De Ultieme Ski Roadtrip Bus

• misterr
    Advanced
    misterr op 19 Dezember 2013 · 12:16
    Beste allemaal,

Misschien een beetje onorthodox aanbod maar ik dacht dat er hier misschien wel geïnteresseerden zouden zijn.

Afgelopen zomer heb ik met een vriendengroep een oude dubbeldekker omgebouwd tot feest/vakantiebus. We hebben hiermee een maand lang een roadtrip door oost-europa gehouden en zijn zonder kleerscheuren weer in NL teruggekomen. Helaas is het nu tijd voor ons om deze super-camper te koop te zetten.

Naar mijn idee zou dit ook de ideale bus voor een Ski roadtrip zijn, je hebt je eigen slaapplaats bij je en genoeg opslag voor alle gear.

Bovenin hebben we 16 slaapplaatsen gebouwd en er zitten nog 19 zitplaatsen in beneden. Er zit een kleine keukentje, entertainment syteem, een grote koelkast, een toilet en een een grote opslag achterin.

Bij interesse of vragen, let me know!

Hieronder de advertenties
    http://link.marktplaats.nl/755061517
    http://www.truckscout24.nl/search/dut/detail.asp?mid=12&value=sear...

• Grim3
    Advanced
    Grim3 op 19 Dezember 2013 · 12:35
    EPIC! Wel nog even een busrijbewijs halen...
  • bengt
    Beginner
    bengt op 19 Dezember 2013 · 14:24
    WHOAT
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 19 Dezember 2013 · 14:58
    De wePowder bus...
    White room,Pillow lines,I rule
  • RP
    Advanced
    RP op 19 Dezember 2013 · 16:12
    Haha, heb alleen geen bus-rijbewijs, voor de rest alles....

Zou wel leuk apparaatje zijn om mee te poederhunten zeg....
    Explore the Outdoor!
  • RemcoE
    Beginner
    RemcoE op 19 Dezember 2013 · 16:25
    wePowder-kickoff 2014 met deze bus!! Ik kom wat budget tekort anders had ik hem gekocht!!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 20 Dezember 2013 · 08:09
    Hmmm... voor wepowder kickoffs ed zeker zeer geschikt, maar voor poederguerrila's? Tikkie te groot. Ik zou dit ding niet graag een nauw diep besneeuwd speldenbochtvol weggetje op sturen!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 20 Dezember 2013 · 11:17
    Hmmm... voor wepowder kickoffs ed zeker zeer geschikt, maar voor poederguerrila's? Tikkie te groot. Ik zou dit ding niet graag een nauw diep besneeuwd speldenbochtvol weggetje op sturen! Dutchess op 20 dec. 2013 08:09 Daarom heb je ook een aanhanger mee met sneeuwscooters erop!
    Work hard, play harder
  • Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 20 Dezember 2013 · 13:53
    Zooo Dik!!
    Skiing is Freedom!
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 20 Dezember 2013 · 18:02
    F_ing nice!
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • thijzel2
    Tourist
    thijzel2 op 20 Dezember 2013 · 18:13
    heel vet!
  • elpiedro
    Tourist
    elpiedro op 21 Dezember 2013 · 17:03
    misterr = jelle? update: had eerst op de links moeten klikken voordat ik het vroeg, zie nu dat je niet jelle bent 😉
    blablabla

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro