gezien de drukte in obergurgl is het misschien een idee om een huis of groot appartement te huren.
Ik wil dat wel regelen.
Wie interesse heeft moet even laten weten of hij/zij dat wil en welke dagen.
Ik dacht zelf aan donderdag tot maandag maar dat moeten we dan met zn alle even bekijken.
gezien de drukte in obergurgl is het misschien een idee om een huis of groot appartement te huren.
Ik wil dat wel regelen.
Wie interesse heeft moet even laten weten of hij/zij dat wil en welke dagen.
Ik dacht zelf aan donderdag tot maandag maar dat moeten we dan met zn alle even bekijken. Geerten op 5 dec. 2014 16:37
You don't stop playing because you grow old, you grow old because you stop playing
Ik heb deze aanbieder gevraagd of het toch mogelijk is om voor minder dan 7 nachten te boeken. Wie weet. https://www.airbnb.nl/rooms/3845728
Hou me sowieso aanbevolen voor een gezamelijk acco.
Ik ben van plan Residenz Zwieselstein te boeken.
Voor 6 man plek van woensdag tot maandag 1080 euro komt op 190 pp
Staan wel een paar twee persoons bedden in en een slaap bank in de woonkamer.
Mijn ervaring is dat en wel altijd enkele dekbedden zijn.
Stuur mij even een dm als je toe zegt.
Residenz Zwieselstein is geboekt!
We hebben het van woensdag 1500hr tot maandag 1100hr.
Als ik het goed lees in de reservering zouden er nog max 2 extra bedden bij kunnen.
Dus dan zou er nog plek zijn voor 3 man, wat de kosten drukt en de gezelligheid vergroot.
@MTV als ik het goed gelezen heb is dat wel mogelijk. Voor de zekerheid heb ik een mail gestuurd naar het hotel voor extra bedden. Ik zal het laten weten als ik antwoord heb.
Reply
You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.