktober 2014 · 18:46
    Ik woon ook in de buurt en mijn skills zijn weer up to date dankzij het pieperfest.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 6 Oktober 2014 · 19:08
    Ik woon ook in de buurt en mijn skills zijn weer up to date dankzij het pieperfest. doov op 6 okt. 2014 18:46
    En dat wil zeggen....... 😃
  • MarkieMark
    Beginner
    MarkieMark op 6 Oktober 2014 · 19:20
    Ik wil ook nog wel een keer oefenen.
    Een dag niet geskied is een dag niet geleefd
  • alexsvw
    Advanced
    alexsvw op 6 Oktober 2014 · 19:57
    Beetje afhankelijk van het weer maar zou ook graag weer een keer oefenen
    Walking down a mountain is a waste of gravity
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 6 Oktober 2014 · 20:04
    Ik zal aankomend weekend een paar data via de datumprikker rondsturen.
  • ronplanken
    Beginner
    ronplanken op 7 Oktober 2014 · 08:44
    Als ik kan sluit ik graag aan. Ik kan wel wat oefening gebruiken...... Ik kom uit Pijnacker.
    Hoe kom ik in je lijst voor de datumprikker spookjuh?
    Even the silver surfer rocks on pow
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 7 Oktober 2014 · 11:31
    Als ik kan sluit ik graag aan. Ik kan wel wat oefening gebruiken...... Ik kom uit Pijnacker.
    Hoe kom ik in je lijst voor de datumprikker spookjuh? ronplanken op 7 okt. 2014 08:44

PS. Een aantal van jullie zijn al lid van een Whatsapp groep die ik beheer. Als mensen daaraan toegevoegd willen worden. Stuur dan een email met je naam en telefoonnummer naar spookjuh at upcmail punt nl
  • Opa
    Advanced
    Opa op 11 Oktober 2014 · 19:16
    Wie Pieperskills wil combineren met EHBO tips van 'The Man' Menno Boermans en wat theoretische kennis kan op 9 november terecht in Bilthoven. http://www.snowsafety.nl/pieperfest/
    Age is a matter of mind: if you don't mind it doesn't matter!
  • Jack-D
    Beginner
    Jack-D op 11 Oktober 2014 · 20:17
    Ik wil ook nog wel een keer oefenen. MarkieMark op 6 okt. 2014 19:20Ik ook wel Mark Gr.
    Gewoon omdat het kan!!!!!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 11 Oktober 2014 · 23:38
    Ik wil ook nog wel een keer oefenen. MarkieMark op 6 okt. 2014 19:20Ik ook wel Mark Gr. Jackdacosta op 11 okt. 2014 20:17
    Effe stukkie omhoog scrollen, want daar staat hoe en wat.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 21 November 2014 · 14:40
    UPDATE:
    Ik heb wat oude data's verwijderd en nieuwe toegevoegd aan de datumprikker. Ik wil in ieder geval, afhankelijk van het weer, zondag 7 december een paar uurtjes in het zand baggeren.

De locatie wordt het strand van Nesselande. Daar heb je een lang en redelijk breed strand. Ook zitten er meerdere tentjes voor een drankje en een versnapering. Of deze zaken ook geopend zijn ga ik nog onderzoeken.

https://www.facebook.com/pages/Strand-Nesselande/181563915222965...

Degene die zich hebben opgegeven voor de Whatsapp-groep en die in de mailing van de datumprikker zitten: Check je email!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 21 November 2014 · 15:24
    Enkelvoud: datum; meervoud: data 😋

I.v.m. wederom gebrekkige knie heb ik een skiweekendje moeten afzeggen. Vandaar deze rant [mention="/profile/1966"]@Spookjuh[/mention]. Maar verder goeie actie 😃
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 21 November 2014 · 15:39
    I.v.m. wederom gebrekkige knie heb ik een skiweekendje moeten afzeggenEmmer op 21 nov. 2014 15:24
    Wilt je er over praten 😋
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 21 November 2014 · 15:45
    😃
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 21 November 2014 · 16:05
    ik wil misschien ook wel aanhaken
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 21 November 2014 · 16:14
    @Remmie Kan altijd. Indien je in de datumprikker mailing wil, stuur dan je gegevens naar spookjuh at upcmail punt nl en als je ook nog in de Whatsapp groep wil ff je 06 erbij vermelden.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 21 November 2014 · 16:18
    @Emmer BTW, veel last van de knie? Wordt toch geen structureel 'dingetje' voor je hoop ik?

Wel grappig, ik ging gisteren (eindelijk) mijn brace ophalen zegt die leraar bij IndoorSki dat ik hem beter niet om kan doen ?!?!?!?! 😃 Ik moet ook zeggen dat het zonder wel goed gaat, maar toch.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 21 November 2014 · 16:49
    Niet veel last, maar hij voelt rommelig. Ik heb er nu niet veel vertrouwen in, maar hoop op een voorspoedig herstel. Zondag of maandag eerst maar weer eens op de mono kijken hoe het gaat.

Met een halve, opgerekte voorste kruisband en één en een kwart meniscus is mijn rechterknie wel een structureel 'dingetje', kun je wel stellen ja ... 😃 😞. Ik hoop dat ie weer de volle 70% wordt 😃 Daar kon ik de afgelopen tijd op de berg behoorlijk mee uit de voeten op twee ski's. We gaan het zien.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 21 November 2014 · 19:32
    @Emmer Succes met herstellen en doe rustig aan.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 10 Dezember 2014 · 21:51
    Voor de liefhebbers: Zondag 14 december vanaf 11:00. Locatie: Strand Nesselande. Ik geef nog door waar precies.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 14 Dezember 2014 · 17:23
    Het was weer geslaagd, gezellig en leerzaam. [mention="/profile/679"]@pulverdude[/mention] [mention="/profile/27166"]@gaius[/mention] @ronplanken en Martin 😃
  • Gaius
    Beginner
    Gaius op 14 Dezember 2014 · 17:52
    Bedankt allen, als newbie was het een zeer leerzame middag. Lekker in het zonnetje op het strand rondlopen, alleen wind maakte het toch wat koud.
    Tot volgende keer bij pieperen of beter nog in de sneeuw.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 15 Dezember 2014 · 21:41
    Een verzoek van @Remmie was om volgende week doordeweeks een zoek-eventje te organiseren. Ikzelf heb 2 weken vrij en ben dus in de gelegenheid om overdag aan te schuiven. Mijn voorkeur gaat uit naar maandag of dinsdag.

Als er nog meer liefhebbers zijn laat het me (ons) weten. BTW, afgelopen zondag bij Strand Nesselande geweest en dat is een fijne locatie.
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 15 Dezember 2014 · 22:47
    Het was weer geslaagd, gezellig en leerzaam. [mention="/profile/679"][mention="/profile/679"]@pulverdude[/mention][/mention] [mention="/profile/27166"][mention="/profile/27166"]@gaius[/mention][/mention] [mention="/profile/25745"]@ronplanken[/mention] en Martin 😃 Spookjuh op 14 dec. 2014 17:23 +1

Als er nog meer liefhebbers zijn laat het me (ons) weten. BTW, afgelopen zondag bij Strand Nesselande geweest en dat is een fijne locatie. Spookjuh op 15 dec. 2014 21:41[/quote] [mention="/profile/1966"]
    @Spookjuh[/mention] wie weet schuif ik ook aan, laat ik nog even weten als er een datum vaststaat.
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 16 Dezember 2014 · 17:31
    Zoals het er nu voor staat wordt het maandag 22 december @pulverdude

Gegadigden zijn: @Remmie, @Spookjuh Martin en Dennis. (Weet ff hun wp namen niet)
  • Gaius
    Beginner
    Gaius op 16 Dezember 2014 · 18:43
    @spookjuh bij een volgende oefening schuif ik graag weer aan als het lukt. Volgende week hoop ik echter in de diepe sneeuw te zitten. Mag nog wel wat dieper worden.
  • Michiel_H
    Beginner
    Michiel_H op 16 Dezember 2014 · 19:03
    Hey mensen uit de mooiste stad van Nederland. Ik wil ook wel een keertje mee pieper zoeken, mag dat en hoe laat is dat maandag?
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 16 Dezember 2014 · 20:42
    @Michiel_H wordt nog kenbaar gemaakt.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro