Mea culpa - Het WP tele-fest! En de toekomst van WP-tele...

• Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 5 March 2015 路 10:07
    @Dutchess 馃榾 deal!! kijken of ik dat monoplanken nog beheers 馃榾
    http://verticaldissidents.net
  • ieism
    Tourist
    ieism op 5 March 2015 路 10:34
    Ben ik ook voor. Mooi idee voor een contest meteen.
    splitfest.nl
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 5 March 2015 路 10:35
    Heb ik iig een excuus om met Enzo naar Snowworld te gaan en dat snorrebaarden te leren 馃槈
    (in zoverre ik daar uberhaupt een excuus voor nodig heb)
    White room,Pillow lines,I rule
  • Anton
    Tourist
    Anton op 5 March 2015 路 11:15
    Mooie plannen!

Dit jaar zal ik niet aanhaken wegens weinig sneeuwdagencredits. Ik wil zeker volgend jaar mee en zou het zeker gaaf vinden om dit te combineren met de splitboarders. [mention="/profile/259"]@Dutchess[/mention] goed plan 馃槂

Ondertussen slijp ik verder aan m'n tele-skills in Zoetermeer/Landgraaf. Dus mocht je gaan [mention="/profile/603"]@telemikey[/mention] laat maar weten, neem ik Servaas mee. Succes met het super-herstel! 馃槂
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 5 March 2015 路 11:39
    Welk monoplanken? 馃榾 Je hebt natuurlijk mono, en je hebt mono. 馃槂
  • ieism
    Tourist
    ieism op 10 March 2015 路 09:14
    Voordat we allemaal in een identiteits crisis belanden heb ik een handig tabelletje gemaakt hoe het ook alweer allemaal zat.
    splitfest.nl
  • Anton
    Tourist
    Anton op 10 March 2015 路 10:24
    @ieism Briljant!
  • Ors
    Advanced
    Ors op 10 March 2015 路 11:06
    Ben niet vies van een matrix, maar deze is echt een toppertje! @ieism

Verder zal ik niet meer meedoen aan een Earn Your Turns Vellen Festijn, want afgelopen zondag werd mijn voorste kruisband fataal. @Telemikey is er nog plek bij jou op de bank?
    Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 10 March 2015 路 11:22
    @Ors, zeker plek op de bank. Balen man.

Maar... als ik je een tip mag geven: Belgie is the place to be. Heb nu een VKB reconstructie (synthetisch LARS ligament + natuurlijk donor pees) ondergaan en lig op alle gebruikelijke (Nederlandse) schemas ver voor: ik ben nu 7 weken en een beetje geleden geopereerd en loop zonder krukken, brace of wat dan ook. Geen zwelling, geen pijn, kan weer autorijden en fietsen.

Ik was vorige week bij de arts in Belgie en die gaf aan dat ik zonder contra indicaties ook rustig mocht beginnen met sporten (hardlopen/ fietsen) en dat mocht opvoeren! Deze behandeling is er op gericht om je snel weer aan het sporten te krijgen. De fysio hier (Topsport centrum Rotterdam) valt bijna van zijn stoel...

Kortom, als je niet te lang de operatie uitstelt zou je volgens mij ruim voor kerst 2015 weer op de skis kunnen staan, ijs en weder dienende (letterlijk dan).
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 10 March 2015 路 13:54
    Tjeetje, als er een reden is om dat skieen nooit meer te doen, dan is het deze wel: ik hoor zoveel skieers over gedonder met hun knieen!

Heb je op zo'n snorbaard geen last van! (Snowboarden kan je overigens best, @telemikey want je surft, en vergeleken met surfen is snowboarden belachelijk makkelijk. Die berg ligt keurig stil en dondert niet over je heen, bijvoorbeeld. En je staat al. Dus dat gaat goed komen!)
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 10 March 2015 路 14:15
    Doe wat je hart je ingeeft @Dutchess! Ik verkies voorlopig skien boven boarden.

Ennuh, no worries. Ik heb er momenteel alle vertrouwen in dat het goed komt. Zowel met surfen deze zomer als ook met skien volgend seizoen. Maar de tijd zal het leren...

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro