Girlz Corner????

• marieke
    Tourist
    marieke op 21 November 2009 · 21:04
    T.a.v. Wepowder crew.

Waar blijft girlz corner, of iets van girlz only?
    Niet om gelijk te beginnen over leuke bloemetjes op je ski/board en de mooiste kleding, maar om wat meiden interesses te bespreken. Misschien ook handig voor de heren die niet weten hoe ze met hun vriendin en hun poederstoke om moeten gaan. Dan is er in elk geval een vrouw die kan reageren voor eventuele hulp. :lol:

Iets wat opvalt, als je iets aanpast op je profiel staat alles in "zijn".. Marieke heeft zijn....
    Misschien iets voor in de toekomst!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 21 November 2009 · 21:21
    ...

(Bijt op haar tong)

Dat was me echt, eerlijk, nog niet opgevallen, dat van dat 'zijn' in het profiel.
    (How freudian is that)
    Slordigheid. Scriptje aanpassen, lijkt me, in Wepowder versie 2.0

Welkom Marieke!
    Ik kan me niet precies bedenken waar een girls corner voor nodig is. Wat zou een girls corner moeten zijn? Wat voor onderwerpen staan erin? Mag een mannelijke wepowderaar er niet in lezen of er alleen in lezen maar niet posten? Zou het ook kunnen door een nieuwe thread te openen (bijvoorbeeld: poeder en het vriendje of: vrouwen boots, waar heb jij last mee, of zo) zonder het in een vrouwenhoekje te stoppen?

Zoals je kunt opmaken uit de tekst, zie ikzelf het nut van aparte vrouwenonderwerpen niet zo in. Producten aangepast aan de vrouwelijke anatomie, ja, vrouwenfora vrouweninternetsites vrouwennetwerk clubs, daar zie ik het nut wél van in, maar niet een vrouwenhoek op een forum als wepowder wat al een niche is in een bepaalde markt en waar het gaat over poeder, poeder, poeder, poeder en poeder, en wat daar allemaal bij komt kijken. Poeder en stoke zijn voor mij onzijdig. Je bent ermee aangestoken of niet.

Toevallig is er al een woord over mannen~en vrouwenverschil gevallen hier op dit forum, waar ik aanstichtster van was, dus ja, ik moest wel even reageren.
    Voel je daardoor niet onwelkom: dat is niet de bedoeling. Dus, nogmaals: welkom, en veel plezier hier, en in de poeder.

(Als je vind dat ik vervelend ben, geef je me gewoon een lollie)
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • poling
    Beginner
    poling op 21 November 2009 · 22:03
    ...

(Bijt op haar tong)

Dat was me echt, eerlijk, nog niet opgevallen, dat van dat 'zijn' in het profiel.
    (How freudian is that)
    Slordigheid. Scriptje aanpassen, lijkt me, in Wepowder versie 2.0

Welkom Marieke!
    Ik kan me niet precies bedenken waar een girls corner voor nodig is. Wat zou een girls corner moeten zijn? Wat voor onderwerpen staan erin? Mag een mannelijke wepowderaar er niet in lezen of er alleen in lezen maar niet posten? Zou het ook kunnen door een nieuwe thread te openen (bijvoorbeeld: poeder en het vriendje of: vrouwen boots, waar heb jij last mee, of zo) zonder het in een vrouwenhoekje te stoppen?

Zoals je kunt opmaken uit de tekst, zie ikzelf het nut van aparte vrouwenonderwerpen niet zo in. Producten aangepast aan de vrouwelijke anatomie, ja, vrouwenfora vrouweninternetsites vrouwennetwerk clubs, daar zie ik het nut wél van in, maar niet een vrouwenhoek op een forum als wepowder wat al een niche is in een bepaalde markt en waar het gaat over poeder, poeder, poeder, poeder en poeder, en wat daar allemaal bij komt kijken. Poeder en stoke zijn voor mij onzijdig. Je bent ermee aangestoken of niet.

Toevallig is er al een woord over mannen~en vrouwenverschil gevallen hier op dit forum, waar ik aanstichtster van was, dus ja, ik moest wel even reageren.
    Voel je daardoor niet onwelkom: dat is niet de bedoeling. Dus, nogmaals: welkom, en veel plezier hier, en in de poeder.

(Als je vind dat ik vervelend ben, geef je me gewoon een lollie)

mannen~en vrouwenverschil gevallen hier op dit forum..... :roll: ... :lol:

@opa, kan ik dr een lollie aanbieden? SSC denkt namelijk wel aan de vrouwen...toch?
  • poling
    Beginner
    poling op 21 November 2009 · 22:06
    shit, had je lolly opm nog nie gezien... :oops:
  • poling
    Beginner
    poling op 21 November 2009 · 22:09
    shit...zit ik me nou onrechtmatig in de girls corner te manifesteren??
  • poling
    Beginner
    poling op 21 November 2009 · 22:10
    komt gelijk wel goed vol zo.

was trouwens last bij de kapper..
  • marieke
    Tourist
    marieke op 21 November 2009 · 22:25
    😃

Kijk eens op http://forum.mountainbike.nl/ leek mij een leuk idee.
    Niet om dames in een hoek te stoppen, maar om wat meer dames te trekken en ze juist
    niet af te schrikken, gezien de verhoudingen op wepowder mijn inziens zeker 90% man is.

Toch leuk om het iets toegankelijker te maken.....? Zeker voor de dames die net starten, tips?
  • Opa
    Advanced
    Opa op 21 November 2009 · 23:18
    Zeker voor de dames die net starten, tips?

Kom eens langs ! 😉
    Age is a matter of mind: if you don't mind it doesn't matter!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 22 November 2009 · 00:19
    😃

Kijk eens op http://forum.mountainbike.nl/ leek mij een leuk idee.
    Niet om dames in een hoek te stoppen, maar om wat meer dames te trekken en ze juist
    niet af te schrikken, gezien de verhoudingen op wepowder mijn inziens zeker 90% man is.

Toch leuk om het iets toegankelijker te maken.....? Zeker voor de dames die net starten, tips?

Heb het bikeforum even gechecked en zie wat je bedoelt, maar begrijp niet waarom een aparte girls corner meer vrouwen naar wepowder zou trekken, en waarom die threads niet in de nu al bestaande fora zouden passen. Dat ligt waarschijnlijk aan mij. Die gedachte komt domweg niet in me op. Waarom werkt een forum waar 90% man is afschrikwekkend? Waarom vergroot een aparte girls corner de toegankelijkheid? Ik neem aan dat het op het mountainbike forum zo dus gewerkt heeft?

Begrijp me niet verkeerd: als dat inderdaad zo is, en een meisjes hoek door velen prettig wordt gevonden, vooral doen! Ik sta er gewoon bij te fronsen, dat is alles. Lekker laten gaan.

Wat denken de andere poederende dames op het forum hiervan? Goed idee? Doen? Niet doen? Waarom wel/ niet?

@ Poling: nou? Waar blijft die lollie?

Edit: PS, tips voor startende poederridders (behalve bij opa en safetycenter langsgaan voor een cursusje of twee) zijn denk ik zeer welkom, maar mijns inziens ook niet zo onwijs sexe gebonden (behalve waar het sportBH's betreft)
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 22 November 2009 · 00:32
    [quote author="marieke"]T.a.v. Wepowder crew.

Waar blijft girlz corner, of iets van girlz only?
    Niet om gelijk te beginnen over leuke bloemetjes op je ski/board en de mooiste kleding, maar om wat meiden interesses te bespreken. Misschien ook handig voor de heren die niet weten hoe ze met hun vriendin en hun poederstoke om moeten gaan. Dan is er in elk geval een vrouw die kan reageren voor eventuele hulp. :roll: 😉
    May the powder be with you.
  • poling
    Beginner
    poling op 22 November 2009 · 10:30
    http:

hier dan. gelijk mogelijk graphics voor op een board...

heb wel gelijk geleerd dat als je plaatjes zoekt op images.google je er beter lollipop van maakt anders krijg je al gauw hele andere plaatjes :roll:

back on topic, als het drempelverlagend is..waarom niet. er is idd weinig girlpower hier opt forum en opzich is dat best jammer. maar weet niet of dat komt omdat het zo'n manneforum is. ben eerder bang dat freeriden in veel gevallen een manneding is.

iig @marieke, welkom!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 22 November 2009 · 11:15
    Wepowder voor iedereen! 😀

Meisjes kunnen natuurlijk even de hangout van Roelien checken:
    http://www.shesports.nl/
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 22 November 2009 · 11:25
    Wat mij betreft zijn de girlpowderhoodies en shirtjes voldoende :mrgreen:
  • marieke
    Tourist
    marieke op 22 November 2009 · 13:07
    Ik vind het nu al gezellig, wel of geen girlz corner! Leuk om jullie reacties te lezen en bedankt voor alle welkom op wepowder.
    Ik ga in elk geval eens kijken bij opa!

@nicky inderdaad wel leuk die girlz-trip, wat betreft de poeder ben ik het mee eens, op het moment zit ik altijd tussen de heren(gezellig hoor!), leuk om ook eens dames te ontmoeten.

Helaas kan ik donderdag avond niet...
  • semmel
    Expert
    semmel op 22 November 2009 · 17:10
    Marieke,

Het ziet er naar uit dat je bij deze een Girlz Corner heb gecreëerd..! 😃
    Respect the Mountains..!
  • elchico
    Tourist
  • poling
    Beginner
    poling op 22 November 2009 · 19:45

Ik ga in elk geval eens kijken bij opa!

hoe die het doet doet ie het ....echte player die opa.... 😉
  • marieke
    Tourist
    marieke op 22 November 2009 · 22:01
    http://www.youtube.com/watch?v=tiJYa7rFFg8

Ingrid backstrom te gek,

@Poling: heeft opa altijd zoveel geluk?? Ik ben nu heel erg benieuwd!
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 22 November 2009 · 22:09
    Opa, tja die trekt volle zalen :lol:
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • semmel
    Expert
    semmel op 23 November 2009 · 00:22

http://www.youtube.com/watch?v=pmqPMDXKvFk&;

Heeft die Film Maker nou een wePowder trui aan??? 😃
    Respect the Mountains..!
  • poling
    Beginner
    poling op 23 November 2009 · 13:58
  • Arno_Laeven
    Beginner
    Arno_Laeven op 23 November 2009 · 22:05
    [quote author="el chico"]
    http://www.youtube.com/watch?v=pmqPMDXKvFk&;

Heeft die Film Maker nou een wePowder trui aan??? 😀
  • skiester
    Advanced
    skiester op 23 November 2009 · 22:36
    [quote author="chilo"]Wepowder voor iedereen! :lol: :lol:

Maarreh diezelfde Roelien organiseert een girls freeride weekend in Garmisch in Januari...

En girlz corner, niet echt nodig maar toch geen gek idee als er wat aan de % gedaan moet worden.. overigens is er ook nog skidiva.com.. maar dat is erg op de Amerikaanse skiester gericht...
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 23 November 2009 · 23:11

haha dat viel me ook al op toen ik Steep zat te kijken. Als girlz corner betekent "meer Ingrid Backstrom" dan ben ik voor 😀

You could say that again! Pff in alle films waarin ze ski'd is ze goed! Maar het rare is, als je intervieuws van dr ziet, en stukjes buiten de filmshoots, lijkt ze heel average:
    Example:
    Pow!
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 23 November 2009 · 23:24
    Trouwens, over ski Chicks gesproken:
    Sara Burke kan er ook wat van!

Ze was ook te zien in Seven Sunny Days als ik het me goed herinner
    Pow!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 23 November 2009 · 23:25
    Ik hoor iedereen over as donderdag? En dat het handig is voor een beginnende freerider om er bij te zijn. Ik ben ook zo'n beginner.. dus pls enlighten me :roll:
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 23 November 2009 · 23:34
    As Donderdag is er in Bilthoven de viering van het nieuwe seizoen basicly, word erg gezellig, en ook de inzendingen van Poeder is een Keuze worden daar bekent gemaakt, Matthias Haunholder komt als ik me niet vergis(4e in de Nissan Worldtour afgelopen seizoen) en nog vanalles! Als je komt moet je je wel even aanmelden, alleen weet ik t mail adres zo even niet meer, ik zal het even opzoeken.
    Pow!
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 23 November 2009 · 23:54
    bij info at mkskiservice.nl kun je je aanmelden!
    No risk, no fun...No limit, no life
  • marieke
    Tourist
    marieke op 24 November 2009 · 10:50
    [quote author="skiester"]

Maarreh diezelfde Roelien organiseert een girls freeride weekend in Garmisch in Januari...

Freeride weekend van Roelien, ziet er goed uit! Wie heeft er nog meer interesse?
  • marieke
    Tourist
    marieke op 24 November 2009 · 11:04
    En nog even dit,

Wat mij betreft mogen er veel filmpjes geplaatst worden! De vraag is alleen hoelang ik er naar kan blijven kijken! IK WIL OOK!!!!!!

En zoek je nog leuke kleding voor het aankomend seizoen?

http://www.snowcountry.nl

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro