verkocht - Winterbanden met velg

• pindakeesie
    Tourist
    pindakeesie op 2 December 2014 · 11:18
    Vanwege de aanschaf van een nieuwe auto, te koop:
    Een complete set winterbanden met velg en kettingen.
    De kettingen heb ik (gelukkig) nog nooit nodig gehad.
    De banden zijn een seizoen gebruikt en nog in prima staat.
    type: dunlop winter sport 3d, de steek vd velgen is 108x4. voor oa citroen, peugeot, oudere volvo's en saab's.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/banden-en-velgen/m87577942...
    gewoon... omdat het lekker is
  • woutertichelaar
    Advanced
    woutertichelaar op 2 December 2014 · 12:01
    ET-waarde van de velgen? Ik ben niet geinteresseerd, maar heb een zelfde set te koop staan. ET-waarde is alleen geschikt voor de volvo 850 tussen 1991-1993 uit m'n hoofd. Is belangrijk om even te vermelden!
    one way to go down
  • pindakeesie
    Tourist
    pindakeesie op 2 December 2014 · 12:07
    ET waarde is 65.1, inderdaad alleen geschikt voor Volvo 850, als ik in het lijstje kijk. Verder wel meeste Peugeot en Citroen modellen, ook de recente.
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 3 December 2014 · 17:59
    @pindakeesie ik heb wel interesse voor mijn Volvo V50....als er nog een Wepowder kortinkje inzit 😉
  • pindakeesie
    Tourist
    pindakeesie op 3 December 2014 · 18:38
    @Anouk een wepowder korting is zeker bespreekbaar, maar helaas passen deze velgen niet op de Volvo v50. Daarvoor komen ze een gat te kort. Ze hebben 4 ipv 5 gaten.
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 3 December 2014 · 20:51
    @pindakeesie Damn, da's nou jammer, uit de boot vallen door een gat te weinig 😃
    Dan zal het niet lukken, hé
  • Erwin2
    Tourist
    Erwin2 op 4 December 2014 · 17:11
    [mention="/profile/109"][mention=109]@pindakeesie[/mention][/mention] ik heb wel interesse voor mijn Volvo V50....als er nog een Wepowder kortinkje inzit 😉 Anouk op 3 dec. 2014 17:59

Ik heb nog een set winterbanden liggen, als ik mij goed herinner zaten die op een V40 voor ik ze kocht. Ik zal ze zo eens opzoeken.
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 4 December 2014 · 20:47
    @Erwin2 fijn, ik hoor het graag wat je hebt liggen en of dat past op mijn V50

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro