43% korting op Mammut Ras Airbags.

• denniskoopman
    Advanced
    denniskoopman op 7 January 2015 路 16:32
    Hoe zijn ondertussen de ervaringen met deze rugzak? dorfke op 7 jan. 2015 16:29

Voor mij bevalt hij prima, goede pasvorm rond mijn rug (1,78m)
    Kwa ruimte in de tas vind ik hem perfect, alles kan ik meenemen (3-eenheid, maar ook zeker nog wat extra kleding etc)
    Veel verschillende vakjes om wat in op te bergen!
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 7 January 2015 路 20:17
    ik vind m erg fijn, had zelf al de 18l rugtas gekocht om m ooit uit te breiden met een plofzak maar nu met de aanbieding dus n complete set erbij gehaald, die grotere tas is toch wel fijn met skiën, past net alles wat relaxter in! alleen is de doorvoer voor mn camelbag een stuk fijner in die kleine rugtas
  • Siryl
    Advanced
    Siryl op 8 January 2015 路 11:34
    Hallo Siryl,
    Tip: ik heb deze set bestelt. http://www.outdoortrekking2010.de/mammut-element-barryvox-package-euro...
    Abonneer je op hun newsletter en je krijgt nog een 10 euro kortingscode.
    skAter skAter op 23 dec. 2014 11:39

Top! dank voor de tip. Helaas zag ik dit niet eerder... Was druk aan het eten tijdens de feestdagen.. 馃槂
    Go with the Flow
  • Buk
    Beginner
    Buk op 9 January 2015 路 23:13
    Ach zoals de ware gierige Hollander die mij hier brengt heb ik uiteraard de code op de jetforce getest.... :"( werkt niet Ik ga toch hiervoor sparen in verhouding met een potje rukken heb ik hem er uit. (75euro per ruk "patroon" als t tegen zit) Het eerste wat ik zou doen met een airbag is hem omdoen spullen er in een een ruk geven ;P het ervaren is ook wel wat!

Misschien kan DR gear een kosten plaatje maken
    Wat kost nou een airbag?
    Refil
    Patroon
    of de Jetforce
    Huren ;P
    En dan kun je zeggen....

Als het goed is gebruik je hem bij 99% van de zorgvuldig afgewogen afdalingen niet.
    Buk
  • denniskoopman
    Advanced
    denniskoopman op 9 January 2015 路 23:16
    Het patroon wat ik bij de Mammut RAS heb gekocht is niet hervulbaar en kost 20euro om hem in te ruilen voor een volle. (Los patroon is 99 euro)
  • RuBeL
    Beginner
    RuBeL op 9 January 2015 路 23:36
    Ik ben vandaag bij de Bever sport in Eindhoven geweest. Heb verteld dat ik deze rugzak online gekocht heb en alsnog gaven ze een super deal! Je mag 2 keer proeftrekken met je rugzak en dan krijg je een nieuw patroon voor een tientje, echt schappelijk dus!
  • RemV
    Beginner
    RemV op 13 January 2015 路 13:42
    De aanbieding geld nog steeds maar heb wel een vraag, in reviews wordt gezegd dat het vak voor de sonde en schep wat aan de kleine kant is.

Wat is de maximale lengte die er in past?
    Het langste deel van mijn schep (Pieps Shovel Pro plus) is 45,5 cm en de breedte van het blad is 25 cm.

Wat is jullie ervaring?
  • denniskoopman
    Advanced
    denniskoopman op 13 January 2015 路 13:48
    Ik heb sportset van Pieps, past prima en voor mn pieper een appart vakje !
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 13 January 2015 路 14:06
    Aan een vakje in je tas voor je pieper heb je toch niets 馃槈
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • denniskoopman
    Advanced
    denniskoopman op 13 January 2015 路 14:20
    zucht, wel tijdens het reizen. ligt het tenminste niet tussen al je andere spullen die je in je tas mee heb 馃槈
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 13 January 2015 路 14:21
    Fair enough 馃槈
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • RemV
    Beginner
    RemV op 13 January 2015 路 14:27
    thanx voor de info Dennis.
  • Jenneke
    Beginner
    Jenneke op 13 January 2015 路 14:28
    Wat zijn de ervaringen met het vastmaken van de skies op de tas?

Zijn ze alleen diagonaal vast te maken op de tas of ook als A-frame?
  • denniskoopman
    Advanced
    denniskoopman op 13 January 2015 路 14:31
    sorry @Jenneke ben snowboarder dus hiermee kan ik je niet helpen !
  • dorfke
    Beginner
    dorfke op 13 January 2015 路 16:24
    Ik kijk het vanavond eens na, mijn rugzak is volgens DHL vandaag aangekomen
  • SaintUsuge
    Beginner
    SaintUsuge op 13 January 2015 路 16:50
    @Jenneke ik heb de tas getest met A-frame en ging goed. Volgens mij zelfs beter dan diagonaal.
  • Jenneke
    Beginner
    Jenneke op 14 January 2015 路 09:19
    @SaintUsuge goed om te horen! thnx
  • dorfke
    Beginner
    dorfke op 14 January 2015 路 13:13
    Weet er iemand wat de juiste kost is voor het inwisselen van deze cartridges?

Nevermind: zie nu juist hierboven ergens tussen €10-€20
  • Mauske!
    Beginner
    Mauske! op 17 January 2015 路 21:14
    Heb hem ook besteld. Mooie deal!
    keine angst!
  • Marcus005
    Beginner
    Marcus005 op 5 August 2015 路 19:01
    Kortingscode werkt nog steeds! Vanmiddag de rugzak binnen gekregen. Top deal!
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 21 September 2015 路 23:12
    En het werkt nog steeds, ik heb er ook maar 茅茅n besteld. Komt deze week als het goed is binnen.
    Is een uitlopend model van 2013/2014, dus ik denk zolang de voorraad strekt.
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • RemV
    Beginner
    RemV op 22 September 2015 路 19:37
    Die van mij is afgelopen week ook binnengekomen, mooie deal voor deze mooie en ruime rugzak.
  • Bobf
    Beginner
    Bobf op 28 September 2015 路 19:31
    Nou, ook ik heb nog mee gedaan met deze goede deal. Moet nog wel binnen komen overigens...
  • GuyF
    Beginner
    GuyF op 1 October 2015 路 08:17
    Ik twijfel ook om deze airbag te bestellen. Maar is deze niet net iets te groot als je geen vellen en dergelijke meeneemt?
    Of kan je deze tas goed verkleinen mbv de compressieriempjes?
  • rollie
    Beginner
    rollie op 1 October 2015 路 09:24
    De tas is prima te verstellen ...andere optie is voor 80 euro oid een extra tas met minder volume kopen.
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 1 October 2015 路 19:03
    Dit kost los 鈧360: http://www.bergzeit.nl/mammut-removable-airbag-system-brg/...
    Cilinder: 鈧90: http://www.bergzeit.nl/mammut-cartridge-for-snowpulse-and-ras-airbags-...
    Dus totaal 鈧450 en dan heb je geen tas. Neem je de complete set, dan krijg je dus 鈧50 retour en een tas kado!
    Mocht de tas niet bevallen, dan kun je die 鈧50 bijleggen op een wel passende tas 馃槈

Overigens, de tas is prima klein te maken door de straps aan de zijkant, zie de foto. Hierbij zitten nu alleen mijn schep en sonde in de tas, naast natuurlijk de airbag.
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • GuyF
    Beginner
    GuyF op 1 October 2015 路 23:44
    OsiruS, merci voor de foto. Ik wou juist de airbag bestellen, alleen jammer dat de kortingscode niet meer werkt .. f#$k ..
  • RuBeL
    Beginner
    RuBeL op 17 October 2015 路 16:25
    Zijn er nog mensen zijn die deze Mammut R.A.S. willen hebben?
    Heb vorig jaar in een opwelling deze tas gekocht en pas een keer meegenomen op wintersport terwijl ik toen niet de piste af ben geweest vanwege slechte condities. De airbag is dus ook nog nooit getrokken.

Doe een goed bod en je mag hem overnemen!
    Heb er dus zelf 鈧400 voor betaald en wil het liefst een bedrag in deze richting er voor terug hebben. Mocht dat niet lukken, dan houd ik hem zelf.
  • RuBeL
    Beginner
    RuBeL op 17 October 2015 路 16:25
    Zijn er nog mensen zijn die deze Mammut R.A.S. willen hebben?
    Heb vorig jaar in een opwelling deze tas gekocht en pas een keer meegenomen op wintersport terwijl ik toen niet de piste af ben geweest vanwege slechte condities. De airbag is dus ook nog nooit getrokken.

Doe een goed bod en je mag hem overnemen!
    Heb er dus zelf 鈧400 voor betaald en wil het liefst een bedrag in deze richting er voor terug hebben. Mocht dat niet lukken, dan houd ik hem zelf.
  • Christ05
    Beginner
    Christ05 op 17 October 2015 路 18:15
    @ RuBeL ik heb interesse in de airbag.
    Was net te laat om
    Hem te bestellen.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro