** PowderGuides - La grave week 13: Maart 23 - maart 29

• Dennisvl
    Advanced
    Dennisvl op 13 März 2014 · 10:25
    Heyyy

Ik heb me een paar maanden terug inschreven om met PowderGuides naar la grave te gaan in week 13. Wegens pesoonlijke omstandigheden moet ik helaas annuleren...

* Week 13
    * Maart 23 - 29
    * La Grave
    * Francois Lombard als gids!!

Inclusief: 1 persoons kamer voor de gehele week

Normale prijs: EUR 950
    Mijn prijs: EUR 500

Email me of stuur me een PM voor meer vragen / info over andere deelnemers etc.

Dank,
    Dennis

Korte beschrijving:
    Het rendez-vous is op maandagochtend 24 maart om 8.30 uur in Hotel Edelweiss in La Grave.
    Op zondagavond 23 maart zijn 2 tweepersoons en 1 eenpersoons kamer gereserveerd in Hotel Edelweiss. Het diner zal om 19.30 uur opgediend worden. De hotelier Marlon zal jullie de kamer wijzen die door ons gereserveerd is. Ze spreken er Nederlands en Engels. François Lombard is gedurende deze week jullie gids en hij ontmoet jullie bij het ontbijt op maandagochtend.
    Maandag, dinsdag en woensdag skien we in La Grave bij goede omstandigheden. Op woensdag na het skien rijden we naar Mont Dauphin Fort. Hier zullen wij overnachten in Auberge Glacier Bleu.

Donderdag en vrijdag skien we in verschillende skigebieden. Te denken valt aan Vars-Risoul, Puy Saint Vincent of Saint Veran met veel verschillende couloirs.

Het beloofd dus een intensieve week te worden waarbij we veel grootse flanken, open bossen en vooral onbekend terrein zullen gaan zien.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 13 März 2014 · 11:29
    Dibs, ik denk dat wij er wel uitkomen. Ik wil wel graag maar moet dan waarschijnlijk de vrijdag laten schieten wegens drukte, wat ik zelf niet zo erg zou vinden.

1. Wie gaan er mee, alleen skiers?
    2. Carpools gaat waarschijnlijk moeilijk worden omdat ik vrijdag al terug moet.
    splitfest.nl
  • Dennisvl
    Advanced
    Dennisvl op 13 März 2014 · 11:36
    Alleen skiers; in totaal zijn er 5 mensen in de groep (mannen).

Doe deze reis echt weg met pijn in mn hart
  • Condratos
    Advanced
    Condratos op 13 März 2014 · 11:39
    Sterkte @Dennisvl, dat moet echt pijn doen... Dat is een hele mooie package (op basis van eigen ervaringen met gebied, Francois en Edelweiss tijdens Koninginnetrip 2...)
    ‘En quittant le domaine skiable vous gagnez votre responsabilité’
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 13 März 2014 · 11:41
    enkel skiers lees ik, jammer! leek me een leuke trip!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 13 März 2014 · 11:56
    Alleen skiers; in totaal zijn er 5 mensen in de groep (mannen).
    Doe deze reis echt weg met pijn in mn hart Dennisvl op 13 mrt. 2014 11:36

Desondanks heb ik toch interesse, op de site van Powderguides staat niet echt specifiek dat het alleen voor skiërs is namelijk.
    splitfest.nl
  • Waterman
    Beginner
    Waterman op 13 März 2014 · 11:56
    Jammer Dennis.
    Ik ga die week ook. Heb de link gedeeld zodat je hem nog kan verkopen hopelijk...
    Gr
    Meribel
  • Dennisvl
    Advanced
    Dennisvl op 13 März 2014 · 12:14
    Jammer Dennis.
    Ik ga die week ook. Heb de link gedeeld zodat je hem nog kan verkopen hopelijk...
    Gr Waterman op 13 mrt. 2014 11:56

Tx!!
  • evan
    Advanced
    evan op 13 März 2014 · 12:54
    Wat sneu voor je @Dennisvl. Dat wordt ongetwijfeld een mooie week. Ik kan helaas niet, maar als je echt geen geschikte kandidaat weet te vinden wil ik er nog wel eens over nadenken. 😉
  • ieism
    Tourist
    ieism op 13 März 2014 · 12:57
    PM!
    splitfest.nl
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 13 März 2014 · 14:43
    Mooie dingen! Ben er die week al met SSC hoogebbergte, dus zie jullie wellicht voorbij komen. Wordt sowieso mooi met Francois!
  • Dennisvl
    Advanced
    Dennisvl op 17 März 2014 · 15:49
    Update: sold!
  • Leonie
    Advanced
    Leonie op 17 März 2014 · 15:57
    Timing die week! nu na alle warmte en zonneschijn hoef je ff niet hier in de buurt te zijn om te freeriden! Volgende week lijkt een stuk beter 😀
    ... but if you try sometime, you just might find, you get what you need!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro