Verleng nu je PROrider abonnement!

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 11 February 2010 · 13:05
    Geliefde PROrider-members. Jullie maken wePowder mogelijk. Zonder jullie zouden we niet continue aan de verbetering van het wePowder concept kunnen sleutelen. Iedere cent die jullie inbrengen herinvesteren wij weer in een beter produkt. Want wij denken dat wePowder nog beter kan, zodat je nog vaker, sneller, veiliger, meer, met vrienden en (nu nog) onbekenden poeder rijdt, deelt, ervaart en alles wat daar bij komt kijken.

Eerder ontvingen jullie al een mail van ons waarin we aankondigden dat de PROrider-abonnementen die je het eerste jaar gratis kreeg bij je wePowder boek verlopen zijn, maar dat we eerst ideal geintegreerd wilden hebben om voor jou de betaling van een nieuw jaar PROrider-membership zo gemakkelijk mogelijk te maken. We kunnen zeggen.. we zijn zover. Nu jij nog.

Heb jij je wePowder gids aangeschaft voor 31 mei 2009, dan is dit het moment op je PROrider-membership te verlengen. Het PRO-membership loopt met ingang van dit jaar een compleet kalenderjaar van januari tot januari. Dat betekent dat je nu je PROridership verlengt tot en met 1 januari 2011. Tevens bieden we je de optie om in aanvulling 9x9 te bestellen. We zijn nu druk bezig de laatste hand te leggen aan 9x9.

9x9?
    9x9 is meer dan een magazine, maar 9x9 is zeker geen boek. Door een zorgvuldige keuze van gerecycled papier, indeling van het werkje ente werken met verschillende soorten papier hebben we een cadeautje voor je samengesteld. Een bijzonder cadeautje dat 9 verhalen omvat van ieder 9 pagina's, waarmee we je nog dieper de poeder intrekken. Natuurlijk voorzien van lekkere foto's en inspirerende woorden. Na het http://www.wepowder.com/shop?show=1 werd ons gevraagd wanneer we eens met een magazine kwamen. Want 'dat boek is te mooi en kan enkel op de salontafel en niet op het toilet'. Met deze opdracht gingen we aan de slag. Maar goed, het bloed kruipt waar het niet kruipen kan en samen met Totenmet ontwerpen zijn we weer iets moois aan het maken. Of jij 9x9 uiteindelijk op het toilet legt laten we aan jou over...

PROrider?
    Als PROrider heb je een aantal voordelen ten opzichte van de rest. Zo kunnen alleen PROriders het 9x9 magazine bestellen. Daarnaast heb je tot 1 januari 2011 toegang tot http://www.wepowder.com/labs, heb je op de site toegang tot de wePowder gebieden, wePowder regio's en weerberichten op maat en heb je toegang tot wePowder Lines waar dit seizoen nog een upgrade van volgt. Op http://www.wepowder.com/lines vind je nu al 122 mooie freeride-routes en het aantal groeit nog steeds, daarnaast vind je direct het weerbericht voor jouw wePowder locatie, het actuele lawine-bericht en zie je direct wie er in de buurt is. Allemaal pas het begin. Voor Eur 2,50 per wintermaand weet je waar jij de beste poeder en de mooiste lijnen vind.

Je http://www.wepowder.com/shop?show=14
    Je http://www.wepowder.com/shop?show=13
    Verleng je PROridership voor vrijdag 19 februari daarna verloopt namelijk je oude PROrider-abonnement!

Waarom nog meer?
    Je support ons om nog meer mooie produkten voor je te maken. Hoewel we nog heel wat poeder te rijden hebben deze winter, zijn we in ons denken al bezig met nieuwe projecten voor winter 2010-2011. Wat precies? Geniet eerst maar eens van deze winter. De sneeuw is goed en we hebben nog een goede 3 maanden te gaan..

O ja......
    Mocht het je nog niet opgevallen zijn... Hiermee is http://www.wepowder.com/shop geopend. De eerste http://www.wepowder.com/shop?show=18, hoodies, t-shirts, http://www.wepowder.com/shop?show=2, http://www.wepowder.com/shop?show=16 en http://www.wepowder.com/shop?show=17 dvd's zijn al de deur uit. En morgen gaat de tweede batch met bestellingen het land in..

Stay stoked!
    Team wePowder
    May the powder be with you.
  • snowjunk
    Tourist
    snowjunk op 11 February 2010 · 13:34
    Ik wil wel, maar ik heb een lek winkelmandje. Alles flikkert er aan de onderkant blijkbaar weer uit.

Even de shop op de schop nemen dus...
    Nu ook softshell! http://snowjunk.spreadshirt.net/nl/NL/Shop
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 11 February 2010 · 13:37
    idem here!
    No risk, no fun...No limit, no life
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 11 February 2010 · 13:41
    ik check het ff snel...

[edit: zou gefixed moeten zijn]
    You ski? wePowder!
  • poling
    Beginner
    poling op 11 February 2010 · 15:10
    hoe keer ik terug naar mn mandje nadat ik iets aangeklikt heb wat ik toch nie wil?

work around is nu om er iets toe te voegen en dan dan te verwijderen...
  • Robin
    Beginner
    Robin op 11 February 2010 · 18:18
    Beetje verwarrend;
    ...Dat betekent dat je nu je PROridership verlengt tot en met 31 januari 2011.
    <=>
    Als PROrider heb je een aantal voordelen ten opzichte van de rest. Zo kunnen alleen PROriders het 9x9 magazine bestellen. Daarnaast heb je tot 1 januari 2011 toegang tot wePowder Labs, heb je op de site toegang tot de wePowder gebieden, wePowder regio's en weerberichten op maat en heb je toegang tot wePowder Lines waar dit seizoen nog een upgrade van volgt. ...

1 januari of 31 januari.
    Of gewoon als je de gids voor 31 mei 2009 hebt gekocht dat je er de maand januari extra bijkrijgt tov nieuwere leden?
    To finish first, first you have to finish!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 11 February 2010 · 18:29

hoe keer ik terug naar mn mandje nadat ik iets aangeklikt heb wat ik toch nie wil?

work around is nu om er iets toe te voegen en dan dan te verwijderen...

Weet niet helemaal wat je bedoelt, maar je kan gewoon op het tab shop klikken om terug te gaan naar de mainpage met je mandje. Als je iets uit je mandje wil halen, kun je op het kruisje ernaast klikken.
    You ski? wePowder!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 11 February 2010 · 18:30

Beetje verwarrend;
    ...Dat betekent dat je nu je PROridership verlengt tot en met 31 januari 2011.
    <=>
    Als PROrider heb je een aantal voordelen ten opzichte van de rest. Zo kunnen alleen PROriders het 9x9 magazine bestellen. Daarnaast heb je tot 1 januari 2011 toegang tot wePowder Labs, heb je op de site toegang tot de wePowder gebieden, wePowder regio's en weerberichten op maat en heb je toegang tot wePowder Lines waar dit seizoen nog een upgrade van volgt. ...

1 januari of 31 januari.
    Of gewoon als je de gids voor 31 mei 2009 hebt gekocht dat je er de maand januari extra bijkrijgt tov nieuwere leden?

1 januari. 31e is een typo van Morris.
    You ski? wePowder!
  • Dio
    Advanced
    Dio op 11 February 2010 · 18:35
    Da's mal. Log ik in om te betalen, ben ik in de shop weer uitgelogd. Log ik in de shop in, spring ik na inloggen naar het forumscherm. Ga ik terug naar de shop etc...
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • doov
    Advanced
    doov op 11 February 2010 · 19:06
    Bij mij is alles keurig gelukt!
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Dennnnis
    Beginner
    Dennnnis op 11 February 2010 · 19:10

Bij mij is alles keurig gelukt!

@doov, bij mij ook, ze zullen het wel niet snappen ;D
    sneeuw, pffff
  • famvermeent
    Tourist
    famvermeent op 11 February 2010 · 22:58
    @dio: moeten we ons zorgen maken?
    feel like doin' it
  • Dio
    Advanced
    Dio op 11 February 2010 · 23:08
    Waaat?
  • Dio
    Advanced
    Dio op 12 February 2010 · 12:00
    Koekjestrommel geleegd en het werkt weer.
  • famvermeent
    Tourist
    famvermeent op 12 February 2010 · 14:15
    dus geen oproep om het te komen fixen in ruil voor een appeltaart dit keer
    oh nee, dat kan niet natuurlijk: dan moet jij appeltaart bakken
    feel like doin' it
  • gideonp
    Beginner
    gideonp op 12 February 2010 · 16:56
    Check! Ging allemaal heel soepel.
    Live to the extreme
  • laupine
    Tourist
    laupine op 12 February 2010 · 18:33

Dio eet hem niet op. Die bartert de appeltaart al dan niet in stukken weer voor andere goodies.
    To chase or not to chase, that's the question.
  • doov
    Advanced
    doov op 12 February 2010 · 18:35

[quote author=fam vermeent link=topic=1193.msg17190#msg17190 date=1265980533]

Dio eet hem niet op. Die bartert de appeltaart al dan niet in stukken weer voor andere goodies.
    [/quote]

Ik zal mijn account eens barteren met die van Laupine. Of zal ik een set ski's ruilen voor een eigen PC?
  • doov
    Advanced
    doov op 13 February 2010 · 09:47
    Heb met het prorider account ook een 9x9 en een shirt besteld.
    Shirt ontvangen, 9x9 nog niet.
    Is dit magazne er nog niet of heeft de postbode hem vergeten?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 13 February 2010 · 10:22

Heb met het prorider account ook een 9x9 en een shirt besteld.
    Shirt ontvangen, 9x9 nog niet.
    Is dit magazne er nog niet of heeft de postbode hem vergeten?

@Doov, dit magazine volgt later dit seizoen. Stond misschien onvoldoende duidelijk in de tekst.
    We zijn nu bezig er iets moois van te maken.
  • doov
    Advanced
    doov op 13 February 2010 · 10:31
    Ach ik had beter moeten lezen. er staat dat jullie er nog mee bezig zijn.
    Ik ben vast gewoon te stoked.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 13 February 2010 · 10:43

Ach ik had beter moeten lezen. er staat dat jullie er nog mee bezig zijn.
    Ik ben vast gewoon te stoked.

Stoke kan nooit kwaad...  😉
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 15 February 2010 · 16:45
    Mijn creditcardboer verdacht mij van fraude, dus ik wacht nog ff op een nieuwe kaart voordat ik kan betalen. Hopelijk is ie optijd binnen om de ninebynine te kunnen lezen als revalidatielitteratuur!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 15 February 2010 · 22:48
    Ja, logisch! Powderbum+creditcard=fraude! Duh!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 18 February 2010 · 10:21
    Abo verlengt (dit jaar helaas te weinig gebruik van kunnen maken) + 9x9 (ben heel benieuwd, maar klinkt als een feestje dus dat wordt het waarschijnlijk ook!) + dikke vlokken  😉 (kan nooit kwaad)
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
  • Arno_Laeven
    Beginner
    Arno_Laeven op 18 February 2010 · 23:05
    Vorige week al verlengd. Geen bevestiging ontvangen, maar wel een mail vandaag of ik wil verlengen. Kan ik ergens zien of het goed gegaan is of gewoon morgen maar afwachten en kijken of ik nog op de site kan?
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 19 February 2010 · 10:29

Vorige week al verlengd. Geen bevestiging ontvangen, maar wel een mail vandaag of ik wil verlengen. Kan ik ergens zien of het goed gegaan is of gewoon morgen maar afwachten en kijken of ik nog op de site kan?

Hi Arno,

heb het even uitgezocht en is goed gegaan. Wel raar dat je geen bevestigingsmail hebt gekregen? Normaal gesproken krijg je een mailtje met daarin het factuurbedrag dat je voldaan hebt. Daar staat ook in of je prorider-account is geupgrade.

b
    You ski? wePowder!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 19 February 2010 · 14:30
    Zo, voor alle oude accounts is de prorider-status gereset. Vanaf nu kunnen alleen de nieuwe proriders nog gebruik maken van Lines, Labs, regionale weerberichten, etc..

Geen prorider meer? Je regelt een verlenging in ongeveer 30 seconden http://www.wepowder.com/shop?show=14.

Aan iedereen die zijn proriderschap inmiddels verlengd heeft: THANKS voor de support!
    You ski? wePowder!
  • Bodo
    Advanced
    Bodo op 19 February 2010 · 16:51
    30 seconden? ik zit al 2 dagen zeeer stoked te wachten..... maar helaas mag ik niet meer op lines.
    17-02-2010  155834258    KN: 186
    00200022446686 17-02-10 16:21
    wePowder bestelling 186 Bodo
    wePowder  -23,45 

Morgen op pad voor een verplicht nummer met familie in Madonna di Campiglio en ben we heel benieuwd hoeveel ze daar meepakken van de laatste dumpsessie! op de webcams is niets te zien, dat is goed nieuws meestal  8)

• Bart1
    Tourist
    Bart1 op 19 February 2010 · 17:08
    @bodo: upgrade is geregeld. Ben wel benieuwd hoe het betaalproces is gegaan (pm me anders maar ff). Ben je mogelijk na je betaling niet naar de site teruggekeerd?
    You ski? wePowder!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro