Generations

• Katrien
    Tourist
    Katrien op 22 December 2009 路 09:26

http://protectourwinters.org/generations/
    Zie filmpje.

Wat denken jullie? Zijn jullie je bewust van veranderingen? Proberen jullie je impact op de natuur te beperken? etc.

PS: hallo, ik ben Katrien, nieuw hier. Lees hier al een tijdje mee en vond het nu wel eens tijd voor een post 馃槈
  • doov
    Advanced
    doov op 22 December 2009 路 18:59
    Ik geloof niet in de klimaathoax. Al Gore is ook al in zijn hemd gezet.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 22 December 2009 路 19:47
    Zelf vind ik het bijzonder lastig de juiste feiten van de rest te onderscheiden. Er wordt zoveel geroepen, geschreven, maar wat is er nu echt aan de hand? Zelfs de mensen die onzin uitkramen, doen dit vol overtuiging.

Staatssecretaris Timmermans wordt getoetst:

En Gore gaat met de billen bloot:
    http://www.timesonline.co.uk/tol/news/environment/copenhagen/article69...

Als we mensen die iets zinnigs vertellen nou eens konden voorzien van een soort van keurmerk, zou dat top zijn!

Mijn mening: het is altijd goed je eigen voetafdruk zo klein mogelijk te laten zijn, rekening te houden met mens en milieu om je heen ongeacht of het nu wel of niet allemaal waar is wat er beweerd wordt over temperatuurstijging, zeespiegelstijging, etc. etc.. Wat ik zelf ervaar bij het doen van onderzoek: zodra iets door een wetenschapper gepubliceerd is, is dit nog niet de onomstotelijk bewezen waarheid...
  • willie
    Tourist
    willie op 22 December 2009 路 21:25

Wat ik zelf ervaar bij het doen van onderzoek: zodra iets door een wetenschapper gepubliceerd is, is dit nog niet de onomstotelijk bewezen waarheid...

... Kijk maar naar Darwin ...
    Mijn nieuwe signature
  • tjeerd
    Expert
    tjeerd op 22 December 2009 路 22:06

Zelf vind ik het bijzonder lastig de juiste feiten van de rest te onderscheiden. Er wordt zoveel geroepen, geschreven, maar wat is er nu echt aan de hand? Zelfs de mensen die onzin uitkramen, doen dit vol overtuiging.

Staatssecretaris Timmermans wordt getoetst:

En Gore gaat met de billen bloot:
    http://www.timesonline.co.uk/tol/news/environment/copenhagen/article69...

Als we mensen die iets zinnigs vertellen nou eens konden voorzien van een soort van keurmerk, zou dat top zijn!

Mijn mening: het is altijd goed je eigen voetafdruk zo klein mogelijk te laten zijn, rekening te houden met mens en milieu om je heen ongeacht of het nu wel of niet allemaal waar is wat er beweerd wordt over temperatuurstijging, zeespiegelstijging, etc. etc.. Wat ik zelf ervaar bij het doen van onderzoek: zodra iets door een wetenschapper gepubliceerd is, is dit nog niet de onomstotelijk bewezen waarheid...

i agree . . .

Wees bewust met wat je zelf doet of laat.. Opwarming van de aarde heeft met veel aspecten te maken.. Meer dan het veranderen van je lampje kan doen verhelpen.. Maar toch, elk begin is er een

een beter milieu begint bij ....

• Spider
    Tourist
    Spider op 22 December 2009 路 22:14
    http://www.degroenerekenkamer.nl/

Overigens ben ik helemaal voor zuinig omgaan met resources, goed beheer, leave no trace (of ruim gewoon je zooi op) enz.
    Better to burn out, then to fade away.
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 22 December 2009 路 23:45
    En dan vind ik Jeremy een aardige gast - mits 'ie niet m'n bier jat - maar de voorbeelden/argumenten in het filmpje op de site van Protect Our Winters vind ik nou niet echt overtuigend. Begrijp me niet verkeerd, vind het helemaal te gek om bewust met onze planeet om te gaan, maar als het volk erachter komt dat een paar politici hen voor de gek heeft lopen houden, dan ben je in 脙漏脙漏n keer al je geloofwaardigheid kwijt...

Tip: zet die airco in de winter in je auto uit! Die gast ging maar zoeken naar het knopje, want met warme lucht krijg je ook geen beslagen ramen. Jammer dat de airco van m'n Ford Fiesta huurbak meteen aangaat als je die wilt ontdooien...vind het zelf nuttiger in de winter dan de rest van het jaar eigenlijk. 馃槈
  • doov
    Advanced
    doov op 23 December 2009 路 09:16

(of ruim gewoon je zooi op)

Dat is toch niet meer dan een kwestie van fatsoen?
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Spider
    Tourist
    Spider op 23 December 2009 路 10:02
    inderdaad
    Better to burn out, then to fade away.
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 25 December 2009 路 10:47
    Ik doe de was altijd op 30 graden!
    No risk, no fun...No limit, no life
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 25 December 2009 路 11:11
    ogier link=topic=871.msg13397#msg13397 date=1261734469]
    Ik doe de was altijd op 30 graden!

Wassen op lage temperaturen is http://www.nd.nl/artikelen/2009/december/04/wassen-bij-lage-temperatuu...; 馃槈
    WeRookie

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro