100cm+ omgeving Isola 2000...Wie gaan er mee!

• FreshPow
    Advanced
    FreshPow op 16 Januar 2014 · 21:54
    Komend weekend zijn Joram (@Cuttingstorm) en ik Joost (Freshpow) te vinden in Zuid-Oost Frankrijk in de omgeving van Isola 2000. Zijn er daar meer mensen in de buurt vanaf morgen?

Wij vliegen op Nice en gaan zaterdag en zondag op zoek naar poeder. (Alhoewel het weinig zoeken zal worden)

Wie gaan er mee?
    Life starts at the end of your comfort zone
  • Silvester
    Advanced
    Silvester op 17 Januar 2014 · 09:11
    Wat is precies jullie plan heren? Vervoer lokaal? Vliegtijden? Wellicht squees ik nog een last minute ski weekend in, maar ik moet nog naar tickets kijken.
    Live 2 ride - Ride 2 live
  • FreshPow
    Advanced
    FreshPow op 17 Januar 2014 · 09:23
    @Silvester Plan is om vandaag naar Nice te gaan. (Tickets vanuit Brussel, Amsterdam, Eindhoven en dacht ook Rotterdam) Daar staat al een auto klaar. Passen makkelijk nog 1 a 2 man / vrouw bij. Dan naar Isola 2000. Hotelletje aan de lift. all inclusive zodat we geen tijd kwijt zijn aan eten kopen etc. En dan 2 dagen knallen. Zondagavond weer naar huis.
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 18 Januar 2014 · 08:10
    Wat is precies jullie plan heren? Vervoer lokaal? Vliegtijden? Wellicht squees ik nog een last minute ski weekend in, maar ik moet nog naar tickets kijken. Silvester op 17 jan. 2014 09:11

Update uit Valberg. Groot deel van de regio is afgesloten IBM een lamdslide over de weg richting Isola, Auron etc. Op aanraden van een wepowder.com naar Valberg gereden welke als enige bereikbaar is. Hier nu aan t sneeuwen.
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 18 Januar 2014 · 12:02
    Enjoy!!!
    knowledge is powder
  • thijsvdb
    Beginner
    thijsvdb op 18 Januar 2014 · 12:43
    Ik was een paar weken geleden in isola200 en auron, sneeuw was top!
  • FreshPow
    Advanced
    FreshPow op 18 Januar 2014 · 12:55
    Isola2000 is onbereikbaar. De weg was afgesloten vanwege hoog lawinegevaar en gisteren is er een landslide over de weg heen gegaan over een breedte van bijn 1km volgens de berichten. Niemand kan er in. Morgen proberen ze de weg vrij te krijgen om mensen terug te laten gaan. Sinds vrijdag zitten namelijk ook basisscholieren vast en kunnen niet terug naar hun ouders. Valberg zitten we nu. Ook topsneeuw!
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 18 Januar 2014 · 13:16
    Weet iemand of er iemand van wepowder vastzit in isola2000 ; die beleeft wél topodagen denk ik want de concurrentie geraakt er niet 😃 😃
    sbs roelz
  • FreshPow
    Advanced
    FreshPow op 18 Januar 2014 · 13:19
    Geen idee. Isola 2000 is al vanaf vrijdagochtend afgesloten vd buitenwereld. Qua sneeuw is het top. Maar er is heel veel dicht zag ik net.
  • Dennisvl
    Advanced
    Dennisvl op 19 Januar 2014 · 13:49
    @FreshPow
    Mooie updates op de wepowder app! Ik ga een volgende keer graag mee.. Het ziet er prachtig uit
  • FreshPow
    Advanced
    FreshPow op 19 Januar 2014 · 16:30
    Was vandaag weer geweldig. Zelfs op de pistes 30 cm vers. Was vrijwel niets geprepareerd! Treeruns gescoord, mooie afdalingen! En het sneeuwt nog steeds! Als je poeder wilt en blue bird. Het klaart later deze week op. Valberg is dan zeker een ootie
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 19 Januar 2014 · 16:53 May the powder be with you.
  • FreshPow
    Advanced
    FreshPow op 19 Januar 2014 · 16:56
    [mention="/profile/7762"][mention=7762]@FreshPow[/mention][/mention], jij moet naar les Pyrenees later deze week 😉
    http://wepowder.nl/weblog/4960/Alerte-poudreuse%2C-alerta-Polvorosa... meteomorris op 19 jan. 2014 16:53

Las het net (ga nu weer na Nice en Barcelona) Al die poeder smaakt naar meer! Benieuwd wie er deze kant uitkomen! Thanks voor het weerbericht dit weekend! Valberg was diep!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 19 Januar 2014 · 16:57
    [mention="/profile/7762"][mention="/profile/7762"][mention=7762]@FreshPow[/mention][/mention][/mention], jij moet naar les Pyrenees later deze week 😉
    http://wepowder.nl/weblog/4960/Alerte-poudreuse%2C-alerta-Polvorosa... meteomorris op 19 jan. 2014 16:53

Las het net (ga nu weer na Nice en Barcelona) Al die poeder smaakt naar meer! Benieuwd wie er deze kant uitkomen! Thanks voor het weerbericht dit weekend! Valberg was diep! FreshPow op 19 jan. 2014 16:56

You're welcome!
    May the powder be with you.
  • bengt
    Beginner
    bengt op 19 Januar 2014 · 18:54
    [mention="/profile/56"]@meteomorris[/mention] Isola is wederom afgesloten. Wij zijn gister stiekem langs de route barre gesneaked en binnengekomen... Vandaag is er weer een lawine over de weg heen gegaan met de nodige schade, we zijn nu definitief afgesloten!

Pyrenneeen woensdag of donderdag is een bonne planne?
    [mention="/profile/7762"]@FreshPow[/mention] lijkt me mooi om samen te rijden in de pyrenneen?

@koen_djfistel deze jongen dus in Isola 😉 15 man, tops!
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 19 Januar 2014 · 19:01
    @bengt, goed bezig!😋
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 19 Januar 2014 · 20:53

Soms gaat t wel eens mis, we hadden direct wel een goed idee hoe diep t gister al was in Valberg 😉 heerlijk weekend gehad en gister gereden met een halve local via wepowder.com, vet hoor hoe makkelijk dat gaat!

@bengt geniet ervan
  • FreshPow
    Advanced
    FreshPow op 19 Januar 2014 · 21:05
    @cuttingstorm Jij had bij deze 'de val' ! Jammer dat ik deze gemist heb! Wat was het lekker diep! Tot weekendje gehad. Net geland op Barca weer. Wel thuis!
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 19 Januar 2014 · 21:25
    @FreshPow @cuttingstorm: vet hoor, ben benieuwd nr de filmkes
    knowledge is powder

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro