Het brillengezeur!

• wouter3
    Beginner
    wouter3 op 30 Januar 2014 · 15:31
    Luitjes,

Ik heb een probleempje wat wellicht sommige anderen ook zullen hebben. Nav de korting bij bever wilde ik eindelijk mijn favoriete bril kopen (qua uiterlijk). De POC lobes, ik hoorde top verhalen erover en ging vol goede moed naar de Beversport. Daar aangekomen de bril gepakt, even 't kwijl van mijn kin geveegd en de bril opgezet.

Blijk ik exact tzelfde probleem ermee te hebben als met de Oakley A-frame, crowbar en zo nog vele brillen. Ik heb een vrij smal gezicht, maar zoveel brillen die ik op heb lijken te smal voor mijn ogen. Het lijkt alsof mn ogen lichtjes naar elkaar gedrukt worden wat een enorm vermoeiend gevoel is.

De POC lobes werd het dus niet :'(. Hebben meer mensen hier last van, want de brillen waar de meeste mensen lyrisch over zijn zijn mij veels te smal. Ik heb nu een lelijk brilletje van Anon die wel heeerlijk zit, maar waarvan de lenzen aan het sterven zijn. Had gisteren wel de Oakley Canopy gepast en die zat wel weer ok ( niet super ).

Ik ben benieuwd of iemand dit probleem herkend en veel brillen kent die dus ietsje breder zijn.
  • edvantijen
    Beginner
    edvantijen op 30 Januar 2014 · 16:06
    Al eens een Adidas id2 op je neus gehad?
    Die hebben meer schuim, waardoor ze beter rond je gezicht zitten, zicht is ook top.
    Succes.
    Summer Sucks!
  • evan
    Advanced
    evan op 30 Januar 2014 · 16:20
    Heb je weleens een bril uit de XXL-categorie geprobeerd? De meeste fabrikanten hebben er wel één in hun collectie. Als je hoofd niet zo groot is zou dat problemen kunnen opleveren bij het dragen van je helm. Het is dus raadzaam om je helm mee te nemen als je zo'n megabril gaat passen.
  • woutertichelaar
    Advanced
    woutertichelaar op 30 Januar 2014 · 18:05
    Ik heb veel brillen geprobeerd. Oakley A-frame, Smith prodigy, Smith I/O (die overigens redelijk goed zat), maar voor mij is er maar 1 bril die echt goed zit. De Adidas ID2. Het enige probleem idd is dat hij wat smal is.
    one way to go down
  • wouter3
    Beginner
    wouter3 op 30 Januar 2014 · 23:59
    Mn helm is altijd een M. Heb ook geen groot hoofd en volgens mij zitten mn ogen niet ver uit elkaar (downiestyyleee) maar de meeste brillen so far zitten niet fijn op mn ogen..

Ga die Adidas is even proberen te passen, morgen ff naar MK en local snowshop om andere brillen te passen.. Blijft een naar verhaaltje!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro