Vrij(dag)rijder... CLAIM jouw moment!

By meteomorris on 20 February 2009 路 9

De beste poederrijder.....?? De beste poederrijder is de rijder met de grootste smile.

Verleg je eigen grens. Claim je eigen progressie. Maak je niet druk dat je wellicht nooit zult schitteren in een Matchstick Productions... Rijd voor jezelf.. Alleen jouw smile telt.. Ga claimen dit seizoen. Claim je eerste poederbocht, die vette spray, je eerste treerun, je eigen uitgestippelde route, je eerste oefening met je lawinepieper, de eerste col met winterbanden, je eerste cliff, die vette couloir.. Het maakt niet uit wat.... Claim je smile weer terug... Steek je handen in je lucht....vrijrijden..........................zo heerlijk! Pluk je weekend, waar je ook bent!

Comments

• sjonnie
    Advanced
    sjonnie op 20 February 2009 路 14:04
    eerste reactie, claim!!! 馃槈
    helemaal mee eens, freeriden is claimen en lachen!
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 20 February 2009 路 14:28
    hey thx morris, zoooo juist gezegd ; thats what pow is all about ; FEELIN' SOOOOO GOOD & screamin (r thinkin') KICK MY MODDAFOKKIN ASS !!!!!!
    sbs roelz
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 20 February 2009 路 14:39
    Yes! Dan claim ik de eerste season-ender! En natuurlijk de dikste ongefilmde pillow van de dag! DUBBELCLAIM!
  • steenarendje
    Tourist
    steenarendje op 20 February 2009 路 15:05
    ik claim de vetste val van het seizoen, arm uit de kom en scafuit gebroken ... Back in action vanaf weekend van 14 maart, dan trek ik naar alpe d ' huez - les deux alpes - La Grave?
  • sandman
    Tourist
    sandman op 20 February 2009 路 16:10
    Ik claim de eerste 'mad cow to disaster' cliffdrop,.... mijn specialiteit!
    strepenzetter
  • op 20 February 2009 路 19:40
    kan claimen wat je wilt, maar de slechste muziek onder een ski/board film kun je de makers van deze film echt niet meer af pakken!!! my god! kon hem niet af kijken met geluid aan
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 22 February 2009 路 15:17
    @Poling: het is juist verbazingwekkend dat zulke nummers door een teaser (en de film) naar zo'n niveau getild worden dat ik het gewoon weer vet vind om naar te luisteren. Laat ik het zo zeggen: als ik dit nummer weer een keer hoor, schieten mijn handen automatisch omhoog!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • bjvth
    Beginner
    bjvth op 22 February 2009 路 19:41
    wat een lekker nummertje...so heerlijk Eighties en nog net niet 'dark'...
  • op 23 February 2009 路 08:25
    @bjvth & arjen. Sure guys sure! 馃槈

iig niet voor mij, voor mij betreft waren de 80s al in 86 over als het gaat om de popmuziek van die tijd 馃槂)

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro