Freeride skitest, snowboardtest, splitboardtest?

• tellie-G
    Expert
    tellie-G op 23 October 2014 · 21:52
    waar zijn de dames splitboards? 😃
    (gravity) I fought the law but the law won...
  • skiester
    Advanced
    skiester op 23 October 2014 · 23:13
    [mention="/profile/1097"][mention=1097]@skiester[/mention][/mention] je bent dus verplicht om te adverteren wanneer je in een skitest meewilt die in een magazine wordt gepubliceerd? Hebben we het dan over de Nederlandse magazines?
    Ik heb zelf veel testen gedaan (als organisator en als tester) en bij ons het zowel de deelname als het resultaat helemaal niets met commercie te maken. Arjen op 23 okt. 2014 19:48

Niet overal, bij NskiV iig niet! Maar bij sommige magazines wel.... Ik begrijp ze ook wel, want ze zijn naturlijk afhankelijk van advertenties om het hoofd boven water te houden, maar als al je marketing budget opgaat aan het inzetten van demo skis is het wel eens zuur ja... Hoe dan ook goed dat er een aantal kleine merken tussen zitten in deze test, helaas niet allemaal 😉 Hoe dan ook: Uiteindelijk geloof ik meer in zelf testen. Mensen moeten zelf voelen wat een ski doet. ZO'n blad test kan een leuke schifting maken maar elk merk voelt gewoon anders. Dat hoeft niet perse beter te zijn, maar voor jou persoonlijk toch wel een verschil.
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Bono
    Beginner
    Bono op 24 October 2014 · 13:04
    Alleen jammer dat bij de Snowsurfers geen Moss board getest zijn
  • RuudvW
    Advanced
    RuudvW op 24 October 2014 · 14:00
    Erg leuk!

+1 voor ook bindingen reviewen!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro