Donderdag geardag.... Plankenkoorts..

• Lampie
    Tourist
    Lampie op 15 November 2009 · 18:25
    Hee Niels, mijn het beeld van jou rijstijl in gedachten zou ik ook mijn mijn oren eens te luisteren leggen bij Bas Elhorst. Die heeft ook jou rijstijl, ietsje zwaardere bouw en rijdt wellicht ook ietsje harder. Bas rijdt tot op flow boards?
    glisseur de poudre
  • Niels
    Advanced
    Niels op 15 November 2009 · 21:46
    @ Lampie: alles okay? Klaar met de voorbereiding voor mapletown? Wanneer vertrek je? Bas gaat id ietsje harder en hoger en ook iets meer stijl denk ik 😉. Flow had ik id nog niet aan gedacht, eens bestuderen. TX!
  • op 16 November 2009 · 08:45
    en deze http://www.wepowder.nl/node/1836 ook natuurlijk, aangezien ze in de wepowder labs voorradig zullen zijn
  • baselhorst
    Tourist
    baselhorst op 16 November 2009 · 11:30
    Hey, ik zag toevallig deze post en dacht dat ik misschien wel even kon helpen. Ik rij zelf de Flow solitude 164, deze voelt lekker speels aan door de poeder. De reverse camber laat het board makkelijk draaien. Waardoor je lekker door de pow kunt jibben en spelen. Ik vind het board vooral ijzersterk bij grote cliffs. Het board maakt de landing erg makkelijk. En de traverses zijn erg fijn op dit board (toch weer extra meters poeder). Vanaf 20 cm poeder rij ik dit board.

Op ijzige pisten blijf ik toch meer van de traditionele camber en rij dan de Whiskey X 159 of 163. Je hebt net even wat meer grip op sketchy steile stukken.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro