Succes!
zou er niet een deal te maken zijn... die driehoek vervangen door het sneeuwvlokje, deltaplus wepowder eronder en klaar is de officieel bedrukte deltaplus wepowder vorstprotectie 馃槂
The first fall of snow is a magical event. You go to bed in one world and wake up in another...
Alles kan @Borrie, kan ze zelfs krijgen zonder logo maar dan moet ik een container vol afnemen. Ik durf niet eens uit te rekenen hoeveel paar dat is...en ik heb ook geen zin om die dan allemaal te branden 馃槂
Als iemand deze kan vinden hoor ik het graag.
Deze zag ik vorig jaar bij de Franse lawinedienst. Die droegen allemaal deze, waren ook vrij goedkope dingen maar dan langer en mooiere pasvorm.
Tot nu toe heb ik ze niet kunnen vinden 馃槥
Heb net als lesalpes ook zo'n setje van de decathlon..
Ben benieuwd of er al iets meer bekend is en of ik dus mijn bestelling nog moet plaatsen of het hem niet gaat worden dit jaar?
Even offtopic: ze doen het ook onwijs goed bij extreme temperaturen. Het is hier vandaag -34 en moet wel een dun binnenhandschoentje er onder doen, maar dan trotseren we deze kou zonder enig blikken of blozen!
'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
Even offtopic: ze doen het ook onwijs goed bij extreme temperaturen. Het is hier vandaag -34 en moet wel een dun binnenhandschoentje er onder doen, maar dan trotseren we deze kou zonder enig blikken of blozen! Tim3 op 24 nov. 2014 20:38
+1
Maar ik vrees een lange koude winter en dan heb ik wel een extra paar nodig.
Hehe, lang geduurd maar ik kan morgen de eerste samples ophalen bij de leverancier. Ik heb 6 paar maat 10 en 6 paar maat 8 besteld. Volgende week branden bij @ieism en dan zal ik foto's plaatsen. Aan de hand daarvan kunnen jullie weer bestellen of je gedane (voor)bestelling annuleren. Wordt vervolgd...
Alle bestellingen uit dit topic zijn geannuleerd ivm het logo dat op de nieuwe handschoenen staat. Wil je alsnog handschoenen, dan opnieuw bestellen in dit topic: http://wepowder.nl/forum/topic/105187
Excuses voor de overlast....
Do or do not, there is no try (Yoda)
Reply
You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.