@ieism @sauerlander,
ik ben gedomicilieerd in CH dus ben sowieso gerold 😃
Mijn vriendin is ook overgekomen naar CH en werkt momenteel nog niet; als zij geflitst wordt is het in ieder geval goedkoper dan voor mij 😃
@ijsbeer ik kan je wel een beetje helpen met POI lijst vast te stellen voor Swiss Romandie vanuit mijn ervaring waar ze effectief staan. Naar het schijnt zou 'coyote' ook toch min of meer werken in CH. Sommige vaste flitspalen staan erin als vaste flitspaal en sommige andere vaste flitspalen komen erdoor als mobiele controle. Heb wel gehoord/gelezen dat ze er zeker niet allemaal in staan. Coyote zelf speelt hier ook rare rol in; ik dacht dat officieel de Swiss authoriteiten nog steeds niet toelaten dat de Coyote functionaliteit alsook GPS met flitslocaties gebruikt mogen worden. Maar Coyote laat blijkbaar wel sommige functionaliteit werken ipv alles uit te schakelen. en de Swiss authoriteiten kennende zou het wel eens kunnen dat ze je een leuke factuur sturen als ze je met een Coyote of GPS met flitspalen tegenhouden. Iemand ervaring mee hoeveel dit grapje kost?