PA 18 Piemonte

• DaSpike
    Advanced
    DaSpike op 11 March 2015 · 11:50
    Wie o wie gaat PA 18 mee pakken.
    Ik zit momenteel in Samoëns, en heb denk ik de mogelijkheid nog wat dagen te maken. één probleem. Ik heb geen vervoer, en ik moet erna weer naar Nederland.

Dus bij wie kan ik in Frankrijk instappen. Dan wel in de Piemonte aanhaken? Ken zelf Mont-Genevre een beetje. En heb een paar dagen in Pila mogen spelen.

Verder heb ik SSC 2, SSC hooggebergte.
    Vliegen doet geen pijn...
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 11 March 2015 · 12:39
    Ik wil hem (moet!) hem meepakken. Ben zelf ook aan het kijken hoe ik het ga bolwerken. Houd me zeker aanbevolen. Ben aan het kijken of ik de auto van m'n ouders kan gebruiken.

Nog mijn 'profiel':
    24 jaar, goede skiër: Landes/Alpinkurs/klifjes tot 4 meter/'agressieve' skiër. Niet miemelen, gewoon gaan, boterhammetjes in de lift.
  • PaulJ
    Advanced
    PaulJ op 11 March 2015 · 14:27
    Ik zou deze ook nog wel willen meepikken om het seizoen dan toch af te sluiten..
    Alleen voor mij geldt hetzelfde dat er nog even uitgevogeld moet worden hoe dit te regelen valt op kantoor haha.

Profiel:
    22 jaar, goede skiër, ssc1, speelse & agressieve skiër, rijd graag full speed en hugt cliffjes.
    Discover the unknown
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 11 March 2015 · 14:45
    Ik zou deze ook nog wel willen meepikken om het seizoen dan toch af te sluiten..
    Alleen voor mij geldt hetzelfde dat er nog even uitgevogeld moet worden hoe dit te regelen valt op kantoor haha.
    Profiel:
    22 jaar, goede skiër, ssc1, speelse & agressieve skiër, rijd graag full speed en hugt cliffjes. PaulJ op 11 mrt. 2015 14:27

Niet te lief, jongen, gewoon hucken die zooi. Huggen is zóó 2005. 😉
  • sanno
    Tourist
    sanno op 11 March 2015 · 14:48
    hugt cliffjes. PaulJ op 11 mrt. 2015 14:27

@PaulJ er is een verschil tussen hugging en hucking.
    IMO is 'hugt cliffs' geen beste kwalificatie om mede riders te vinden tenzij ze liever in een ziekenhuis rondhangen dan op een helling.
    Toerisski
  • Guy.
    Advanced
    Guy. op 11 March 2015 · 14:49
    Cliffs huggen lijkt me niet zo goed voor je gezondheid..
  • PaulJ
    Advanced
    PaulJ op 11 March 2015 · 14:51
    Hahaha ik zie t verschil nu ook.. Oops xD
    Discover the unknown
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 11 March 2015 · 16:50
    [mention="/profile/4155"]@PaulJ[/mention] Denk je dat je maandag/dinsdag (en eventueel woensdag) vrij kan regelen? Dan lijkt het alsof we wel genoegen mensen kunnen vinden. Heb je ook een bericht gestuurd.

Zaterdag weg dinsdag/woensdag terug.
  • DaSpike
    Advanced
    DaSpike op 11 March 2015 · 17:04
    @TijmenDal en @PaulJ aanvullend in mijn profiel, 33 jr, vader, houdt van snelheid, clifjes passen in de vocabulaire. Ik houdt me aanbevolen voor een plekje in een auto.
    Kan ma, di, wo iig vrij hebben. Do misschien ook nog wel.
    Vliegen doet geen pijn...
  • evan
    Advanced
    evan op 11 March 2015 · 17:08
    Ik ben ook een agressieve skiër (een soort Jeremy Clarkson op ski's) en houd van cliffs høken, maar niet hoger dan 43m en bij voorkeur niet te ver buiten de Achterhoek.
    Cliffs huggen laat ik liever aan @WoutMartens en kornuiten over.
  • sanno
    Tourist
    sanno op 11 March 2015 · 17:52
    @evan je bedoelt dat jij net als Clarkson ook thuis op de bank zit.
    Toerisski
  • evan
    Advanced
    evan op 11 March 2015 · 18:10
    @sanno, sinds dit weekend e-skiënd op mijn bureaustoel, maar wel weer klaar om te gaan. Er is voorlopig in ieder geval geen petitie nodig om mij terug op de ski's te krijgen.
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 11 March 2015 · 18:52
    @evan 's seizoenseinde lijkt mij zeker zo spannend 😉
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • sanno
    Tourist
    sanno op 11 March 2015 · 19:15
    [mention="/profile/16669"][mention=16669]@evan[/mention][/mention] 's seizoenseinde lijkt mij zeker zo spannend 😉 EmileHendrix op 11 mrt. 2015 18:52

hij bouwt de spanning goed op
    Toerisski
  • WoutM
    Expert
    WoutM op 12 March 2015 · 15:31
    @evan tegenwoordig ben ik meer van de bomen die bezorgen je geen klaplong maar geven alleen maar liefde terug. Es ist auch mein wald he.
  • evan
    Advanced
    evan op 12 March 2015 · 16:21
    @WoutMartens, dat heb je zeker van @ErnstHendrikSprenger geleerd? 😉
    Ik bleef zondag ook hangen, maar gelukkig zag niemand het.

Maar jij knuffelt op de weg omhoog toch graag cliffs?
  • WoutM
    Expert
    WoutM op 12 March 2015 · 20:38
    @evan jij hebt ook een handig camouflagepak van FWT, logisch dat niemand jou ziet.
    Omhoog knuffel ik inderdaad meer cliffs! Met name ruw graniet, voelt het lekkerst tegen de ijsbaard aan.
  • CVS
    Beginner
    CVS op 13 March 2015 · 13:01
    Zit in Cesana Torinese zondag voor week met Francois Lombard vanaf maandag.
    Voor zondag nog liefhebbers gezocht om mee te snorkelen daar!
  • Borrie
    Beginner
    Borrie op 16 March 2015 · 15:36
    @WoutMartens Nice pic! 😃
    Toch kantenslijpen in de pow als je bomen wil snoeien... 😋
    The first fall of snow is a magical event. You go to bed in one world and wake up in another...

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro