gereserveerd: Atomic Big Daddy (193)

• sanno
    Tourist
    sanno op 29 August 2014 · 12:24
    Deze latten liggen ondertussen al jaren de zolder op te vullen. Overgenomen van Poederslet en zelf 2 dagen op gestaan.

Atomic Big Daddy
    193
    133-107-123

geen rocker, maar traditioneel camber
    een ski om mee te knallen

Geboord voor Look Pivot bindingen (geen idee welke lengte precies, maar zal ong 315-330 zijn)

Zonder binding: €40
    Toerisski
  • sanno
    Tourist
    sanno op 12 September 2014 · 12:41
    prijs kickje
    Toerisski
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 12 September 2014 · 23:22
    Edit: Opmerking gedelete aangezien ik te enthousiast was terwijl ik op dit moment nog in Canada zit en niet weet hoe de winter er uit gaat zien als ik terug ben. Dus sla hem eventjes over. Maar dit moet toch wel verkopen zou je zeggen!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • sanno
    Tourist
    sanno op 13 September 2014 · 09:39
    Ach, heeft niet direct haast. Skis liggen nu nog in Moskou. Als er geen sanctie beleid komt betreffende import/export van skis 😉 zijn ze 2e helft oktober in Nederland.
    Toerisski
  • MJV
    Tourist
    MJV op 8 Oktober 2014 · 11:29
    Ik heb wel interesse. Maar zonder bindingen + gaten in de ski vind ik €40 wat veel.
    Wat is je richtprijs incl. bindingen? en welke zijn dat dan?
  • sanno
    Tourist
    sanno op 8 Oktober 2014 · 12:39
    @MJV ik heb 3 keer mijn tekst doorgelezen, maar volgens mij bied ik ze aan zonder bindingen. dus geen idee welke binding? ik kan eens kijken of ik nog wat heb liggen wat er op past.
    Kijk het is een gebruikte ski. daar zitten gaten in, die kun je hergebruiken met Look Pivot bindingen of vullen. dat is geen enkel probleem.
    Voor €35 mag je ze hebben. daaronder houd ik ze zelf en plak ik ze aan de herinnerings muur.
    Toerisski
  • MJV
    Tourist
    MJV op 8 Oktober 2014 · 12:48
    @Sanno Sorry ik dacht dat je de bindingen wellicht wel had liggen. Excuus. Voor €35,- ga ik dan wel akkoord! Hoe doen we de overdracht? 😉
  • sanno
    Tourist
    sanno op 8 Oktober 2014 · 13:04
    @MJV ok prima.
    ik kijk nog even voor je naar bindingen.

Daarna stuur ik je een PB
    Toerisski

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro